Przetargi.pl
Zakup kruszywa do budowy i remontów dróg w Nadleśnictwie Skrwilno

Nadleśnictwo Skrwilno ogłasza przetarg

  • Adres: 87-510 Skrwilno, ul. Leśna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 700 032 , fax. 542 700 032
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Skrwilno
    ul. Leśna 5
    87-510 Skrwilno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 700 032, fax. 542 700 032
    REGON: 91050786100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.torun.lasy.gov.pl/web/skrwilno
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup kruszywa do budowy i remontów dróg w Nadleśnictwie Skrwilno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dróg w Nadleśnictwie Skrwilno. Zamówienie polegać będzie na dostarczeniu określonego kruszywa bezpośrednio na wskazaną drogę leśną przy użyciu samochodów samowyładowczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Kruszywo naturalne żwirowe niełamane o uziarnieniu ciągłym 0/31,5mm – 1 250 t Kruszywo łamane betonowe o uziarnieniu ciągłym 0/63mm = 3 030 t Kamień polny o średnicy 12cm (przedział dopuszczalny 10-15 cm) - 20t Kruszywo naturalne łamane 0/31,5mm – 80 t 3.2. Kruszywo nie może zawierać: • zanieczyszczeń: organicznych, plastiku itp. • elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.), • elementów niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metale, drut, gwoździe, szkło itp.). 3.3. Kruszywo będące przedmiotem zamówienia będzie dostarczane sukcesywnie do 31.12.2021r. przez wybranego w drodze postępowania wykonawcę, na drogi leśne wskazane przez zamawiającego. 3.4. Miejsce dostaw: teren Nadleśnictwa Skrwilno 3.5. Każda dostawa kruszywa (rodzaj, ilość oraz miejsce dostawy) będzie uzgadniana szczegółowo między zamawiającym, a wykonawcą. 3.6. W zależności od charakterystyki i stanu technicznego dróg wykonawca w porozumieniu z zamawiającym musi stosować odpowiednie środki transportu, które nie będą powodować zniszczenia nawierzchni dróg. Z uwagi na nośność dróg leśnych zamawiający preferuje dowóz kruszywa środkami transportu o ładowności do około 20 ton. 3.7. Wykonawca dostarczający kruszywo zobowiązany będzie do równomiernego rozciągnięcia kruszywa po drodze leśnej, zgodnie ze wskazaniem operatora równiarki lub innej osoby upoważnionej ze strony zamawiającego. 3.8. Termin rozpoczęcia dostawy w miejsca wskazane przez zamawiającego, nie może być dłuższy niż 6 dni od momentu złożenia przez zamawiającego zamówienia (pisemnie lub pocztą elektroniczną), przy zapewnieniu zamawiającemu dziennych ilości nie mniejszych niż zadeklarowane przez wykonawcę w formularzu ofertowym. Termin dostawy stanowi kryterium wyboru oferty, szczegółowy opis znajduje się w rozdziale 14 SIWZ. 3.9. Wykonawca musi zapewnić transport min. 100 t. kruszywa będącego przedmiotem niniejszego zamówienia w ramach jednego zlecenia (dziennie). Ilość dostawy stanowi kryterium wyboru oferty, szczegółowy opis znajduje się w rozdziale 14 SIWZ. Zamówione kruszywo musi być dostarczone w godzinach pracy zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7:15 – 15:15, z wyłączeniem dni wolnych od pracy. Kruszywo dostarczone po godzinie 15:15 nie zostanie odebrane przez zamawiającego i stanowić będzie podstawę do naliczenia kar przewidzianych w umowie. 3.10. W uzasadnionych przypadkach np. w sytuacji nagłej interwencji na mniejszych odcinkach dróg leśnych, zamawiający zastrzega możliwość zamówienia w ramach jednego zlecenia (dziennie) ilości mniejszej niż określone przez wykonawcę w ofercie, ale nie mniej niż jeden ładunek tj. ok. 20 ton. 3.11. Zmawiający zastrzega sobie prawo do:  redukcji wartości przedmiotu zamówienia (zmniejszenie ilości zamawianego kruszywa) maksymalnie o 30 % ceny ofertowej brutto. Ww. zmniejszenie ilości zamawianego kruszywa wynikać będzie z redukcji zadań rzeczowych lub z niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub powodujących poważne utrudnienia w budowie dróg leśnych zgodnie z przyjętą przez Nadleśnictwo technologią. Wskazana w SIWZ ilość dostaw wchodzących w zakres zamówienia ma charakter szacunkowy. Ilość dostaw zleconych do wykonania w trakcie realizacji umowy może być mniejsza od ilości przedstawionej w SIWZ, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji umowy zakres prac mniejszy niż wskazany w SIWZ, jednak nie mniej niż 70 % wartości przedmiotu umowy. W przypadku rezygnacji przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie wykonane dostawy.  wyrywkowego sprawdzenia zgodności wagi ładunku z wagą podaną na dokumencie WZ, poprzez ponowne zważenie na koszt zmawiającego (przy czym, gdyby waga ładunku była niższa od wyszczególnionej na dokumencie WZ, kosztami ważenia zostanie obciążony wykonawca).  wyrywkowego sprawdzenia jakości kruszywa, poprzez zlecenie badań laboratoryjnych na koszt zamawiającego (przy czym, gdyby jakość kruszywa była niezgodna z wymaganiami zamawiającego kosztami wykonania badań zostanie obciążony wykonawca). 3.12. Dowóz kruszywa będzie potwierdzany przez miejscowego leśniczego, lub podleśniczego, lub referenta ds. budowlanych lub operatora równiarki lub kierownika budowy, przyjmującego transport, na drodze leśnej w miejscu dostawy poprzez podpis na dokumencie WZ. Wykonawca przy każdorazowym dostarczeniu kruszywa jest zobowiązany przekazać ww. osobom dowód WZ. 3.13. Rozliczanie za sukcesywną dostawę kruszywa następować będzie na podstawie dokumentów WZ, przelewem na konto wykonawcy w terminie nie krótszym niż do 14 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej przez wykonawcę faktury do siedziby zamawiającego. Zapłata wynagrodzenia wykonawcy nastąpi z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, o którym mowa w art. 108a ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2014 r. o podatku od towaru i usług (o podatku od towarów i usług). 3.14. Zamawiający wymaga, aby dostarczane kruszywo było przygotowane przez wykonawcę zgodnie z obowiązującymi normami (w tym m.in. PN-EN 13242, lub równoważne) Kruszywo łamane betonowe musi spełniać wymagania według WT-4 2010 (Załącznik nr 3 do Zarządzenia Nr 102 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 19 listopada 2010) i PN-EN 13242, wobec kruszyw do mieszanek niezwiązanych w warstwie podbudowy zasadniczej, zgodnie z tablicą 1 WT-4. Uziarnienie mieszanki dla kruszywa łamanego betonowego określone wg PN-EN 933-1 lub równoważne. Krzywe uziarnienia mieszanki kruszywa łamanego betonowego powinny zawierać się w obszarze między krzywymi granicznymi uziarnienia mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/63mm do warstw podbudowy zasadniczej (rys. 13 WT-4). Kruszywo naturalne żwirowe – niełamane o uziarnieniu 0/31,5 mm. Uziarnienie mieszanki określone wg PN-EN 933-1 lub równoważne. Krzywe uziarnienia mieszanki powinny zawierać się w obszarze między krzywymi granicznymi uziarnienia mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/31,5 mm do nawierzchni z kruszywa niezwiązanego (rys. 19 WT-4). Wybrany wykonawca na żądanie zamawiającego zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu deklaracje zgodności z normami, deklaracje na obecność szkodliwych pierwiastków i świadectwo pochodzenia kruszywa. 3.15. W razie stwierdzenia, że jakość kruszywa nie jest zgodna z wymogami określonymi przez zamawiającego, zamawiający ma prawo do wstrzymania dostaw oraz żądania wymiany wadliwego kruszywa. 3.16. Wymagania stawiane wykonawcy:  wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt dostaw, w tym za terminowe wykonanie zamówienia oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia;  wykonawca gwarantuje jakość kruszyw zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami;  wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia;  ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.5 W terminie składania ofert określonym w pkt 12.1. SIWZ wykonawca zobowiązany jest złożyć zamawiającemu Ofertę zawierającą: a) formularz Oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ), sporządzony pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b) pełnomocnictwo do złożenia oferty udzielone pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, o ile oferta zostanie złożona przez pełnomocnika, c) pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być udzielone pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym d) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci zgodnie z pkt 7.3. SIWZ, jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; (Niewiążący wzór zobowiązania o oddaniu wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), e) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, f) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa art. 24 ust. 1 i art. 24 ust 5 pkt. 1 ustawy -wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jakiego zasobu dotyczy, określać jego rodzaj, zakres, czas udostępnienia oraz inne okoliczności wynikające ze specyfiki danego zasobu. Z treści przedstawionego dokumentu musi jednoznacznie wynikać: (1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; (2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Niewiążący wzór zobowiązania o oddaniu wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: 1) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o którym mowa w pkt. 7.1 a) i b). 2) składa zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci zgodnie z pkt 7.3. SIWZ. 3) przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 7.1. lit. e Dokumenty wymienione w pkt 7.1. lit. e. wykonawca będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez zamawiającego do wykonawcy po otwarciu ofert. 7.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: 1) o których mowa w pkt 7.1. lit. e) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7.5. Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 7.4. ppkt 1) lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.4., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt. 7.5. stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach