Przetargi.pl
Rozbudowa i remont budynku Urzędu Gminy w Stanisławowie , przebudowa kotłowni i co.

Gmina Stanisławów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-304 Stanisławów, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 7575090 , fax. 25 7575857
  • Data zamieszczenia: 2016-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stanisławów
    Rynek 32 32
    05-304 Stanisławów, woj. mazowieckie
    tel. 25 7575090, fax. 25 7575857
    REGON: 71158243400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stanislawow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i remont budynku Urzędu Gminy w Stanisławowie , przebudowa kotłowni i co.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest Etap I zadania inwestycyjnego pn: Rozbudowa i remont budynku Urzędu Gminy w Stanisławowie , przebudowa kotłowni i co. 1.1 Opis Przedmiotu Zamówienia : Obiekt jest budynkiem użyteczności publicznej trzykondygnacyjnym w tym jedna kondygnacja podziemna. Nieruchomość położona jest w centrum Stanisławowa w bezpośrednim sąsiedztwie drogi wojewódzkiej oraz stanowi południową pierzeję lokalnego układu urbanistycznego rynku. Budynek obecnie pełni funkcje usług administracyjnych Gminy Stanisławów i po zakończeniu prac budowlanych ten stan pozostaje bez zmian. Zestawienie powierzchni i kubatury: Powierzchnia użytkowa budynku w części objętej opracowaniem - 1086,36 m2 Powierzchnia całkowita budynku -1361,12 m2 Kubatura- 5011,85 m3 Wysokość- 11,78 m 1.3 Przedmiot Zamówienia dotyczy Etapu I inwestycji w skład którego wchodzi w szczególności: a)Wykonanie wszelkich prac przedremontowych przygotowawczych i zabezpieczających . b)Wykonanie remontu pomieszczenia sali konferencyjnej (rozbiórka posadzek i wykonanie nowych, przetarcie i uzupełnienie tynków oraz malowanie ścian, wykonanie sufitu podwieszanego). c)Przebudowa komunikacji budynku (rozbiórka kolidujących ścian murowych, zamurowanie zbędnych otworów drzwiowych i wykonanie nowych wraz z nadprożami stalowymi, zerwanie i położenie nowej posadzki, przetarcie i uzupełnienie tynków, malowanie ścian, wykonanie sufitu podwieszanego, demontaż starej stolarki i montaż nowej). d)Przebudowa kotłowni i pomieszczeń WC związana z rozbiórką komina (rozbiórka komina i wykonanie ściany działowej na każdej kondygnacji, uzupełnienie stropów i połaci dachowej, wykonanie nowego komina wraz z przebiciami przez stropy i połać dachową, wykonanie nowych tynków i położenie płytek ceramicznych w pomieszczeniu WC ). e)Przebudowa instalacji elektrycznych polegająca w szczególności na : Montażu Instalacji elektrycznych na drogach komunikacji, kotłowni oraz sali konferencyjnej, montażu kompletnie wyposażonych rozdzielnic piętrowych oraz zasilenie opraw oświetleniowych, urządzeń i gniazd wtykowych w ww pomieszczeniach. Montażu tymczasowej rozdzielnicy ( na potrzeby I etapu inwestycji) R-GTYMCZ z zabezpieczeniami WLZ-ów rozdzielnic oddziałowych i centrali wentylacyjnej w lokalizacji projektowanej rozdzielnicy głównej R-G. W celu zasilenia rozdzielnicy tymczasowej konieczna jest rozbudowa istniejącej rozdzielnicy głównej i ułożenie kabla zasilającego. Rozbudowa instalacji telekomunikacyjnej - rozbudowa istniejącej sieci strukturalnej, doprowadzenie projektowanej instalacji do projektowanego pomieszczenia serwerowni i pozostawienie zapasu do późniejszego podłączenia do szafy GPD. Połączenie projektowanej instalacji z istniejącą instalacją sieci strukturalnej. Ze względu na demontaż komina przewiduje się również demontaż urządzeń antenowych oraz ponowny ich montaż w nowej lokalizacji wraz z pracami towarzyszącymi. Montaż kompletnej instalacji multimedialnej (audio - wideo) z wyłączeniem dostawy projektora. Wykonaniu niezbędnych prac przygotowawczych i poinstalacyjnych. Wykonanie pomiarów instalacji oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej. f)Przebudowa instalacji sanitarnych polegająca w szczególności na : Przebudowie pionu kanalizacyjnego w poziomie parteru wraz z połączeniem do istniejącego pionu w poziomie piwnicy i pierwszego piętra ( zakres prac: demontaż istniejącego pionu kanalizacyjnego w poziomie parteru, przebicie w stropie , przebicie w posadzce, montaż nowego pionu z PCV, połączenie nowego pionu z istniejącym pionem w poziomie piwnicy i pierwszego piętra naprawa stropu i posadzki, podłączenie elementów białego montażu do kanalizacji. Demontażu istniejącej technologii kotłowni olejowej. Wykonaniu wewnętrznej instalacji gazowej - gaz ziemny wraz z systemem bezpieczeństwa. Wykonaniu technologii kotłowni gazowej. Zainstalowanie reduktora i gazomierza G-6 ( w porozumieniu z przedsiębiorstwem gazowniczym ) w istniejącej szafce zamontowanej na ścianie budynku. Wymianie grzejników i instalacji c.o. w pomieszczeniu sali konferencyjnej. Wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej sali konferencyjnej wraz z dostawą i montażem centrali. Wykonaniu instalacji hydrantowej p.poż. Wykonaniu niezbędnych prac przygotowawczych i poinstalacyjnych. Wykonanie pomiarów instalacji oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej. 1.4Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie I Etapu Przedmiotu Zamówienia ( jeżeli będzie wymagane ) . 1.5Szczegółowy zakres rzeczowy całego zadania inwestycyjnego pn : Rozbudowa i remont budynku Urzędu Gminy w Stanisławowie , przebudowa kotłowni i co oraz zakres I Etapu zadania inwestycyjnego został określony w: 1)Wielobranżowej dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej wraz z pozwoleniem na budowę Nr 838/15 z dnia 01.09.2015 r. : załącznik Nr 12 i Nr 15 do SIWZ. , 2)Dokumentacji dla I etapu zadania Inwestycyjnego : załącznik Nr 14 do SIWZ. 3)Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót: załącznik Nr 13 do SIWZ. 1.6Zamawiający informuje , że należy rozpatrywać wielobranżową dokumentację projektową budowlaną i wykonawczą łącznie z dokumentacją w której zaznaczono zakres wykonania I Etapu inwestycji , który jest Przedmiotem niniejszego Zamówienia 1.7Zamawiający informuje, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej , przy opisywaniu Przedmiotu Zamówienia Zamawiający użył znaków towarowych i nazw producentów, należy je traktować wyłącznie jako przykładowe. Wymienione znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia służą wyłącznie ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej oraz doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń równoważnych w oparciu o produkty i materiały innych producentów pod warunkiem, że spełniają one co najmniej te same właściwości techniczne oraz na etapie realizacji inwestycji uzyskają akceptację Projektanta, Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. Wszelkie materiały i urządzenia określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pochodzące od konkretnych producentów lub ze wskazaną marką albo patentem, określają wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały/urządzenia oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca składający ofertę zawierającą rozwiązania równoważne ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. Zwrot równoważne oznacza możliwość uzyskania efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą zastosowania innych materiałów i urządzeń poprzez dopuszczenie ofert opartych o równoważne parametry. 1.8Zamawiający informuje, że udostępnione przedmiary są materiałem wiążącym Wykonawców w zakresie przyjętych nakładów KNR-ów, oraz pomocniczym co do zakresu robót. Jednocześnie Wykonawca w kosztorysie winień uwzględnić wszelkie koszty i zakres wynikający z dokumentacji projektowej, obowiązujących przepisów prawa , sztuki budowlanej i zalecanej wizji lokalnej na terenie budowy . Oferent zobowiązany jest do ujęcia w cenie ofertowej wszystkich robót budowlano-montażowych , urządzeń i wyposażenia niezbędnych do wykonania Przedmiotu Zamówienia. Pominięcie jakiegokolwiek elementu nie będzie podstawą do zmiany wynagrodzenia umownego ustalonego w ofercie. 1.9Zamawiający informuje, że dla celów realizacji Przedmiotu Zamówienia dysponuje wyłącznie działką nr. ewid. 2416/7 obr. Stanisławów. 1.10Zamawiający informuję , że roboty budowlano-montażowe dotyczące remontu kotłowni muszą być wykonane poza sezonem grzewczym . Sezon grzewczy został określony od 30.10.2016 r. do 31.03.2017 r. Powyższe warunki muszą zostać uwzględniony w harmonogramie robót. 1.11Zamawiający informuje , że wszelkie prace związane z Przedmiotem Zamówienia będą wykonywane w czynnym obiekcie Urzędu Gminy Stanisławów. Roboty uciążliwe , powodujące nadmierny hałas lub zapylenie należy wykonywać poza godzinami pracy Urzędu tj. po godz. 16 lub w dni wolne tj. np. w soboty, po uprzednim uzgodnieniu ww. terminów z Zamawiającym. Oferent powinien uwzględnić trudności wynikające z prowadzenia prac w czynnym obiekcie w kalkulacji ceny oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca ubiegający się o Zamówienie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp., tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 89 9226 0005 0035 0583 2000 0030 z dopiskiem na przelewie : Wadium w postępowaniu na wykonanie Rozbudowy i remontu budynku Urzędu Gminy w Stanisławowie , przebudowy kotłowni i co. Etap I, Sprawa RIiOŚ.271.5.2016. 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.Wadium wnoszone w innej w formie niż pieniądz, należy dołączyć do oferty w następujący sposób: kserokopię dokumentu (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) załączyć do oferty w sposób trwały, natomiast oryginał tego dokumentu należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp. 8.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia Umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy , który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach : 1)jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp., pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2)jeżeli Wykonawca odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3)jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, 4)jeżeli zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.stanislawow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach