Gmina Sicienko ogłasza przetarg
- Adres: 86-014 Sicienko, Mrotecka
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, , fax. 525 870 407
- Data zamieszczenia: 2020-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sicienko
Mrotecka 9
86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, , fax. 525 870 407
REGON: 54702300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie zastępcze usunięcia zbieranych odpadów – odzieży z miejsca nieprzeznaczonego do ich składowania lub magazynowania w miejscowości Wojnowo 7 , dz. nr ewid. 45/3, obręb Wojnowo, Gmina Sicienko - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Wykonanie zastępcze usunięcia zbieranych odpadów – odzieży z miejsca nieprzeznaczonego do ich składowania lub magazynowania w miejscowości Wojnowo 7 , dz. nr ewid. 45/3, obręb Wojnowo, Gmina Sicienko”. 2. Zamówienie obejmuje usunięcie zbieranych odpadów odzieży z miejsca nieprzeznaczonego do ich składowania lub magazynowania w miejscowości Wojnowo 7, dz. nr ewid. 45/3, obręb Wojnowo, Gmina Sicienko poprzez wykonanie następujących czynności: 1) zapewnienie załadunku i transportu odpadów; 2) poddanie odpadów przetworzeniu (przekazanie do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów) zgodnie z hierarchią określoną w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.); 3) udokumentowanie wykonanych prac poprzez sporządzenie sprawozdania z wykonanych prac, dokumentów z ważenia oraz kart przekazania odpadów wygenerowanych w systemie BDO. 3. Wykonawcy nie będzie obejmował koszt ważenia odpadów. Ważenie odpadów zapewni Zamawiający. Koszt ważenia odpadów pokrywa Zamawiający. 4. Załadunek może odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 22:00. 5. Przed każdorazowym załadunkiem pojazdu, Wykonawca podda się ważeniu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Gminy Sicienko. 6. Po każdorazowym załadunku pojazdu odpadami, przed ich transportem Wykonawca podda się ważeniu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Gminy Sicienko. 7. Z każdej przeprowadzonej czynności ważenia, o której mowa w ust. 5 i 6 musi być sporządzony dokument WZ, który będzie zawierać następujące informacje: numer rejestracyjny pojazdu, datę ważenia, godzinę ważenia, masę wywiezionych odpadów obejmującą cykl ważenia tj. wjazd i ważenie samochodu nieobciążonego oraz wyjazd i ważenie samochodu załadowanego wywożonymi odpadami. 8. W celu jednorodnej wyceny przez wszystkich uczestników postepowania należy przyjąć szacunkową ilość odpadów do usunięcia 350 Mg – odpady o kodzie 20 01 10 (Odzież). Zamawiający, z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości odpadów do usunięcia do 35 % ilości szacunkowej 9. Faktyczna ilość usuniętych odpadów uzależniona będzie od ilości zgromadzonych odpadów oraz od środków finansowych ujętych na ten cel w budżecie gminy. 10. Usługa związana z usuwaniem odpadów odzieży winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności z: 1) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r., poz. 1439 .); 2) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.); 3) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 ze zm.). 11. Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia daty i godziny wykonania usługi z Zamawiającym. Treść ustalenia przedłoży Zamawiającemu w formie harmonogramu w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy. 12. Zamawiający dokona zapłaty za usługę w oparciu o faktyczną ilość usuniętych odpadów (wg wagi ustalonej podczas ważenia) oraz stawki jednostkowej. 13. W celu rozliczenia zadania Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu wraz z fakturą: 1) karty przekazania odpadów na składowisko/instalacje, potwierdzone przez podmiot posiadający zezwolenie na zbieranie odpadów; 2) protokół końcowy na całość zadania podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90510000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dla uznania, że wykonawca spełnia w/w warunek Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia - zgodnie z załącznikiem 3 do SIWZ) oraz kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru przedsiębiorców, w którym wskazany jest rodzaj działalności wykonywanej przez oferenta oraz osoby uprawnione do jego reprezentacji – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Ponadto Wykonawca złoży oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, oświadczenie wymagane jest dla kompletności dokumentów - druk oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie zastępcze usunięcia zbieranych odpadów – odzieży z miejsca nieprzeznaczonego do ich składowania lub magazynowania w miejscowości Wojnowo 7 , dz. nr ewid. 45/3, obręb Wojnowo, Gmina Sicienko – II etap
Dodano: 2020-12-31 - ROBOTY INTERWENCYJNE NA TERENIE REJONU DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŻOŁĘDOWIE W 2020-2021 ROKU
Dodano: 2020-03-13 - Usługi w zakresie zbierania i przekazywania do utylizacji potrąconych lub przejechanych martwych zwierząt oraz ich części z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno oraz RDW Toruń w latach 2020 - 2021
Dodano: 2020-02-13 - Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich zebranie i przekazanie do utylizacji zebranych, potrąconych - przejechanych martwych zwierząt i ich części leżących w pasie drogowym dróg wojewódzkich w administracji RDW Tuchola w latach 2020 – 2021
Dodano: 2019-12-15 - Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich – interwencyjne zbieranie i wywóz do utylizacji padłych dzikich zwierząt leśnych lub porzuconej w dużej ilości żywności lub odpadów pochodzenia zwierzęcego lub padłych ptaków leżących w pasie drogowym dróg wojewódzkich w administracji RDW Włocławek w latach 2020 - 2021 r.
Dodano: 2019-12-12 - Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich zebranie i przekazanie do utylizacji zebranych, potrąconych - przejechanych martwych zwierząt i ich części leżących w pasie drogowym dróg wojewódzkich w administracji RDW Inowrocław w latach 2020- 2021
Dodano: 2019-12-05 - Likwidacja nielegalnego składowiska śmieci w kilometrze ok. 10+710 – 10+790 Trasy Głównej S-5 (na DS9 km 1+158 – km 1+245)
Dodano: 2019-02-15 - Likwidacja nielegalnego składowiska śmieci w kilometrze ok. 10+710 – 10+790 Trasy Głównej S-5 (na DS9 km 1+158 – km 1+245)
Dodano: 2018-12-21 - ROBOTY INTERWENCYJNE NA TERENIE REJONU DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŻOŁĘDOWIE W 2018-2019 ROKU
Dodano: 2018-03-23 - Usługi w zakresie zbierania i przekazywania do utylizacji potrąconych lub przejechanych martwych zwierząt oraz ich części z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno w latach 2018 - 2019
Dodano: 2018-02-27