Przetargi.pl
„Rewitalizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Włocławek tj. wyposażenie i remont świetlic wiejskich w miejscowościach Dąb Polski, Wistka Królewska, Józefowo, Świętosław wraz z zagospodarowaniem terenu”

Gmina Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Królewiecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, , fax. 054 230 53 53
  • Data zamieszczenia: 2020-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włocławek
    Królewiecka 7
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, , fax. 054 230 53 53
    REGON: 91086690400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.wloclawek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rewitalizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Włocławek tj. wyposażenie i remont świetlic wiejskich w miejscowościach Dąb Polski, Wistka Królewska, Józefowo, Świętosław wraz z zagospodarowaniem terenu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie i remont świetlic wiejskich w miejscowościach Dąb Polski, Wistka Królewska, Józefowo wraz z zagospodarowaniem terenu, a Świętosławiu rozbudowa i remont świetlicy oraz jej wyposażenie wraz z zagospodarowaniem terenu wokół świetlicy oraz zagospodarowanie placu zabaw. 3.3. Zamówienie jest podzielone na cztery części. 3.3.1. Część I – zadanie nr 1: Wyposażenie i remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Dąb Polski oraz zagospodarowanie terenu wokół świetlicy. Zakres robót obejmuje: a) modernizacja centralnego ogrzewania, b) malowanie tynków, c) prace remontowe pomieszczenia kuchennego i wyposażenie w sprzęt AGD, d) wykonanie utwardzeń przy świetlicy z kostki betonowej grub. 6cm pod urządzenia dla osób, niepełnosprawnych , wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych o pow. 25,5m2 , e) wymianę zniszczonych urządzeń zabawowych na nowe : zjeżdżalnia z domkiem – 1 szt, bujaki na sprężynach 2 szt, karuzela tarczowa z siedziskami -1szt, ważka – 1szt, huśtawka podwójna. (zniszczone urządzenia zabawowe zdemontować i wywieść poza teren budowy). f) uzupełnienie żwirowej nawierzchni grub. 10cm na pow. 127,5m2, g) montaż integracyjnych urządzeń Fitness : kierownica dwustronna , ławeczka z dwoma rowerkami, poręcze niskie, h) doposażenie placu zabaw w urządzenia fitness dla dzieci umożliwiające ćwiczenie 4 dzieci – 1 szt., i) wyposażenie terenu w ławki parkowe z oparciem ( konstrukcja żeliwna)- 5 szt., j) oświetlenie terenu lampą led zasilaną solarem – 1 szt., k) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 3.3.2. Część II –zadanie nr 2 Wyposażenie i remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Wistka Królewska oraz zagospodarowanie terenu wokół świetlicy. Zakres robót obejmuje: a) wymiana drzwi wewnętrznych, b) modernizacja instalacji elektrycznej, c) wyposażenie kuchni w sprzęt AGD, d) wykonanie utwardzeń przy Świetlicy z kostki betonowej grub. 6cm o wym. 3,2m *21,4m, e) wykonanie zjazdu indywidualnego prowadzącego do placu zabaw o łącznej pow. 92,7m2 f) doposażenie placu zabaw w urządzenia fitness dla dzieci i dorosłych: - dla dzieci – urządzenie siłowe umożliwiające ćwiczenie 4 dzieci – 1 szt. - dla dzieci – koło Tai-Chi – 1 szt. - dla dorosłych – urządzenia siłowe : wyciskanie siedząc i wyciąg górny - 1szt,orbitek – 1szt, twister i wahadło -1 szt., g) wyposażenie terenu zabaw w stojak na rowery – szt 1, kosz – 1 szt. ,ławki parkowe z oparciem - 5 szt. h) oświetlenie terenu lampą led zasilaną solarem, i) nasadzenia drzewami – tuje w ilości 20 szt. w celu zacienienia terenu przy urządzeniach fitness, j) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 3.3.3. część III - zadanie nr 3: Wyposażenie i remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Józefowo oraz zagospodarowanie terenu wokół świetlicy. Zakres robót obejmuje: a) malowanie tynków, b) opaska wokół budynku, c) ogrodzenie działki, d) wyposażenie kuchni w sprzęt AGD, e) likwidacja barier architektonicznych ( schodów)- wykonanie pochylni oraz utwardzeń z kostki betonowej grub. 6cm dla potrzeb urządzeń (dla osób niepełnosprawnych) i nawierzchni pod wiatą o łącznej pow. 76,2m2, f) wykonanie zjazdu indywidualnego z kostki betonowej szer. 4,5m o pow. 22,0m2 dla potrzeb dojazdu do szamba i na teren działki, g) doposażenie placu zabaw w urządzenia fitness dla dzieci – jeździec - 1szt., kręciołek – 1szt., h) doposażenie placu w urządzenia fitness dla dorosłych: – kierownica dwustronna – 1szt. - drążki niskie - 1 szt. - poręcze i drążek – 1szt. i) montaż altany drewnianej 3,0*3,0m celem zabezpieczenia dzieci przed słońcem, j) wyposażenie terenu w ławki parkowe szt. 4 i kosz betonowy -szt.1, k) plantowanie terenu 120m2, wykonanie trawników dywanowych przed świetlicą o pow. 90m2 , l) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 3.3.4. Część IV- zadanie nr 4: Wyposażenie i remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Świętosław oraz zagospodarowanie terenu wokół świetlicy Zakres robót obejmuje: 1) teren przy świetlicy wiejskiej: a) roboty rozbiórkowe: rozbiórka płyt MON- 80 szt, trylinki , prefabrykowanego ogrodzenia wraz z wywozem gruzu poza teren budowy, b) roboty ziemne związane z przegłębieniem koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wraz z wywozem urobku poza teren budowy, c) wykonanie drogi do garażu Straży Pożarnej z kostki betonowej grub. 8cm na podbudowie o pow. 152,3m2 przystosowane j do ruchu KR 3, d) przebudowę placu manewrowego z kostki betonowej grub. 8cm o pow. 228,9m2 przystosowanego do ruchu KR 1, e) budowę 6 szt. zatok postojowych z kostki bet. grub. 8cm o wym. 2,5*5,0m o pow. 75,0m2 przystosowanych do ruchu KR 1, f) budowę tarasu i chodników z kostki bet. grub. 6cm o pow. 190,5m2, g) nasadzenia drzew liściastych – klony kuliste wys. 3m szt 5, nasadzenia krzewów 100,szt i wykonanie trawników na pow. 227m2, h) dostarczenie i montaż 5 szt. ławek parkowych i kosza bet. – 1szt., i) regulacja wysokościowa studni rewizyjnych 3szt., j) inwentaryzacja powykonawcza. 2) teren placu zabaw: a) rozbiórka istniejącego ogrodzenia z siatki na słupkach betonowych dł. 95,8m z wywozem i wykonanie ogrodzenia z nowej siatki na słupkach stalowych wys. 1,5m z bramą szer. 4m i dwiema furtkami o dł. 126,0m, b) przebudowa boiska do piłki koszykowej polegającą na przełożeniu istniejącej kostki betonowej, c) demontażu jednego kosza do gry i ustawieniu 2 szt. nowych stojaków z koszami do gry, d) montaż siedzisk sportowych 4 kpl. po 4 siedziska, e) budowę piaskownicy 6,0m*7,0m, f) budowę mini golfa na 6 stanowisk z chodnikiem i wyposażeniem w sprzęt do gry, g) budowę placyków z kostki betonowej o pow. 25,5m2 pod urządzenia integracyjne , h) dostarczenie i montaż urządzeń fitness dla dzieci: –urządzenie siłowe wahadło i pajacyk 1szt. - urządzenia siłowe– cztery stanowiska – 1szt. - urządzenie siłowe biegacz – 1 szt., - urządzenie siłowe koło TAJ Chi- 1 szt. - urządzenie siłowe kręciołek – 1szt, i) dostarczenie i montaż urządzeń ( integracyjnych) fitness dla dorosłych: - dla osób niepełnosprawnych – kierownice dwustronne - 1 szt. - dla osób niepełnosprawnych - drążki niskie – 1 szt. - dla seniora ławka i rowerek – ławka dwuosobowa – 1szt j) doposażenie placu zabaw - bujaki z konikiem - 2 szt. k) montaż elementów małej architektury: - stojaki na rowery – 2 kpl, - kosze na śmieci – 2 szt. - ławki parkowe z oparciem 2szt. l) montaż lampy oświetleniowej na słupie wys. 6m z oprawą LED zasilana solarem, l) wykonanie plantowania i trawników dywanowych obrębie mini golfa, fitness dla dzieci i dorosłych na pow. 398,3m2, m) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 3) rozbudowa i remont świetlicy wiejskiej: a) dobudowa jednego pomieszczenia świetlicy, b) remont pomieszczeń wewnątrz istniejącej świetlicy m.in.: - demontaż starych sufitów i montaż nowych, - malowanie ścian, - uzupełnienie deszczułek i uzupełnienie woskiem, - cyklinowanie podłogi w dużej Sali, - przebudowa zadaszenia nad wejściem, - ułożenie nowych płytek, - rozbiórka kominka oraz sceny, - wykonanie nowej sceny, - montaż nowego oświetlenia, - remont kuchni, - doposażenie kuchni w nowy sprzęt AGD. 3.4. W zakresie przedmiotu zamówienia należy również uwzględnić: 1) likwidację wszelkich odkrytych w toku robót, a nieujawnionych w dokumentacjach, kolizji z urządzeniami infrastruktury technicznej, w tym regulację wysokościową urządzeń obcych, 2) odtworzenie nawierzchni ulic przyległych, również w przypadku ingerencji większej niż przewidują dokumentacje projektowe (np. w przypadku usuwania kolizji), 3) roboty pomiarowe, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, 4) wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. 3.5. W przedmiotowych lokalizacjach mogą być jednocześnie prowadzone przez gestorów sieci na ich rzecz, bądź na rzecz Zamawiającego, inne roboty budowlane. Wykonawca, na polecenie Zamawiającego, ma obowiązek wpuścić na plac budowy wskazanych wykonawców robót.3.13. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy” (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.),: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem Zamawiający ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób wykonujących niezbędne czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. prace remontowe, instalacyjne urządzeń wodociągowych i sanitarnych wewnętrznych, wykonywanie prac montażowych przy wyposażeniu placu zabaw z wyłączeniem czynności wykonywanych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarządzanie budową, obsługa budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacją robót budowlanych, oraz z wyłączeniem czynności związanych z obsługą budowy, takich jak: obsługa geodezyjna, obsługa administracyjna. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.13. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.18. Wykonawca ma obowiązek wykonania następujących kluczowych części zamówienia związanych z wykonaniem następujących elementów zamówienia – prace remontowe wewnątrz świetlic oraz montaż urządzeń małej architektury. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologie i zakres robót, określone zostały w dokumentacji projektowej, będącej załącznikiem do SIWZ i została zamieszczona na stronie internetowej Urzędu Gminy Włocławek- www.bip.gmina.wloclawek.pl – link Przetargi własne urzędu oraz w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający wymaga rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały na okres co najmniej 48 miesięcy liczony od terminu końcowego odbioru robót i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi jest w przedmiotowym postępowaniu kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji Wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1b pkt 1 ustawy Pzp (w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty - zgodnie z treścią zał. nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 3)zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych –zał. 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach