Przetargi.pl
Konserwacja zieleni, utrzymanie czystości oraz porządku na terenie Gminy Miasto Oleśnica w 2018 r.

Miasto Oleśnica ogłasza przetarg

  • Adres: 56400 Oleśnica, Rynek-Ratusz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 717 982 100 , fax. 717 982 117
  • Data zamieszczenia: 2018-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Oleśnica
    Rynek-Ratusz
    56400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 717 982 100, fax. 717 982 117
    REGON: 93193473300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja zieleni, utrzymanie czystości oraz porządku na terenie Gminy Miasto Oleśnica w 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKRES RZECZOWY PRAC – 2018 r. I. Konserwacja i utrzymanie terenów zielonych 1. Koszenie trawników na terenach wyszczególnionych w „Wykazie gruntów – 2018 r.” zgodnie z określoną przez Zamawiającego liczbą koszeń. a) Koszenie trawników o pow. gruntów 145 682,00 m2 - 8 razy; b) Koszenie trawników o pow. gruntów 186 466,50 m2 - 6 razy; c) Koszenie trawników o pow. gruntów 227 425,60 m2 - 4 razy; d) Koszenie trawników o pow. gruntów 24 994,00 m2 - 2 razy. 2. Każdorazowe zebranie i wywóz zgrabionej trawy z podanych wyżej powierzchni. 3. Każdorazowo oczyszczanie z ziemi i wycinanie z trawy obszarów przy krawężnikach i obrzeżach chodnikowych (na załączonych działkach) o długości 5 217 m. 4. Koszty utylizacji nieczystości stałych po wykonanych pracach pokrywa Wykonawca. II. Pielęgnacja i ochrona drzew i krzewów 1. Formowanie i cięcia pielęgnacyjne koron drzew 540 sztuk, w tym: - o obwodzie do 40 cm – 500 sztuk, - o obwodzie powyżej 40 cm – 40 sztuk. 2. Każdorazowo wycinanie odrostów przyziemnych drzew w czasie koszenia trawy, nie więcej niż 400 szt. rocznie. 3. Podlewanie w okresie letnim 450 sztuk drzew. 4. Drzewa przeznaczone do wycinki Zamawiający wskazywać będzie Wykonawcy na bieżąco w miarę potrzeb w liczbie nie większej niż 80 sztuk rocznie. Każdorazowo, najpóźniej w dniu zakończenia wykonania wycinki drzew na poszczególnym terenie, Wykonawca wywiezienie gałęzie powstałe po wykonanych pracach oraz uprzątnięcie miejsca wykonania prac (przywracanie terenu do stanu pierwotnego). Pozyskane z wycinki drewno Wykonawca zagospodarowuje we własnym zakresie. 5. Pielęgnacja, plewienie i podlewanie rabatek liściasto-iglastych, pow. 5 152,5 m2; 6. Całoroczna pielęgnacja rabat różanych o łącznej powierzchni 2 084 m2, polegająca na wiosennym rozkopczykowaniu, plewieniu i hakaniu, przycince róż, podlewaniu, zasilaniu gleby nawozem, wykonywaniu oprysków chemicznych, grzybo- i chwastobójczym oraz kopczykowaniu na zimę. Wykonawca pokrywa koszt zakupu środków ochrony roślin i nawozów. 7. Czterokrotne formowanie, cięcie pielęgnacyjne i odchwaszczanie żywopłotów o powierzchni - 9 373 m2. 8. Częstotliwość podlewania należy dostosować do panujących warunków atmosferycznych oraz wymagań poszczególnych gatunków i odmian. Wykonawca zapewnia wodę do podlewania roślin we własnym zakresie. 9. Zgrabienie i wywóz przyciętych gałęzi, konarów z drzew oraz odciętych gałązek, gałązek krzewów róż i żywopłotów. Koszty utylizacji nieczystości stałych po wykonanych pracach pokrywa Wykonawca. III. Nasadzenia z materiału Wykonawcy 1. 250 sztuk krzewów róż z bryłą korzeniową uwzględniając zaprawienie dołów ziemią kompostową; 2. Kwiatów rabatowych w formie dywanów kwiatowych w ilości: ­ 5 000 sztuk begonia, ­ 200 sztuk kanna, ­ 5 000 sztuk bratków, ­ 5 000 sztuk krokusów, z uwzględnieniem podlewania, pielęgnacji i plewienia; 3. 3 000 sztuk pelargonii w konstrukcjach kwiatowych z uwzględnieniem podlewania, pielęgnacji i plewienia. 4. Częstotliwość podlewania należy dostosować do panujących warunków atmosferycznych oraz wymagań poszczególnych gatunków i odmian. Wykonawca zapewnia wodę do podlewania roślin we własnym zakresie. 5. Wykonawca pokrywa koszt zakupu środków ochrony roślin i nawozów. 6. Wykonawca zobowiązuje się przed terminem rozpoczęcia prac do uzgodnienia z Zamawiającym dokładnej lokalizacji nasadzeń nowych rabat, krzewów, żywopłotów itp. IV. Nasadzenia z materiału Zamawiającego 1. 80 sztuk drzew w wieku 5 lat; 2. 500 sztuk krzewów. 3. Wykonawca zobowiązuje się przed terminem rozpoczęcia prac do uzgodnienia z Zamawiającym dokładnej lokalizacji nasadzeń nowych krzewów i drzew. V. Porządki 1. Prace porządkowe objęte harmonogramem wykonywane są od poniedziałku do soboty każdego tygodnia. 2. Bieżące sprzątanie terenów wymienionych w „Wykazie gruntów – 2018 r.”. 3. W razie występowania zjawisk atmosferycznych powodujących zniszczenia lub uszkodzenia na terenach zielonych, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie przystąpić do sprzątania po wystąpieniu tych zjawisk, poprzez zbieranie gałęzi i innych nieczystości łącznie z zamiataniem alejek. 4. Bieżące sprzątanie terenów nad stawami od ul. Wojska Polskiego, Brzozowa, Spacerowa oraz terenów „wodociągów”. Powierzchnia działek około 325 287 m2. 5. W niedzielę i święta prowadzone jest sprzątanie terenów wymienionych w „Wykazie gruntów - 2018 r.”, a znajdujących się na obszarze ograniczonym ulicami: Sinapiusa, Kilińskiego, Wały Jagiellońskie, Wałowa, Rzemieślnicza - łączna powierzchnia działek to 71 163 m2 oraz terenu Parku nad Stawami - łączna powierzchnia działek to 25 823 m2. 6. Utrzymanie czystości i porządku w mieście poprzez sprzątanie chodników przylegających do terenów wymienionych w „Wykazie gruntów – 2018 r.” oraz placów o łącznej powierzchni 22 755 m2. 7. Sprzątanie oraz usuwanie roślin ze ścieżek o nawierzchni z kruszywa mineralnego o łącznej powierzchni 19 570 m2 oraz z placów o nawierzchni z kostki granitowej i betonowej o łącznej powierzchni 2 782 m2 położonych w parkach: wodociągi, przy ul. Spacerowej, przy ul. Kruczej i ul. Wrocławskiej, przy ul. Kruczej i ul. Wałowej oraz terenu od ul. Wojska Polskiego do stawów. 8. Opróżnianie 400 koszy na odpady dwa razy w tygodniu, 50 koszy na odpady trzy razy w tygodniu, 20 koszy na odpady cztery razy w tygodniu w tym w soboty oraz dni ustawowo wolne od pracy (teren Parku nad Stawami). 9. Usuwanie padłych zwierząt z terenu miasta (za wyjątkiem ulic) w zadeklarowanym przez Wykonawcę terminie, lecz nie dłuższym niż ... godzin. 10. Likwidacja "dzikich" wysypisk - 70 mp nieczystości. 11. Przygotowanie Skweru Kombatantów Rzeczypospolitej przed uroczystościami: Boże Ciało, 15 sierpnia, 1 września, 11 listopada. 12. Utrzymanie porządku i czystości nawierzchni na terenie Targowiska w Oleśnicy przy ul. Wrocławskiej o pow. 1 651 m2 poprzez codzienne (również w soboty i dni ustawowo wolne od pracy) sprzątanie, opróżnianie koszy ulicznych dwa razy w tygodniu oraz w okresie zimowym odgarnianie śniegu i likwidację śliskości. Wykonawca jest zobowiązany do ustawienia pojemnika na śmieci o pojemności co najmniej 1100 l na terenie Targowiska w Oleśnicy przy ul. Wrocławskiej i wywóz nieczystości stałych niemniej niż 2 razy w tygodniu lub podpisanie umowy z wykonawcą tych usług. Koszt wywozu nieczystości stałych obciąża Wykonawcę. 13. W okresie jesieni zgrabianie liści i ich wywóz z parków, skwerów wymienionych w „Wykazie gruntów – 2018 r.”– ilość około 1 480 mp (wywożenie najpóźniej w przeciągu trzech dni od zgrabienia). 14. Utrzymanie porządku w czasie akcji zimowej, poprzez odgarnięcie śniegu i likwidację śliskości na chodnikach i przejściach przylegających do terenów wymienionych w „Wykazie gruntów – 2018 r.” lub będących ich częścią – 36 490 m2. Usuwanie śliskości z ciągów pieszych odbywać się będzie również w niedzielę i święta w obszarze ograniczonym ulicami Rzemieślnicza, Sinapiusa, Kilińskiego, Wały Jagiellońskie, Wałową oraz Sikorskiego na odcinku od ul. Klonowej do Cmentarza Armii Radzieckiej, Wileńską do skrzyżowania z Krzywą i Lwowską. 15. Odgarnięcie śniegu i likwidacja śliskości odbywać się będzie w zadeklarowanym przez Wykonawcę terminie, lecz nie dłuższym niż ... godzin. 16. Dokarmianie ptactwa w okresie zimy na terenie stawów w Oleśnicy (pokarm dostarczany przez Zamawiającego). 17. Koszty utylizacji nieczystości stałych po wykonanych pracach pokrywa Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (dwadzieścia tysięcy złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Konto do wpłacenia wadium: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy Nr konta: 18 9584 0008 2001 0000 0055 0004
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeśli wykaże, że: a) posiada zezwolenie na transport odpadów obejmujące teren Miasta Oleśnicy – zgodnie z ustawą – o odpadach (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1987) w zakresie następujących kodów odpadów: 20 02 01; 20 02 02; 20 02 03; 20 03 01; 20 03 02; 20 03 03; 20 03 99 b) posiada weterynaryjny numer identyfikacyjny nadany przez właściwego powiatowego lekarza weterynarii jako zakład prowadzący działalność nadzorowaną w zakresie transportu ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego – zgodnie z ustawą – o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1855)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Formularz ofertowy – wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Dowód wniesienia wadium. 6. Zobowiązanie lub inne dokumenty w formie pisemnej, potwierdzające oddanie zasobów podmiotów trzecich do dyspozycji wykonawcy, sformułowane w sposób pozwalający Zamawiającemu określić realność udostępnienia zasobów, w szczególności np. określające rodzaj i zakres zasobów udostępnianych, sposób ich udostępnienia, czasookres itp. – gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 8. W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 9. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach