Bydgoskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 85-137 Bydgoszcz, ul. Gackowskiego 1B
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3201410 , fax. 052 3201420
- Data zamieszczenia: 2009-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Bydgoskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
ul. Gackowskiego 1B 1B
85-137 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3201410, fax. 052 3201420
REGON: 09151052300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.btbs.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o. zgodnie z art. 3 ust 1 pkt 3 lit c Pzp
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych przeglądów rocznych, pięcioletnich budynków wielorodzinnych mieszkalnych, przeglądów i pomiarów instalacji elektrycznych i piorunochronnych, przeglądów i kontroli szczelności instalacji gazowej i aparatów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1 - wykonanie przeglądów rocznych i 5-letnich technicznych obiektów budowlanych. Zadanie 2 - wykonanie przeglądów i pomiarów instalacji elektrycznych i piorunochronnych obiektów budowlanych. Zadanie 3 - wykonanie przeglądów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716300003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienie do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą się ubiegać wspólnie o udzielenie zamówienia w ramach konsorcjum, spółki cywilnej lub w innej formie działania. 3. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez oddzielne podmioty, Wykonawcy współubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z występujących wspólnie Wykonawców. 4. Zapisy SIWZ dotyczące wymagań stawianych Wykonawcom mają zastosowanie do wszystkich współubiegających się Wykonawców. W przypadku złożenia oferty wspólnej, oświadczenia oraz dokumenty, o których mowa w Części VII SIWZ składają wszyscy współubiegający się o zamówienie Wykonawcy. 5. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 6. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania i odrzucenie oferty. 7. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się nadto Wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych. 8. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy : 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych, 9. Zamawiający zawiadamia Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne wykluczenia. 10. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiającego, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie - według załącznika Nr 2 do SIWZ. 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według załącznika Nr 3 do SIWZ. 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - według formularza stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ, 5) dokumenty stwierdzające, że osoby wskazane załączniku Nr 4, mające uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane prawem uprawnienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.btbs.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dyżury zimowego utrzymania dróg wojewódzkich w roku 2014
Dodano: 2013-12-05 - Przeprowadzenie okresowej kontroli instalacji gazowych w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.02.2013 r. do 15.11.2013 r.
Dodano: 2013-01-14 - Pełnienie dyżurów zimowego utrzymania dróg wojewódzkich w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy oraz jednostkach terenowych - Rejonach Dróg Wojewódzkich w roku 2013
Dodano: 2012-12-04 - Prowadzenie dyżurów Zimowego Utrzymania Dróg i objazdów dróg w Rejonach Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
Dodano: 2012-10-24 - Pełnienie dtżurów zimowego utrzymania dróg wojewódzkich w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy oraz jednostkach terenowych - Rejonach Dróg Wojewódzkich
Dodano: 2011-11-30 - Prowadzenie dyżurów Zimowego Utrzymania Dróg i objazdów dróg w Rejonach Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
Dodano: 2011-11-28 - Pełnienie dyżurów zimowego utrzymania dróg wojewódzkich w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy oraz jednostkach terenowych - Rejonach Dróg Wojewódzkich
Dodano: 2010-12-10 - Prowadzenie dyżurów Zimowego Utrzymania Dróg i objazdów dróg w Rejonach Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
Dodano: 2010-12-09 - Pełnienie dyżurów zimowego utrzymania dróg wojewódzkich w siedzibie ZDW w Bydgoszczy oraz jednostkach terenowych - rejonach od 1 listopada 2010 do 31 grudnia 2010
Dodano: 2010-10-14 - Wykonanie kontroli okresowej stanu technicznego kotłów gazowych z uwzględnieniem efektywności energetycznej kotłów oraz ich wielkości do potrzeb użytkowych zgodnie z art.62 ust.1 pkt. 5b i ust.1b ustawy Prawo budowlane w lokalach oraz w kotłowniach dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu
Dodano: 2010-09-24