Gmina Lubień Kujawski ogłasza przetarg
- Adres: 87-840 Lubień Kujawski, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 54 2843089 w. 52
- Data zamieszczenia: 2020-02-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubień Kujawski
ul. Wojska Polskiego 29
87-840 Lubień Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 54 2843089 w. 52
REGON: 91086688000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://lubienkujawski.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie bankowej obsługi budżetu gminy Lubień Kujawski wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu gminy Lubień Kujawski wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi. Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje założenie i prowadzenie rachunków bankowych, bankowości elektronicznej oraz świadczenie pełnych usług zgodnie z Ustawą Prawo Bankowe dla budżetu gminy Lubień Kujawski i jednostek organizacyjnych. W zakres zamówienia wchodzi świadczenie niżej wymienionych usług: 1) Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków jednostek organizacyjnych 2) Prowadzenie bankowości elektronicznej 3) Dokonywanie operacji bankowych (przelewy: zwykłe, elixir, ekspresowe; przyjmowanie wpłat gotówkowych, wypłaty gotówkowe wynagrodzeń, zasiłków i innych na podstawie złożonych list wypłat). Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zleceń płatniczych złożonych przez Zamawiającego: a. Drogą elektroniczną do godz. 13:30 – w tym samym dniu roboczym, a złożonych po godz. 13:30 – w następnym dniu roboczym; 4) Generowanie i dostarczanie Zamawiającemu wyciągów bankowych wraz z załącznikami; wyciągi z rachunków bankowych Zamawiający powinien otrzymywać do godz. 10:00 następnego dnia roboczego po wykonaniu operacji. 5) Potwierdzanie sald 6) Udzielanie informacji o saldach na hasło. 7) Udzielenie kredytu w rachunku podstawowym. 8) Lokowanie środków pieniężnych na rachunkach bieżących i rachunkach lokat terminowych, w tym automatyczne zakładanie lokaty overnight na kwotę salda rachunku podstawowego. 9) Obsługa budżetu za pomocą internetowego systemu obsługi bankowej, instalacja w siedzibie gminy oraz we wskazanych przez gminę jednostkach organizacyjnych systemu oraz przeszkolenie wskazanych pracowników. Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien: 1) Posiadać bądź utworzyć w Lubieniu Kujawskim placówkę banku o nie niższej strukturze organizacyjnej niż oddział banku lub filia, najpóźniej w ciągu jednego miesiąca od dnia podpisania umowy. 2) Posiadać bądź utworzyć dwa stanowiska kasowe przeznaczone do obsługi Zamawiającego tj. wypłat świadczeń rodzinnych, świadczeń z OPS-u i innych świadczeń oraz stanowisko do bieżących kontaktów z Zamawiającym w pierwszej kolejności. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 1) Nie pobierał opłat i prowizji od osób fizycznych, prawnych i jednostek budżetowych Urzędu Miejskiego dokonujących wpłat gotówkowych na rachunki bankowe Zamawiającego. 2) Nie pobierał opłat i prowizji związanych z prowadzeniem i obsługą bankowości elektronicznej 3) Nie pobierał innych opłat i prowizji związanych z bankową obsługą Urzędu Miejskiego w Lubieniu Kujawskim. 4) Posiadał możliwość założenia bankomatu w ciągu jednego miesiąca od dnia podpisania umowy. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), tj. wszystkich pracowników, osób do obsługi systemu bankowego. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w 29 ust. 3a ustawy szczegółowo określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia1997 r, Prawo Bankowe (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 2357 ze zm.), lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych.,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Szubin i jednostek budżetowych gminy w okresie od 1.05.2024 r. do 30.04.2026 r.
Dodano: 2024-04-10 - „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Waganiec oraz jednostek organizacyjnych na lata 2021-2023”
Dodano: 2020-12-03 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 955.000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu gminy Bukowiec na 2020 r.
Dodano: 2020-08-03 - „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Sośno i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01 lipca 2020 r. do 30 czerwca 2024 r.”
Dodano: 2020-05-15 - Obsługę bankową budżetu Gminy Szubin i jednostek budżetowych gminy w okresie od 1.05.2020r. do 30.04.2022r.
Dodano: 2020-03-04 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Kowalewo Pomorskie i jednostek organizacyjnych w okresie od 01.02.2020r. do 31.01.2023r.
Dodano: 2019-12-23 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Więcbork i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 08 stycznia 2020 r. do 07 stycznia 2024 r.
Dodano: 2019-12-12 - Obsługa bankowa Szpitala Wielospecjalistycznego im dra L. Błażka w Inowrocławiu
Dodano: 2019-10-11 - Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu w wysokości 890.000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu gminy Bukowiec na 2019 r.
Dodano: 2019-10-01 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 836.000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu gminy Bukowiec na 2019 r.
Dodano: 2019-06-12