Przetargi.pl
Wykonanie zadania pn. Modernizacja Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów przy ulicy Dickensa 25 - modernizacja pomieszczeń sanitarnych.

Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-382 Warszawa, ul. Dickensa 25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6596061 , fax. 022 6595557
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów
    ul. Dickensa 25 25
    02-382 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6596061, fax. 022 6595557
    REGON: 01266997000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpsdickensa.waw.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadania pn. Modernizacja Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów przy ulicy Dickensa 25 - modernizacja pomieszczeń sanitarnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie zadania pn. Modernizacja Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów przy ulicy Dickensa 25 - modernizacja pomieszczeń sanitarnych. 2. Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: a) roboty ogólnobudowlane związane z modernizacją, b) wymianę instalacji elektrycznej, c) wymianę instalacji i osprzętu sanitarnego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego wykonania zawarty jest w SIWZ. 4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy do 20% wartości zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym przetargu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, w tym wykażą że: 1) dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających stosowne uprawnienia niezbędne do wykonania robót będących przedmiotem zamówienia, które jednocześnie będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia tj. co najmniej jedna osoba legitymująca się uprawnieniami budowlanymi wykonawczymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej mogąca pełnić funkcję kierownika budowy, 2) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali z należytą starannością co najmniej dwie roboty budowlane o wartości brutto nie mniejszej niż 500.000 zł. każda, 3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonych, w formie określonej w SIWZ, dokumentach i oświadczeniach wymienionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełnienia wyżej określonych warunków udziału w postępowaniu: a) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 Ustawy (zgodne w treści z załącznikiem nr 5 do Siwz), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) sporządzony i podpisany przez Wykonawcę wykaz osób, o których mowa w pkt III.2.1) ogłoszenia, wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień tj. kserokopią uprawnień i kserokopią zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz jeżeli jest to wymagane przepisami prawa kserokopią wpisu do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzoną przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, d) sporządzony i podpisany przez Wykonawcę wykaz robót budowlanych, o których mowa w pkt III.2.2) ogłoszenia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające wykonanie tych robót z należytą starannością (np. referencje), e) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000 zł. (jeżeli suma gwarancyjna polisy ujęta jest w walucie innej niż złoty polski należy przyjąć do przeliczenia średni kurs złotego w stosunku do tej waluty ogłaszany przez NBP w dniu poprzedzającym dzień składania ofert). Szczegółowy opis dokumentów i sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zawarty jest w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dpsdickensa.waw.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach