Przetargi.pl
Dostawa artykułów biurowych do placówek ARiMR w województwie łódzkim

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 92-202 Łódź, Al. J. Piłsudskiego 84
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6756700 , fax. (042) 674 60 92
  • Data zamieszczenia: 2009-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny
    Al. J. Piłsudskiego 84 84
    92-202 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6756700, fax. (042) 674 60 92
    REGON: 01061308300108
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów biurowych do placówek ARiMR w województwie łódzkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych do placówek ARiMR w województwie łódzkim. Ilość i asortyment szczegółowo określony w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy zł 0/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W ciągu trzech ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w ciągu tego okresu, dostarczyli do minimum trzech odbiorców artykuły biurowe stanowiące przedmiot niniejszego postępowania o wartości nie mniejszej ( dla każdego klienta) niż 50% zaoferowanej ceny brutto w niniejszym postępowaniu. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z zastrzeżeniem postanowień 25 i art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie, w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu, muszą załączyć do oferty niżej wymagane oświadczenia i dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według Załącznika nr 2 do SIWZ. W przypadku ubiegania się o udzielenie za?mó?wie?nia przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone (podpisane) przez każdy z podmiotów występujących wspólnie lub przez ustanowionego przez te podmioty pełnomocnika. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku ubiegania się o udzielenie za?mó?wie?nia przez podmioty występujące wspólnie, do oferty muszą zostać załączone dokumenty przygotowane (wystawione) odrębnie w odniesieniu do każdego z podmiotów występujących wspólnie. 1.3. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. (Załącznik Nr 5). 1.4. Dokument wystawiony przez producenta papieru kserograficznego potwierdzający wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne papieru kserograficznego wymienionego w Załączniku nr 4 (1A) poz. 57 i 58. 1.5. Dowód wniesienia wadium. 2. Poza wymienionymi w pkt. 1 niniejszego rozdziału dokumentami Wykonawcy załączają do oferty: 2.1. wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1); 2.2. Parafowany na wszystkich stronach przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną wzór umowy (Załącznik Nr 3). 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach