Przetargi.pl
Modernizacja kapliczki w Moszowicach

GMINA KOTLA ogłasza przetarg

  • Adres: 67-240 Kotla, ul. Głogowska 93
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768318361
  • Data zamieszczenia: 2024-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KOTLA
    ul. Głogowska 93
    67-240 Kotla, woj. dolnośląskie
    tel. 768318361
    REGON: 390647357
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja kapliczki w Moszowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres inwestycji obejmuje wykonanie remontu kapliczki w Moszowiacach w formule zaprojektuj – wybuduj, a w szczególności:- wykonanie inwentaryzacji obiektu,- wykonanie badań konserwatorskich zgodnie z zaleceniami wydanymi przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,- pracowanie programu prac konserwatorskich przez osobę z odpowiednimi uprawnieniami,- zyskanie wymaganych uzgodnień i pozwoleń, - opracowanie projektu budowlanego remontu kapliczki, - sporządzenie STWiOR,- wykonanie robót budowlano - remontowych, na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego, opracowanej dokumentacji projektowej, zalecań konserwatorskich i uzyskanych pozwoleń/decyzji,- aktualizacja geodezyjna symbolu kapliczki jako budynku sakralnego.UWAGA!• Na Wykonawcy spoczywa obowiązek dokonania wszelkich zawiadomień/zgłoszeń/uzgodnień z organem administracji budowlanej lub nadzoru budowlanego,• Wszystkie materiały okładzinowe należy uzgodnić z Zamawiającym,• Wszystkie materiały rozbiórkowe należy zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,• Udzielona gwarancja minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy, zgodnie ze złożoną ofertą.2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakres prac niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określają: − Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) - stanowiący załącznik nr 11 do SWZ− pomocniczo przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 12 do SWZ,− projektowane postanowienia umowy (PPU) – stanowiące załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach