Przetargi.pl
„DOSTAWA SPRZĘTU GOSPODARCZEGO I POJEMNIKÓW NA KLUCZE” – sprawa numer 40/2019

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2019-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „DOSTAWA SPRZĘTU GOSPODARCZEGO I POJEMNIKÓW NA KLUCZE” – sprawa numer 40/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu gospodarczego i pojemników na klucze, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ, opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 i 2 do SIWZ oraz warunkami wyszczególnionymi w Załączniku Nr 3 w ilościach w asortymencie następująco: ZADANIE NR 1 DOSTAWA SPRZĘTU GOSPODARCZEGO 1.Dętka 4.00-8 do taczki szt. 10; 2.Drabina aluminiowa rozstawna 4 stopniowa szt. 10; 3.Kłódka antywłamaniowa KL.5 szt. 100; 4.Kłódka KL.5 z certyfikatem NATO szt. 50; 5.Kłódka znalowa, zasuwkowa 60mm szt. 70; 6.Kłódka żeliwna, zasuwkowa 50mm szt. 60; 7.Kosz plast. na śmieci uchylny 25L szt. 200; 8.Kosz uliczny na śmieci wolnostojący szt. 10; 9.Latarka LED szperacz szt. 50; 10.Lustro łazienkowe oszlifowane bez oprawy 400x600mm szt. 100; 11.Lustro wiszące oszlifowane bez oprawy 600X1200mm szt. 20; 12.Łopata piaskowa z/t drewnianym szt. 20; 13.Odkurzacz przemysłowy z akcesoriami szt. 2; 14.Opona 4.00-8 do taczki szt. 10; 15.Przedłużacz elektryczny 4 - gniazdowy Z/U 5M szt. 30; 16.Siekiera z/t drewnianym 2kg szt. 20; 17.Szpadel ogrodniczy z/t drewnianym szt. 20; 18.Szufelka metalowa szt. 30; 19.Taczka spawana ocynkowana 100L szt. 10; 20.Termometr zaokienny -50/+50oC szt. 15; 21.Wąż ogrodowy 1/2'' 50M szt. 3; 22.Wąż ogrodowy 3/4'' 50M szt. 2; 23.Wentylator stojący podłogowy szt. 30; 24.Wiadro ocynkowane 12-15L szt. 30; 25.Wieszak łazienkowy podwójny szt. 15; 26.Wycieraczka gumowa 800x1200mm szt. 15; 27.Wycieraczka gumowa 1000X1500mm szt. 10; 28.Zegar ścienny cyfrowy szt. 30; 29.Zraszacz do węża ogrodowego szt. 1, Miejsce dostawy: magazyn 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grupie k. Grudziądza przy ul. Dworcowej, 86 – 134 Dragacz ZADANIE NR 2 DOSTAWA POJEMNIKÓW NA KLUCZE 1.Pojemnik metalowy na klucze okrągły szt. 80; 2.Pojemnik metalowy na klucze prostokątny szt. 80; Miejsce dostawy: magazyn 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grupie k. Grudziądza przy ul. Dworcowej, 86 – 134 Dragacz 2. Dostarczony produkt powinien być fabrycznie nowy bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowy, kompletny, w pierwszej kategorii. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez Zamawiającego oraz producenta danego wyrobu oraz gwarantować funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 3. Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samych uwarunkowaniach technicznych, estetycznych, rodzaju i kolorystyce, modelu i wzorze oraz właściwościach i funkcji dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. 5. Opakowania produktów winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej znaki identyfikujące produkt (w szczególności znak towarowy lub markę producenta), numer katalogowy, ilość sztuk w opakowaniu - o ile dotyczy danego produktu. 6. Wykonawca powinien dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy. 7. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o parametrach przewyższających wymagania Zamawiającego, spełniającego co najmniej wymagania minimalne określone w Załączniku nr 1 do SIWZ i nie gorszego w zakresie jakości przy zachowaniu jego odpowiedniej funkcjonalności i przeznaczenia. 8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt oraz zapewnić wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych treścią zawartej umowy. 9. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość przedmiotu zamówienia. 10. Użyte do opisu przedmiotu zamówienia (w Załącznikach nr 1 do SIWZ) znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu wymaganych standardów i właściwości wymaganego przedmiotu zamówienia 11. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień wskazany dla każdej pozycji asortymentowej określono w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 12. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają OWU stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19511200-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów: 1) Formularz ofertowy – według wzoru określonego Załącznikiem nr 2 do SIWZ; 2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru określonego Załącznikiem nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 3) Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Druk oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną