Przetargi.pl
Wykonanie zadania pn.: „Termomodernizacja przedszkoli publicznych prowadzonych przez Gminę Miejską Głogów”

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 767 265 437
  • Data zamieszczenia: 2017-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 767 265 437
    REGON: 39064729700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadania pn.: „Termomodernizacja przedszkoli publicznych prowadzonych przez Gminę Miejską Głogów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/ Część I – Termomodernizacja PP Nr 3 2/ Część II – Termomodernizacja PP Nr 6 3/ Część III – Termomodernizacja PP Nr 9 4/ Część IV – Termomodernizacja PP Nr 10 5/ Część V – Termomodernizacja PP Nr 17 6/ Część VI – Termomodernizacja PP Nr 21
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: a. Część I - Termomodernizacja PP Nr 3 – 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) b. Część II – Termomodernizacja PP Nr 6 – 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) c. Część III – Termomodernizacja PP Nr 9 – 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) d. Część IV – Termomodernizacja PP Nr 10 – 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) e. Część V – Termomodernizacja PP Nr 17 – 45.000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych) f. Część VI – Termomodernizacja PP Nr 21 – 6.000,00 złotych (słownie: sześć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach