Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Łęczyca, jednostek organizacyjnych Gminy, samorządowych instytucji kultury w latach 2015 - 2018

Gmina Łęczyca ogłasza przetarg

  • Adres: 99-100 Łęczyca, ul. Konopnickiej 14
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (024) 3882117 , fax. (024) 3883765
  • Data zamieszczenia: 2015-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęczyca
    ul. Konopnickiej 14 14
    99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
    tel. (024) 3882117, fax. (024) 3883765
    REGON: 61101576700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaleczyca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Łęczyca, jednostek organizacyjnych Gminy, samorządowych instytucji kultury w latach 2015 - 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Łęczyca, obecnych jednostek organizacyjnych Gminy, samorządowych instytucji kultury oraz nowo powstałych jednostek organizacyjnych Gminy i samorządowych osób prawnych w trakcie realizacji zamówienia polegająca na: 1. Otwarciu i prowadzeniu 23 rachunków bankowych oraz dodatkowo szacunkowo 27 rachunków w trakcie trwania umowy (ilości określone na dzień sporządzenia SIWZ): 2. Codziennym sporządzaniu wyciągów bankowych w formie elektronicznej i papierowej w celu przekazania Zamawiającemu. 3. Oprocentowaniu środków pieniężnych na wszystkich rachunkach bankowych. 4. Lokowaniu środków na lokatach krótkoterminowych overnight, na podstawie pisemnej dyspozycji każdej obsługiwanej jednostki o otwarciu lub zamknięciu lokaty. 5. Przyjmowanie innych lokat, oprocentowanie lokat na dłuższe terminy będzie każdorazowo negocjowane między Zamawiającym a Wykonawcą. 6. Podjęciu czynności związanych z obsługą rachunków bankowych stanowiących przedmiot przetargu w okresie 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie rachunków bankowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip. gminaleczyca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach