Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg
- Adres: 71-241 Szczecin, ul. Klonowica
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 800 444,48 , fax. 91 4393003, 4800453
- Data zamieszczenia: 2020-09-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
ul. Klonowica 5
71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 800 444,48, fax. 91 4393003, 4800453
REGON: 32116569800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym w formule 'Zaprojektuj i zbuduj" naświetlaczy przejść dla pieszych w 11 lokalizacjach w ramach realizacji zadania Szczecińskiego Budżetu Obywatelskiego pn.: Bezpieczne dziecko w drodze do szkoły - oświetlone przejścia dla pieszych na osiedlu Słonecznym i Majowym. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym w formule 'Zaprojektuj i zbuduj" naświetlaczy przejść dla pieszych w 11 lokalizacjach w ramach realizacji zadania Szczecińskiego Budżetu Obywatelskiego pn.: Bezpieczne dziecko w drodze do szkoły - oświetlone przejścia dla pieszych na osiedlu Słonecznym i Majowym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości; • Część 1 - 500 zł (słownie: pięćset złotych) • Część 2 - 500 zł (słownie: pięćset złotych • Część 3 - 500 zł (słownie: pięćset złotych • Część 4 - 500 zł (słownie: pięćset złotych • Część 5 - 1000 zł (słownie: tysiąc złotych • Część 6 - 500 zł (słownie: pięćset złotych • Część 7 - 500 zł (słownie: pięćset złotych • Część 8 - 500 zł (słownie: pięćset złotych • Część 9 - 1000 zł (słownie: tysiąc złotych • Część 10 - 500 zł (słownie: pięćset złotych • Część 11- 1000 zł (słownie: tysiąc złotych przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. Uwaga: Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, powinien zsumować odpowiednie kwoty właściwe dla części, na które składa ofertę oraz wyraźnie oznaczyć części, na które wnosi wadium, np. w tytule przelewu 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego 85 1020 4795 0000 9702 0278 0682 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w następujący sposób : a) poprzez złożenie dokumentu w kasie ZDiTM (parter) (od poniedziałku do piątku od 08:30 – 15:30), b) poprzez dołączenie oryginału dokumentu do oferty, c) w postaci elektronicznej poprzez wysłanie na adres: bok@zditm.szczecin.pl oryginału dokumentu wadialnego tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i podmiotach trzecich, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeżeli są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont sieci energetycznych na ternie składu Drawno.
Dodano: 2024-06-17 - Wykonanie systemu kontroli dostępu do budynku Wydziału Nauk o Zdrowiu PUM w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 48
Dodano: 2022-07-21 - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Warszkowie – wymiana instalacji oświetlenia
Dodano: 2020-06-16 - Przebudowa instalacji elektrycznych w placówkach oświatowych Przedszkole Miejskie nr 3, Przedszkole Miejskie nr 9, Szkoła Podstawowa nr 4 w ramach zadań: „Wykonanie przebudowy wewnętrznych instalacji elektrycznych w obiektach szkół podstawowych na terenie miasta” oraz „Wykonanie przebudowy wewnętrznych instalacji elektrycznych w obiektach przedszkolnych na terenie miasta
Dodano: 2020-06-08 - WYKONANIE REMONTU WEWNĘTRZNYCH INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH W BUDYNKACH NALEŻĄCYCH DO V LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. STANISŁAWA LEMA W KOSZALINIE – III ETAP
Dodano: 2020-06-02 - Przebudowa instalacji elektrycznych w placówkach oświatowych Przedszkole Miejskie nr 3, Przedszkole Miejskie nr 9, Szkoła Podstawowa nr 4 w ramach zadań: „Wykonanie przebudowy wewnętrznych instalacji elektrycznych w obiektach szkół podstawowych na terenie miasta” oraz „Wykonanie przebudowy wewnętrznych instalacji elektrycznych w obiektach przedszkolnych na terenie miasta
Dodano: 2019-07-02 - REMONT INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ w budynku położonym w Szczecinie przy ul. Ostrawickiej 2 remont instalacji oświetleniowej dróg ewakuacyjnych w całym budynku, remont instalacji elektrycznej pomieszczeń laboratorium 2 piętro (PAT, SER) remont instalacji elektrycznej pomieszczeń laboratorium 3 piętro (HP)
Dodano: 2019-06-21 - Modernizacja systemu telewizji przemysłowej w budynku Sądu Rejonowego w Kołobrzegu.
Dodano: 2018-11-09 - Przebudowa wraz z rozbudową zintegrowanego systemu informatycznego na potrzeby rejestracji i obsługi pacjentów oraz ochrony danych medycznych i osobowych w Wojskowej Specjalsitycznej Przychodni Lekarskiej SP ZOZ w Koszalinie
Dodano: 2018-10-01 - Remont instalacji elektrycznej na 4 piętrze w Pracowni Chemii w budynku w Szczecinie przy ul. Ostrawickiej 2
Dodano: 2018-09-25