Przetargi.pl
Wykonanie zaleceń BHP w zakresie prac remontowych, budowlanych, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych w wytypowanych pomieszczeniach, oraz wymiana pionów wodno-kanalizacyjnych i usunięcie przyczyn i skutków awarii, wykonanie klimatyzacji pomieszczeń 10, 12 i 23 w budynku B-3 Katedry Rozrodu z Kliniką Zwierząt Gospodarskich, pl. Grunwaldzki 49 Wrocław.

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2018-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.upwr.edu.pl/przetargi/21867/roboty_budowlane.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zaleceń BHP w zakresie prac remontowych, budowlanych, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych w wytypowanych pomieszczeniach, oraz wymiana pionów wodno-kanalizacyjnych i usunięcie przyczyn i skutków awarii, wykonanie klimatyzacji pomieszczeń 10, 12 i 23 w budynku B-3 Katedry Rozrodu z Kliniką Zwierząt Gospodarskich, pl. Grunwaldzki 49 Wrocław.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: Wykonanie zaleceń BHP w zakresie prac remontowych, budowlanych, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych w wytypowanych pomieszczeniach, oraz wymiana pionów wodno-kanalizacyjnych i usunięcie przyczyn i skutków awarii, wykonanie klimatyzacji pomieszczeń 10, 12 i 23 w budynku B-3 Katedry Rozrodu z Kliniką Zwierząt Gospodarskich, pl. Grunwaldzki 49 Wrocław, które należy wykonać na podstawie: • Tabeli wartości robót, • przedmiarów robót ( które mają charakter informacyjny i pomocniczy), • specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ROBÓT: 1. Prace związane z usunięciem nieprawidłowości w zakresie BHP w pomieszczeniach nr: 24, 8, 29, sali wykładowej nr 2, sali 5L, korytarza przy sali 5L, zejścia do piwnicy, sali nr 4 i podcienia: • Prace demontażowe i rozbiórkowe: - rozbiórka trwałego wyposażenia laboratoriów, - rozebranie istniejących podłóg, - rozebranie ściennych płytek ceramicznych, - demontaż instalacji eklektycznych i oświetleniowych, - demontaż istniejących instalacji wod.-kan., ciepłej wody użytkowej, gazowej i centralnego ogrzewania, - rozbiórka zabudowy szachtu, - wywóz i utylizacja gruzu i materiałów porozbiórkowych. • Roboty budowlane: - ułożenie warstw wyrównawczych z zaprawy samopoziomującej, - ułożenie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych, - uzupełnienie i naprawa tynków wewnętrznych, - wykonanie płytek ceramicznych przy osprzęcie sanitarnym, - malowanie farbami lateksowymi, akrylowymi i ftalowymi, - wymiana kratek wentylacyjnych, - zabudowa szachtu z płyt G/K, - renowacja mebli, - likwidacja zacieku na suficie, - naprawa i wymiana płytek na stopniach schodowych, - roboty dekarskie, - obróbka witryny PCV i naświetla. • Roboty elektryczne: - przebudowa instalacji oświetleniowej i istniejących gniazd wtykowych, - montaż instalacji eklektycznej i oświetleniowej. • Roboty sanitarne: - wymiana zaworów grzejnikowych, - wykonanie nowych podejść dopływowych i odpływowych instalacji wod.-kan., - wymiana i montaż osprzętu sanitarnego, - wymiana grzejników żeliwnych na płytowe, - płukanie wymienionych instalacji i próby ciśnieniowe, - połączenie nowych instalacji z istniejącymi. 2. Prace związane z wymianą pionów wod. – kan. w związku z usunięciem skutków awarii: • Prace demontażowe i rozbiórkowe: - rozbiórka zabudów ściennych i sufitów pionów, - demontaż istniejących instalacji wod.-kan. i ciepłej wody użytkowej, - wywóz i utylizacja gruzu i materiałów porozbiórkowych. • Roboty sanitarne: - wymiana i montaż umywalek, - wykonanie nowych podejść dopływowych i odpływowych wod.-kan. - połączenie nowych instalacji z istniejącymi, - montaż nowej instalacji wod.-kan. i ciepłej wody użytkowej. • Roboty budowlane: - otworzenie zabudów pionów oraz zabudów ściennych i sufitowych, - przygotowanie podłoża i malowanie całych powierzchni przy zabudowach pionów. 3. Prace związane z wykonaniem klimatyzacji w pomieszczeniach nr 10, 12 I 23: • Roboty sanitarne: - opracowanie projektu wykonawczego, - montaż urządzeń zewnętrznych i wewnętrznych, wraz z konstrukcjami wsporczymi, - wykonanie przejść w przegrodach i ich wykończenie, - wykonanie odprowadzenia skroplin do umywalki lub zlewu w pomieszczeniach oraz ich zabudowa, - wykonanie prób ciśnieniowych, napełnienie instalacji czynnikiem, - próbne uchronienie urządzeń i wykonanie pomiarów, - prace porządkowe, - wykonanie dokumentacji odbiorowej. • Roboty elektryczne: - wykonanie zasilania elektrycznego jednostek zewnętrznych klimatyzatorów, - wykonanie pomiarów rezystancji, izolacji i skuteczności ochrony od porażeń prądem elektrycznym. Szczegółowe warunki realizacji znajdują się w umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4 000 zł. (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 62 1020 5242 0000 2102 0029 2045 PKO BP z podaniem w tytule przelewu: „Przetarg numer R0AP0000.272.120.2017 – WADIUM” oraz dokładnej nazwy i adresu Wykonawcy. Uwaga! Kasa Zamawiającego nie przyjmuje wpłat wadium w formie gotówki. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b)innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie z dopiskiem WADIUM, a jego kopia w ofercie. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na każde pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 5) zapisy odnośnie czasu jej trwania, 6) zapisy odnośnie czasu wygaśnięcia, 7) okres ważności, obejmujący przynajmniej cały okres związania z ofertą. 7 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 7b ustawy Pzp. 8 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania przetargowego, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp. 9 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy . 10 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 12 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) b) oświadczenie Wykonawcy, o braku podstawa do wykluczenia (zał. nr 2 do SIWZ) (dla każdego współkonsorcjanta - jeżeli dotyczy) c) oświadczenie wykonawcy dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2a do SIWZ) d) w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo, e) Do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. f) Tabelę zbiorczego zestawienia cen (załącznik nr 7 do SIWZ), g) oświadczenia umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach - na formularzu oferty h) dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych dostaw, usług, robót budowlanych (jeśli dotyczy). 2.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 3. Formularz ofertowy, Tabela zbiorczego zestawienia cen (załącznik nr 7 do SIWZ)- składane są w oryginale. 4. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 5. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokument jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy Pzp. 8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych pobieranych samodzielnie przez Zamawiającego Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 9. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 10. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 11. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach