Przetargi.pl
Wykonanie zastępcze usunięcia zbieranych odpadów – odzieży z miejsca nieprzeznaczonego do ich składowania lub magazynowania w miejscowości Wojnowo 7 , dz. nr ewid. 45/3, obręb Wojnowo, Gmina Sicienko – II etap

Gmina Sicienko ogłasza przetarg

  • Adres: 86-014 Sicienko, Mrotecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, , fax. 525 870 407
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sicienko
    Mrotecka 9
    86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, , fax. 525 870 407
    REGON: 54702300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zastępcze usunięcia zbieranych odpadów – odzieży z miejsca nieprzeznaczonego do ich składowania lub magazynowania w miejscowości Wojnowo 7 , dz. nr ewid. 45/3, obręb Wojnowo, Gmina Sicienko – II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Wykonanie zastępcze usunięcia zbieranych odpadów – odzieży z miejsca nieprzeznaczonego do ich składowania lub magazynowania w miejscowości Wojnowo 7 , dz. nr ewid. 45/3, obręb Wojnowo, Gmina Sicienko – II etap”. 2. Zamówienie obejmuje usunięcie zbieranych odpadów odzieży z miejsca nieprzeznaczonego do ich składowania lub magazynowania w miejscowości Wojnowo 7, dz. nr ewid. 45/3, obręb Wojnowo, Gmina Sicienko poprzez wykonanie następujących czynności: 1) zapewnienie załadunku i transportu odpadów; 2) poddanie odpadów przetworzeniu (przekazanie do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów) zgodnie z hierarchią określoną w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.); 3) udokumentowanie wykonanych prac poprzez sporządzenie sprawozdania z wykonanych prac, szczegółowego zestawienia zawierającego poszczególne ważenia odpadów o kodzie 20 01 10 (odzież). 3. Wykonawcy nie będzie obejmował koszt ważenia odpadów. Ważenie odpadów zapewni Zamawiający. Koszt ważenia odpadów pokrywa Zamawiający. 4. Załadunek może odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 22:00. 5. Przed każdorazowym załadunkiem pojazdu, Wykonawca podda się ważeniu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Gminy Sicienko. 6. Po każdorazowym załadunku pojazdu odpadami, przed ich transportem Wykonawca podda się ważeniu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Gminy Sicienko. 7. Z każdej przeprowadzonej czynności ważenia, o której mowa w ust. 5 i 6 musi być sporządzony dokument WZ, który będzie zawierać następujące informacje: numer rejestracyjny pojazdu, datę ważenia, godzinę ważenia, masę wywiezionych odpadów obejmującą cykl ważenia tj. wjazd i ważenie samochodu nieobciążonego oraz wyjazd i ważenie samochodu załadowanego wywożonymi odpadami. 8. W celu jednorodnej wyceny przez wszystkich uczestników postepowania należy przyjąć szacunkową ilość odpadów do usunięcia 465 Mg – odpady o kodzie 20 01 10 (Odzież). Zamawiający, z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości odpadów do usunięcia do 35 % ilości szacunkowej 9. Faktyczna ilość usuniętych odpadów uzależniona będzie od ilości zgromadzonych odpadów oraz od środków finansowych ujętych na ten cel w budżecie gminy. 10. Usługa związana z usuwaniem odpadów odzieży winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności z: 1) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r., poz. 1439 z póżn.zm.); 2) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.); 3) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 ze zm.). 11. Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia daty i godziny wykonania usługi z Zamawiającym. Treść ustalenia przedłoży Zamawiającemu w formie harmonogramu w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy. 12. Zamawiający dokona zapłaty za usługę w oparciu o faktyczną ilość usuniętych odpadów (wg wagi ustalonej podczas ważenia) oraz stawki jednostkowej. 13. W celu rozliczenia zadania Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu wraz z fakturą: 1) karty przekazania odpadów na składowisko/instalacje, potwierdzone przez podmiot posiadający zezwolenie na zbieranie odpadów; 2) protokół końcowy na całość zadania podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90510000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dla uznania, że wykonawca spełnia warunek kompetencji lub uprawnień Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, oświadczenie wymagane jest dla kompletności dokumentów - druk oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach