Przetargi.pl
WYKONANIE REMONTU WEWNĘTRZNYCH INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH W BUDYNKACH NALEŻĄCYCH DO V LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. STANISŁAWA LEMA W KOSZALINIE – III ETAP

V Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Lema ogłasza przetarg

  • Adres: 75-401 Koszalin, Jedności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943425321 , fax. 943425321
  • Data zamieszczenia: 2020-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: V Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Lema
    Jedności 9
    75-401 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943425321, fax. 943425321
    REGON: 331356597
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://vlo.koszalin.ibip.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE REMONTU WEWNĘTRZNYCH INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH W BUDYNKACH NALEŻĄCYCH DO V LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. STANISŁAWA LEMA W KOSZALINIE – III ETAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynkach należących do V Liceum Ogólnokształcącego im. Stanisława Lema w Koszalinie. 2. Kod wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45311200-2 – Roboty w zakresie instalacji elektrycznych; 45317300-5 – Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych. 3. Zakres robót obejmuje: 3.1. Sala gimnastyczna – zgodnie z projektem technicznym: 3.1.1. Demontaż istniejących opraw oświetleniowych Sali gimnastycznej 3.1.2. Montaż nowych opraw oświetleniowych Sali gimnastycznej 3.1.3. Podłączenie nowych opraw oświetleniowych do istniejącej instalacji elektrycznej 3.1.4. Nowa instalacja oświetlenia wejścia do budynku 3.1.5. Dla potrzeb oświetlenia ogólnego pomieszczeń przyjęto oprawy o parametrach nie gorszych niż poniżej: a. Oprawa oświetleniowa – sala gimnastyczna:  oprawa zawieszana LED,  dedykowany wspornik mocowania oprawy do podłoża,  wskaźnik oddawania barw nie mniejszy niż 80,  stopień szczelności IP 65,  stopień odporności na uderzenia nie mniejsza niż IK07,  strumień świetlny nie mniejszy niż 25000lm,  moc oprawy nie większa niż 200W,  temperatura barwowa 4000K,  dedykowana złączka zewnętrzna dla podłączenia zasilania,  możliwość regulacji kąta montażu oprawy do 45O, b. Oprawa oświetleniowa wejścia do budynku:  oprawa przeznaczona do montażu naściennego,  wskaźnik oddawania barw nie mniejszy niż 80,  stopień szczelności nie mniejszy niż IP 65,  stopień odporności na uderzenia nie mniejsza niż IK08,  strumień świetlny nie mniejszy niż 1200lm,  kolor obudowy: biały, 3.1.6 Przyjęte oprawy oświetleniowe w obliczeniach oświetlenia sali gimnastycznej są orientacyjne dla potrzeb realizacji obliczeń. Zgodnie z zapisami pkt 6 dopuszcza się zastosowanie innych opraw oświetleniowych o parametrach nie gorszych, zapewniając właściwy poziom natężenia oświetlenia. 3.2 Budynek główny – zgodnie z projektem technicznym: 3.2.1 demontaż istniejących i montaż nowych rozdzielni: TP-2, TP-3, TP-4, TP-W, TP-A, TP-B, TP-S, T-110, T-203, 3.2.2 zasilanie nowych rozdzielni, 3.2.3 zasilanie istniejących rozdzielni komputerowych: T-127, T-111, T-116, T-119, 3.2.4 wykonanie instalacji odbiorczej – I piętro w budynku głównym: a) komunikacja, b) pomieszczenie 101, c) pomieszczenie 110, d) pomieszczenie 118, e) pomieszczenie 119, 3.2.5 wykonanie oświetlenia ogólnego na I piętrze budynku głównego w pomieszczeniach: 101, 110, 118, 119 i 120, 3.2.6 instalację oświetlenia awaryjnego na piętrze I (korytarz) pomieszczenie nr 120, 3.2.7 instalację gniazd wtyczkowych na piętrze I w pomieszczeniach: 101, 110, 118, 119, 3.2.8 prace naprawcze i uzupełniające. 3.2.9 Z uwagi na pomieszczenia, które nie zostały objęte niniejszym zakresem prac, w po-mieszczeniu 120 (korytarz) należy wykonać wszystkie instalacje przewidziane projektem. Instalacje do pomieszczeń nierealizowanych zakończyć puszką instalacyjną. Do puszek tych należy przyłączyć istniejącą instalację w danym pomieszczeniu. 3.2.10 Dla potrzeb oświetlenia ogólnego pomieszczeń przyjęto oprawy o parametrach nie gorszych niż poniżej: a. Oprawa oświetleniowa ozn. A:  oprawa nastropowa LED,  moc oprawy nie większa niż 45W,  strumień świetlny nie mniejszy niż 3400lm  wsp. oddawania barw nie gorszy niż 840 b. Oprawa oświetleniowa ozn. E:  oprawa modułowa 600x600 LED,  moc oprawy nie większa niż 45W,  strumień świetlny nie mniejszy niż 3600lm  wsp. oddawania barw nie gorszy niż 840 c. Oprawa oświetleniowa ozn. Aw:  oprawa nastropowa LED,  moc oprawy nie większa niż 5W,  czas podtrzymania: 3h 3.2.11 Bruzdy dla przewodów układanych na stropach należy wykonać mechanicznie przy użyciu bruzdownicy, minimalizując konieczność wykonania napraw stropów. 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, stanowiącej integralne załączniki do SWZ. UWAGA Z uwagi na szerszy zakres projektu budowlanego stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, zamawiający informuje, iż w zakresie robót do wykonania w ramach zamówienia mieszczą się jedynie wymienione w pkt 3 niniejszego działu. 5. Wszystkie dostarczane montowane lub wbudowane przez wykonawcę urządzenia i materiały muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji, tj. być wyprodukowane nie wcześniej, niż 12 miesięcy od daty ich wbudowania, oraz spełniać wymagania techniczne szczegółowo określone w dokumentacji postępowania. 6. Jeżeli dokumentacja projektowa wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Jedynie w sytuacji oferowania produktów równoważnych zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą załącznika A do formularza oferty oraz stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 7. Zamawiający wymaga, aby przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia wykonawca zawarł umowę ubezpieczenia OC z odpowiedzialnością deliktowo-kontraktową z sumą ubezpieczenia nie niższą niż 200 tys. zł oraz przedłożył potwierdzenie opłacenia składki. 8. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące prace: układanie przewodów elektrycznych, montaż opraw oświetleniowych, montaż osprzętu instalacyjnego, montaż rozdzielnic - były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 9. Dopuszcza się wykonywanie robót związanych z realizacją zamówienia w ciągu 6 dni w tygodniu w godz.: pn.-pt. 6:00-21:00, sb. 6:00-15.00. 10. Korzystanie z mediów (woda, energia elektryczna) w czasie realizacji zamówienia wiąże się z koniecznością poniesienia przez wykonawcę opłaty ryczałtowej w wysokości 500,00 zł brutto miesięcznie (w przypadku wykonywania robót w czasie innym niż pełny miesiąc ww. opata zostanie rozliczona proporcjonalnie do ilości dni kalendarzowych w danym miesiącu). 11. Ze względu na wiek i skomplikowanie konstrukcji budynku zaleca się wykonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Termin wizji należy uzgodnić z Panią Aleksandrą Nowicką - Kierownikiem Administracyjnym (pok. nr 11) pod numerem tel. 513 788 109, bądź adresem e-mail: adm@vlokoszalin.pl. Z wizji lokalnej zostanie sporządzona notatka potwierdzająca dokonanie wizji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jedynie w przypadku oferowania produktów równoważnych zamawiajacy wymaga złożenia wraz z ofertą załącznika A do formularza ofertowego oraz stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą – jeżeli prawo do ich podpisania nie będzie wynikało z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w dziale VI pkt 1, będzie polegał na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp – dokumenty dowodzące, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, wskazujące: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób ich wykorzystania przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ). 4. Dokumenty wykazujące, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa – jeżeli wykonawca zastrzegł w ofercie, że określone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane. 5. Oryginał dokumentu stanowiącego wadium – w przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniężnej (prosimy o jego złożenie w sposób umożliwiający jego zwrot bez naruszania spójności oferty). 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, będzie zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369 ze zm.), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca będzie mógł przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach