Przetargi.pl
Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Kcynia, Urzędu Miejskiego w Kcyni oraz gminnych jednostek organizacyjnych

Gmina Kcynia ogłasza przetarg

  • Adres: 89-240 Kcynia, ul. Rynek
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5893720 lub 21 , fax. 525 893 722
  • Data zamieszczenia: 2019-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kcynia
    ul. Rynek 23
    89-240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5893720 lub 21, fax. 525 893 722
    REGON: 92350872000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mst-kcynia.rbip.mojregion.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Kcynia, Urzędu Miejskiego w Kcyni oraz gminnych jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Kcynia, Urzędu Miejskiego w Kcyni oraz gminnych jednostek organizacyjnych II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Obsługa bankowa stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Miesięczną obsługę bankową polegającą na: a) Otwarciu, prowadzeniu i likwidacji rachunków bankowych: podstawowych i pomocniczych i ZFŚS b) Przyjmowaniu wpłat gotówkowych własnych oraz wpłat obcych c) Dokonywaniu wypłat gotówkowych, d) Realizacji poleceń przelewów wewnętrznych (w ramach danego banku, elektronicznie i w razie potrzeb składanych papierowo), e) Realizacja poleceń przelewów zewnętrznych (elektronicznie i w razie potrzeb składanych papierowo), f) Sporządzaniu i udostępnianiu dziennych wyciągów bankowych za pośrednictwem bankowości elektronicznej jak i w formie papierowej udostępnianych następnego dnia roboczego, g) Zapewnieniu w każdej jednostce systemu bankowości elektronicznej w terminie umożliwiającym zachowanie ciągłości obsługi bankowej: zainstalowanie systemu, wdrożenie, szkolenie osób, serwis w trakcie trwania umowy; czas reakcji na problemy związane z funkcjonowanie systemu - 4 godziny od momentu zgłoszenia telefonicznego do banku; przy realizacji przelewu wymagane dwa podpisy, h) Bank nie będzie pobierał opłat i prowizji z tytułu: - otwarcia lub likwidacji rachunków, - instalacji, wdrożenia i szkolenia z zakresu obsługi systemu bankowości elektronicznej, - realizacji poleceń przelewów w formie elektronicznej pomiędzy jednostkami wymienionymi w pkt. III, ppkt 1., - prowadzenia rachunków bankowych jednostek objętych umową, - zmiany karty wzorów podpisu, - postawienia do dyspozycji kredytu w rachunku bieżącym, - wydawaniu opinii bankowych i zaświadczeń na wniosek Zamawiającego i obsługiwanych jednostek, - przyjęcia depozytu, 2) Kredyt w rachunku podstawowym budżetu Gminy Kcynia: Bank zapewni możliwości uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym (podstawowym) budżetu Gminy Kcynia w wysokości ustalanej corocznie w uchwale budżetowej; kredyt w rachunku bieżącym ma służyć do pokrycia występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego i zostanie spłacony w tym samym roku budżetowym, w którym zostanie zaciągnięty, Oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej w oparciu o stawkę WIBOR 1M skorygowaną o marżę banku – stałą w całym okresie trwania umowy. Naliczanie i pobieranie odsetek w ostatnim roboczym dniu miesiąca. 3) Lokaty: Bank zapewni możliwości tworzenia lokat (overnight, weekendowych, tygodniowych, miesięcznych) od wysokości powyżej 10.000 zł na rachunku bankowym. Oprocentowanie lokat według zmiennej stopy procentowej w oparciu o stawkę WIBID 1M skorygowaną o wskaźnik banku – stały w całym okresie trwania umowy. 4) Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bankowych: Środki zgromadzone na rachunkach bankowych w złotych oprocentowane będą w oparciu o stawkę WIBID 1 M skorygowaną o wskaźnik banku – stały w czasie trwania umowy. 2. Do oferty należy przyjąć wysokość stopy WIBOR 1M i WIBID 1M według danych z dnia 9 maja 2019 roku, wynoszących odpowiednio: WIBOR 1M – 1,64 %, WIBID 1M – 1,44 %. 3. W trakcie trwania umowy bankowej stawki WIBOR 1M i WIBID 1M, obowiązujące w danym miesiącu, ustalana będą na podstawie stawki obowiązującej w ostatnim roboczym dniu miesiąca poprzedzającego miesiąc, za który naliczane jest oprocentowanie. III. Podmiotowy i przedmiotowy zakres zamówienia: 1. Jednostki organizacyjne objęte niniejszą umową: a) budżet Gminy Kcynia (organ), b) Urząd Miejski w Kcyni, c) Gminne Centrum Kultury i Biblioteki im. Klary Prillowej w Kcyni, d) Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kcyni, e) Szkoła Podstawowa im. Jana Czochralskiego w Kcyni, f) Przedszkole Miejskie im. Ziemi Pałuckiej w Kcyni, g) Zespół Szkół Technicznych w Kcyni, h) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Kcyni, i) Szkoła Podstawowa w Palmierowie, j) Szkoła Podstawowa w Rozstrzębowie k) Szkoła Podstawowa w Dobieszewie, l) Szkoła Podstawowa w Laskownicy, m) Szkoła Podstawowa w Sipiorach, n) Szkoła Podstawowa w Mycielewie, o) Szkoła Podstawowa w Dziewierzewie. Dostęp do systemu bankowości elektronicznej w ww. jednostkach będzie odbywał się co najmniej na dwóch stanowiskach w każdej jednostce. 2. Wielkości przyjęte na potrzeby złożenia ofert: Rachunki i operacje bankowe Ilość Rachunki bankowe bieżące 20 Rachunki bankowe pomocnicze 19 Rachunki ZFŚS 14 Rachunki bankowe razem: 53 Przelewy na rachunki w banku obsługującym (miesięcznie) 2 226 Przelewy na rachunki w innych bankach (miesięcznie) 3 547 Przelewy na rachunki razem (miesięcznie): 5 773 Miesięczna kwota wpłat i wypłat gotówkowych (zł): 498 300,00 3. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich (PLN). IV. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1. Zamawiający określa, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymaganie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. II (powyżej), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). 2. Wykonawca winien dokumentować zatrudnienie osób określonych w pkt. 1 na piśmie, np. w formie listy umożliwiającej jednoznaczną identyfikację każdej z zatrudnionych osób i, na tej podstawie, weryfikację przez Zamawiającego zawartych umów o pracę, które, zgodnie z art. 29 §2 kodeksu pracy, muszą być zawarte na piśmie. 3. Zamawiający jest uprawniony do kontroli realizacji przez Wykonawcę warunku wskazanego w pkt. 1 w całym okresie realizacji zamówienia. W tym celu może podejmować czynności szczegółowo określone w umowie przygotowanej na podstawie istotnych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ, która zawierać będzie również sankcje dla Wykonawcy z tytułu niespełnienia tych wymagań. V. Szczegółowy opis materiałów stanowiących dostawę Zamawiającego: 1. W przypadku powstania takiej możliwości bank będzie prowadził obsługę kasową w budynku Urzędu Miasta w Kcyni, w pomieszczeniach do tego przeznaczonych na parterze budynku. 2. W pozostałym zakresie realizacji zamówienia wszystkie materiały (urządzenia) niezbędne do realizacji zamówienia dostarcza Wykonawca. VI. Dodatkowe informacje: Zamawiający, dopuszczając w Rozdziale I pkt. III ppkt 6 SIWZ, złożenie oferty równoważnej, wskazuje, że warunkiem uznania oferty za równoważną jest uzyskanie, za pomocą rozwiązania równoważnego zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie, rezultatu identycznego z określonym w niniejszym rozdziale i dokumentach dot. przedmiotu zamówienia, wskazanych w rozdziale III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2007.42.275 j.t. ze zm.). 3. W przypadku wadium niegotówkowego (poręczenia lub gwarancje) Wykonawca może, według swojego wyboru: a) złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium u Zamawiającego, a kserokopię tak złożonego zabezpieczenia wadialnego, potwierdzoną przez pracownika przyjmującego zabezpieczenie, dołączyć do dokumentów ofertowych, b) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty – dokument ten nie będzie stanowił części oferty i zostanie zwrócony Wykonawcy po zakończeniu postępowania, chyba że z treści dokumentu wynika, że nie jest to konieczne (w szczególności: jest w nim zakreślona data obowiązywania, a jego wystawca zastrzegł, iż po jej upływie poręczenie lub gwarancja wygasa). 4. W przypadku gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji), zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w ppkt 11 lit. a-d – bez potwierdzania tych okoliczności, b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wadium ma zostać wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. uznania rachunku Zamawiającego, która musi nastąpić przed terminem składania ofert. 6. Przelewu należy dokonać na rachunek bankowy podany w pkt I ppkt 2 SIWZ. 7. Na poleceniu przelewu (blankiecie wpłaty) należy podać tytuł przelewu: „Wadium przetargowe – RI.271.1.3.2019” oraz podać informację o numerze rachunku bankowego Wykonawcy, na które ma zostać dokonany zwrot wadium. 8. Zamawiający niezwłocznie zwróci Wykonawcy wadium, jeżeli: a) dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, b) zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy). 9. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wadium wniesione będzie w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, Wykonawca, którego oferta została wybrana: b) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, c) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: posiadać zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie czynności bankowych lub inne dokumenty potwierdzające zezwolenie na prowadzenie czynności bankowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach