Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachów oraz wzmocnienia i wymiany konstrukcji kościoła ewangelickiego w Ostrowitem

GMINA GOLUB-DOBRZYŃ ogłasza przetarg

  • Adres: 87-400 Golub-Dobrzyń, Plac 1000-lecia 25
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GOLUB-DOBRZYŃ
    Plac 1000-lecia 25
    87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 871118589
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.uggolub-dobrzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachów oraz wzmocnienia i wymiany konstrukcji kościoła ewangelickiego w Ostrowitem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wymiana pokrycia dachów oraz wzmocnienia i wymiany konstrukcji kościoła ewangelickiego w Ostrowitem, z podziałem na części:Część nr 1 (Etap 1.0): Przemurowanie ścian zewnętrznych elewacji zachodniej i rekonstrukcja stropu drewnianego nad I p.Zamówienie obejmuje m.in.: 1) roboty murowe - przemurowanie ścian elewacji zachodniej przemurowanie części ścian zewnętrznych na elewacji zachodniej wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórek2) rusztowania i pomosty zewnętrzne rusztowania dla głównej części budynku -elewacja zachodnia3) rekonstrukcja stropu belkowego, drewnianego nad emporą muzyczną (strop nad poziomem 1 piętra 4) opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z graficznym zaznaczeniem elementów murów elewacji zachodniej kościoła, które zostały poddane naprawie, wzmocnieniu oraz wymianieSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określono w dokumentacji technicznej obejmującej: dokumentację projektową w tym m.in. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekty budowlane, przedmiary robót, ekspertyza techniczna, decyzja Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, uzgodnienia branżowe, które to dokumenty należy rozpatrywać łącznie.Przedmiotem zamówienia jest Wymiana pokrycia dachów oraz wzmocnienia i wymiany konstrukcji kościoła ewangelickiego w Ostrowitem, z podziałem na części:Część nr 2 (Etap 2.0): Remont dachu w części centralnej - połacie wschodnia i zachodnia; Wzmocnienie fundamentowania ściany zewnętrznej zachodniej oraz wewnętrznej z arkadami empory muzycznejZamówienie obejmuje m.in.: 1) remont dachu w części centralnej (bez dachu wieży i pastorówkia) roboty rozbiórkoweb) roboty montażowe - więźby dachowec) roboty murowe - kominy ponad dachem, przemurowanie korony murów, ścian zewnętrznych i wewnętrznychd) obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe z blachy tytanowo-cynkoweje) pokrycie połaci dachowych - deskowanie połaci z zabezpieczeniem2) rusztowania i pomosty zewnętrzne3) wzmocnienie fundamentowania wraz z izolacją zewnętrzną - ściana zachodnia oraz ściana wewnętrzna z arkadami empory muzycznej.4) opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z graficznym zaznaczeniem elementów więźb dachowych oraz murów elewacji zachodniej kościoła, które zostały poddane naprawie, wzmocnieniu oraz wymianieSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określono w dokumentacji technicznej obejmującej: dokumentację projektową w tym m.in. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekty budowlane, przedmiary robót, ekspertyza techniczna, decyzja Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, uzgodnienia branżowe, które to dokumenty należy rozpatrywać łącznie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: dla części nr 1 (Etap 1.0) - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). dla części nr 2 (Etap 2.0) – 5 200,00 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście złotych 00/100).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:Bank: Bank PKO BPNr rachunku: 47 1020 5024 0000 1602 0010 16005. Tytuł przelewu: wadium w przetargu „Wymiana pokrycia dachów oraz wzmocnienia i wymiany konstrukcji kościoła ewangelickiego w Ostrowitem , część nr …..6. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).7. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Golub-Dobrzyń, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, kwotę gwarancji/poręczenia, termin ważności gwarancji/poręczenia, zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.8. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.11. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale XXX.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej i finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) zdolności technicznejZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.b) zdolności zawodowejZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami pełniącymi samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, a w szczególności tj.: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i spełniającą wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz przynależącą do izby inżynierów budownictwa, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach