GMINA GOLUB-DOBRZYŃ ogłasza przetarg
- Adres: 87-400 Golub-Dobrzyń, Plac 1000-lecia 25
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA GOLUB-DOBRZYŃ
Plac 1000-lecia 25
87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
REGON: 871118589 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.uggolub-dobrzyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana pokrycia dachów oraz wzmocnienia i wymiany konstrukcji kościoła ewangelickiego w Ostrowitem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Wymiana pokrycia dachów oraz wzmocnienia i wymiany konstrukcji kościoła ewangelickiego w Ostrowitem, z podziałem na części:Część nr 1 (Etap 1.0): Przemurowanie ścian zewnętrznych elewacji zachodniej i rekonstrukcja stropu drewnianego nad I p.Zamówienie obejmuje m.in.: 1) roboty murowe - przemurowanie ścian elewacji zachodniej przemurowanie części ścian zewnętrznych na elewacji zachodniej wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórek2) rusztowania i pomosty zewnętrzne rusztowania dla głównej części budynku -elewacja zachodnia3) rekonstrukcja stropu belkowego, drewnianego nad emporą muzyczną (strop nad poziomem 1 piętra 4) opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z graficznym zaznaczeniem elementów murów elewacji zachodniej kościoła, które zostały poddane naprawie, wzmocnieniu oraz wymianieSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określono w dokumentacji technicznej obejmującej: dokumentację projektową w tym m.in. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekty budowlane, przedmiary robót, ekspertyza techniczna, decyzja Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, uzgodnienia branżowe, które to dokumenty należy rozpatrywać łącznie.Przedmiotem zamówienia jest Wymiana pokrycia dachów oraz wzmocnienia i wymiany konstrukcji kościoła ewangelickiego w Ostrowitem, z podziałem na części:Część nr 2 (Etap 2.0): Remont dachu w części centralnej - połacie wschodnia i zachodnia; Wzmocnienie fundamentowania ściany zewnętrznej zachodniej oraz wewnętrznej z arkadami empory muzycznejZamówienie obejmuje m.in.: 1) remont dachu w części centralnej (bez dachu wieży i pastorówkia) roboty rozbiórkoweb) roboty montażowe - więźby dachowec) roboty murowe - kominy ponad dachem, przemurowanie korony murów, ścian zewnętrznych i wewnętrznychd) obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe z blachy tytanowo-cynkoweje) pokrycie połaci dachowych - deskowanie połaci z zabezpieczeniem2) rusztowania i pomosty zewnętrzne3) wzmocnienie fundamentowania wraz z izolacją zewnętrzną - ściana zachodnia oraz ściana wewnętrzna z arkadami empory muzycznej.4) opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z graficznym zaznaczeniem elementów więźb dachowych oraz murów elewacji zachodniej kościoła, które zostały poddane naprawie, wzmocnieniu oraz wymianieSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określono w dokumentacji technicznej obejmującej: dokumentację projektową w tym m.in. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekty budowlane, przedmiary robót, ekspertyza techniczna, decyzja Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, uzgodnienia branżowe, które to dokumenty należy rozpatrywać łącznie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: dla części nr 1 (Etap 1.0) - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). dla części nr 2 (Etap 2.0) – 5 200,00 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście złotych 00/100).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:Bank: Bank PKO BPNr rachunku: 47 1020 5024 0000 1602 0010 16005. Tytuł przelewu: wadium w przetargu „Wymiana pokrycia dachów oraz wzmocnienia i wymiany konstrukcji kościoła ewangelickiego w Ostrowitem , część nr …..6. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).7. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Golub-Dobrzyń, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, kwotę gwarancji/poręczenia, termin ważności gwarancji/poręczenia, zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.8. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.11. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale XXX.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej i finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) zdolności technicznejZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.b) zdolności zawodowejZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami pełniącymi samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, a w szczególności tj.: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i spełniającą wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz przynależącą do izby inżynierów budownictwa, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-02
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont zabytkowej kuźni w Starogrodzie
Dodano: 2024-07-02 - ,,Remont budynku SP w Małych Łunawach i budynku gospodarczego przy SP w Podwiesku”.
Dodano: 2024-07-02 - Prace budowlane w zabytkowej Parowozowni
Dodano: 2024-06-25 - Remont dwóch pomostów na jeziorze Gopło w Kruszwicy
Dodano: 2024-06-25 - Utworzenie nowych miejsc dla dzieci do lat 3 w Żłobku Miejskim „Maja” w Inowrocławiu
Dodano: 2024-06-20 - Dostosowanie budynku Klubu Akcent do aktualnie obowiązujących przepisów techniczno – budowlanych i przeciwpożarowych
Dodano: 2024-05-15 - „Dostosowanie obiektów szkolnych do przepisów ppoż. " w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Program - Dostosowanie obiektów szkolnych do przepisów ppoż.”
Dodano: 2024-05-09 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy łazienek w klinikach szpitalnych oraz w budynku poradni przyklinicznych. /bud. D/
Dodano: 2024-03-28 - Wykonanie robót remontowych w gminnym lokalu mieszkalnym położonym w Toruniu przy ul. Mickiewicza 150/18.
Dodano: 2024-03-26 - Wykonanie remontu sali wykładowej i pomieszczeń przyległych w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym w Bachotku, 87-313 Brzozie
Dodano: 2024-03-25