Przetargi.pl
Dostawy mięsa, drobiu oraz wędlin do obiektów P. G. K. Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie ogłasza przetarg

  • Adres: 99-210 Uniejów, ul. Polna 37
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 2888071 , fax. 0-63 2888071
  • Data zamieszczenia: 2014-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie
    ul. Polna 37 37
    99-210 Uniejów, woj. łódzkie
    tel. 0-63 2888071, fax. 0-63 2888071
    REGON: 31016143000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.termyuniejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy mięsa, drobiu oraz wędlin do obiektów P. G. K. Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa, drobiu oraz wędlin do obiektów P. G. K. Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym oraz w załączniku do niniejszej SIWZ - szczegółowym opisie wybranych produktów. Nie dopuszcza się składania ofert, które nie obejmują wszystkich pozycji wymienionych w formularzu cenowym. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania na niezmienionym poziomie cen określonych w ofercie przetargowej przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy (za wyjątkiem czasowego obniżenia cen produktów związanych np. z jego promocją). W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania zamówionych towarów 6 razy w tygodniu, od poniedziałku do soboty. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot dostawy do Kompleksu Termalno - Basenowego oraz do Zagrody Młynarskiej wraz z rozładunkiem i dostarczeniem do wskazanych magazynów. Dostawy do Zagrody Młynarskiej będą realizowane w godzinach 6.00 - 7.00, natomiast dostawy do Kompleksu Termalno - Basenowego realizowane będą w godzinach 8.00 - 10.30. Zamówienia będą przekazywane telefonicznie w dniu poprzedzającym termin dostawy zarówno dla dostaw do Kompleksu Termalno - Basenowego jak i dla Zagrody Młynarskiej do godziny 20. W dni ustawowo wolne od pracy Zamawiający może przekazać zamówienie telefonicznie lub poprzez SMS. Koszty opakowania, transportu, załadunku, rozładunku i dostarczenia do magazynów wskazanych przez Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną ponosi Wykonawca. Zamawiający wymaga, aby cały dostarczany asortyment przedmiotu zamówienia obowiązkowo posiadał Handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1577) oraz rozporządzeniem WE 853/2004parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004 r. ustalającego szczegółowe przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 39 z 30 kwietnia 2004 r.). Ponadto Zamawiający wymaga, aby produkty przetworzone spełniały normy związane ze Zintegrowanym Systemem Zarządzania HACCP. Dostarczane produkty żywnościowe muszą spełniać wymagania jakości określone w PN lub równoważnych. Przedmiot zamówienia realizowany musi być zgodnie z normami jakościowymi (GMP i GHP lub HACCP). Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w najlepszym gatunku, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi przepisami i normami, wolny od zapachów obcych i zanieczyszczeń oraz szkodników, nieuszkodzony, zawsze bardzo świeży i zgodny z podanym terminem ważności. Zamawiający wymaga zachowania przez Wykonawcę dla dostarczanych produktów zachowania ciągu temperaturowego od - 5 st. C do + 3 st. C. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach. Towar dostarczony przez Wykonawcę musi być odpowiednio oznakowany, w szczególności zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (t. j.: Dz. U. z 2014 r. poz. 774) i opakowany zgodnie z potrzebami zbiorowego żywienia. Wykonawca winien dysponować samochodami odpowiadającymi wymaganiom sanitarnym, określonym ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j.: Dz. U. z 2010 r., nr 136, poz. 914 ze zm.) w związku z rozporządzeniem nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dnia 29.04.2004 r. - higiena środków spożywczych (zał. Nr 2 do rozporządzenia), którymi będzie dostarczał przedmiot zamówienia. Zamawiający każdorazowo będzie kontrolował warunki, w jakich przewożone są produkty. W razie stwierdzenia uchybień, Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy odbioru produktów. Wykonawca winien legitymować się dokumentem wystawionym przez organy upoważnione do urzędowej kontroli żywności lub firmę upoważnioną do przeprowadzenia certyfikacji - stwierdzającym, że w produkcji / obrocie wymienionego w SIWZ asortymentu został wdrożony i jest stosowany system HACCP (dotyczy zakładów produkcyjnych lub wprowadzających żywność do obrotu, które podlegają takiemu obowiązkowi). Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności, umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiające ich identyfikowalność, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Mięso (drób, wędliny) dostarczane będzie w zamkniętych pojemnikach plastikowych z pokrywami posiadającymi odpowiednie atesty. Pojemniki będą czyste i nieuszkodzone. Zamawiający dopuszcza dostawę produktów zawakowanych. Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca musi posiadać decyzję właściwego organy Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotycząca możliwości produkcji lub obrotu danego produktu będącego przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobom upoważnionym do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawienia żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Odbiór ilościowo - jakościowy dostarczanej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamację osobiście lub telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność nie spełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad, maksymalnie do 2 godzin od dnia i godziny jego zgłoszenia i na własny koszt. Wykonawca podpisuje odbiór żywności nie spełniającej wymagań. W czasie imprez plenerowych Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia niezbędnej ilości towaru wraz z transportem na wskazane miejsca i rozładunkiem. Towar musi być dostarczany i rozładowany każdorazowo w dniu w którym odbywać się będzie impreza do godziny 11:00. Na czas trwania imprez plenerowych Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić auto dostawcze (chłodnię). Zamawiający wymaga, aby dostarczane mięso pochodziło z trzody chlewnej ras krajowych, tzn. WBP, BPZ gdzie przestrzegany jest dobrostan zwierząt oraz stosowane są Dobre Praktyki Rolne i Dobre Praktyki Hodowlane a w karmieniu wykorzystują naturalne pasze bez GMO. Okres tuczu około 8 miesięcy. Waga skupowanych tuczników około 120 - 130 kg. Wymagane jest aby dostarczane mięso było bez ścięgien oraz łoju. Zamawiający informuje, że wskazane w SIWZ i jej załącznikach typy i symbole materiałów, nazwy ich producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów, pochodzenie itd. mają charakter przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych tj. takich, w których Wykonawcy mogą zaproponować realizację przedmiotu zamówienia za pomocą materiałów i technologii o parametrach nie gorszych od podanych przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania produktów równoważnych produktów określonych w dokumentacji postępowania, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych produktów wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem jakościowym i funkcjonalnym. Nie wykazanie produktów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja dostarczenia produktów wymienionych w dokumentacji przetargowej. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że minimalna gwarantowana realizacja umowy wyniesie nie mniej niż 60 % wartości umowy w okresie jej obowiązywania. Zamawiający zastrzega, iż bez narażenia na jakąkolwiek odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy uprawniony jest do zaniechania złożenia zamówienia na towar o wartości nie większej niż 40 %
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uniejow.bip.net.pl/?c=308
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach