Starosta Aleksandrowski ogłasza przetarg
- Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 8
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-54 282 79 00 , fax. 0-54 282 79 28
- Data zamieszczenia: 2009-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starosta Aleksandrowski
ul. Słowackiego 8 8
87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-54 282 79 00, fax. 0-54 282 79 28
REGON: 91086943000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiataleksandrowski.akcessnet.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów w zakresie aktualizacji użytków gruntowych - gruntów zabudowanych oraz założenia ewidencji budynków i lokali dla części gminy Aleksandrów Kujawski obejmującej 21 obrębów ewidencyjnych: Opoczki, - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów w zakresie aktualizacji użytków gruntowych - gruntów zabudowanych oraz założenia ewidencji budynków i lokali dla części gminy Aleksandrów Kujawski obejmującej 21 obrębów ewidencyjnych: Opo - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712222002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia do ustawy Prawo zamówień publicznych w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy ( rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1 - 2 powinny być złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiataleksandrowski.akcessnet.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa geodezyjna Gminy Grudziądz w roku 2015
Dodano: 2014-12-16 - Obsługa geodezyjna Gminy Grudziądz w roku 2015
Dodano: 2014-12-01 - Obsługa geodezyjna Gminy Grudziądz w roku 2014
Dodano: 2013-12-17 - Obsługa geodezyjna Gminy Grudziądz w roku 2013
Dodano: 2013-01-04 - Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz uzupełnienie danych ewidencyjnych dotyczących budynków i lokali dla obrębów ewidencyjnych Gminy Rogowo oraz opracowanie numerycznej mapy glebowej dla Powiatu Żnińskiego.
Dodano: 2011-10-18 - modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji użytków gruntowych oraz uzupełnienie baz danych ewidencyjnych o informacje dotyczące budynków i lokali dla obrębów ewidencyjnych gminy Strzelno
Dodano: 2011-08-12 - Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków - uzupełnienie danych ewidencyjnych dotyczących budynków i lokali dla obrębów ewidencyjnych gminy Gąsawa i wektoryzacji mapy zasadniczej miasta Barcin.
Dodano: 2010-11-03 - Wykonanie przeglądu i konserwacji poziomej osnowy szczegółowej dla terenu powiatu aleksandrowskiego
Dodano: 2010-04-06