Przetargi.pl
Przebudowa budynku Przychodni polegająca na dostosowaniu pomieszczeń poradni: ortopedycznej, chirurgicznej, urologicznej, dermatologicznej, gastrologicznej, laryngologicznej, rehabilitacyjnej oraz pracowni fizykoterapii do wymogów, jakimi powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia podmiotu leczniczego ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa

Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-480 Warszawa, ul. Kartezjusza 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6838281, 6838283 , fax. 022 6838224
  • Data zamieszczenia: 2016-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kartezjusza 2 2
    01-480 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6838281, 6838283, fax. 022 6838224
    REGON: 01328251100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plwat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Przychodni polegająca na dostosowaniu pomieszczeń poradni: ortopedycznej, chirurgicznej, urologicznej, dermatologicznej, gastrologicznej, laryngologicznej, rehabilitacyjnej oraz pracowni fizykoterapii do wymogów, jakimi powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia podmiotu leczniczego ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane będą prowadzone na II piętrze w skrzydle budynku Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ, usytuowanym na działce o nr 7 6, w obrębie ewidencyjnym 6 10 04, w jednostce ewidencyjnej 146502 8 Bemowo, kompleks wojskowy nr 5666 stanowiący teren zamknięty. Obiekt zakwalifikowany jest w PKOB pod numerem 1264 budynki szpitali i zakładów opieki medycznej. Całość inwestycji przeprowadzana jest na podstawie decyzji pozwolenia na budowę Nr 219 III 2016 z dnia 21.06.2016 r., wydanej przez Wojewodę Mazowieckiego. Uprawomocnienie decyzji ma nastąpić w dniu 06.07.2016 r. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania przed terminem otwarcia ofert w przypadku nie uzyskania uprawomocnienia decyzji. Ze względów organizacyjnych i rozliczeniowych z organem założycielskim MON, roboty budowlane podzielono na dwa etapy. Etapy będą realizowane w terminach ustalonych w SIWZ i w umowie oraz zakończą się dla każdego etapu odrębnie odbiorami i rozliczeniami finansowym z Wykonawcą robót. Etapy zamierzenia inwestycyjnego, będące przedmiotem niniejszego zamówienia obejmują następujący zakres robót budowlanych: Etap I:pomieszczenia poradni: ortopedycznej, chirurgicznej, urologicznej, dermatologicznej, gastrologicznej, laryngologicznej, co stanowi 517,83 m2; Etap II - pomieszczenia poradni rehabilitacyjnej, co stanowi ok. 282,34 m2. W Etapie I, Zamawiającemu ze względu na znaczne ograniczenia świadczenia usług zdrowotnych zakontraktowanych w NFZ do końca 2016 r., bardzo zależy na maksy-malnie możliwym skróceniu terminu wykonania robót budowlanych i w związku z tym określił datę graniczną na 15.11.2016 r., a ilość dni skrócenia tego terminu będzie przedmiotem punktacji w kryterium ceny o wadze 10%. Przedmiot zamówienia z podziałem na 2 etapy opisano szczegółowo w: Zał. Nr 1:projekcie wykonawczym, który zawiera 6 zeszytów z planami, rysunkami, opisami, z podziałem na branże oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Zał. Nr 2: przedmiarach robót w formacie PDF i ATH z podziałem na branże: Architektura i konstrukcja, Instalacje elektryczne, Instalacje sanitarne, Niskie prądy zwanymi dalej łącznie Przedmiotem umowy i lub Robotami. Właściciel budynku dysponuje oryginalną dokumentacją projektową, a wymienione wyżej załączniki opublikowano na stronie internetowej. W trakcie prowadzenia robót, budynek Przychodni będzie czynny, otwarty dla osób trzecich i planowane roboty nie mogą wpłynąć na ograniczenie działalności leczniczej Zamawiającego w pomieszczeniach nie objętych przebudową. W zależności od przebiegu prowadzonych prac budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dróg ewakuacyjnych z każdego punktu, w którym mogą przebywać osoby wraz z oznakowaniem. Każdorazowo o wprowadzeniu lub zmianie przebiegu dróg ewakuacyjnych, Wykonawca powiadomi Zamawiającego. Po przejęciu terenu robót Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim podczas i w związku z wykonywaniem robót oraz za wszelkie szkody powstałe w mieniu służącym realizacji Przedmiotu umowy. Na czas obowiązywania umowy nie później niż do dnia poprzedzającego dzień, w którym ma nastąpić przekazanie terenu robót, Wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia umowy lub umów ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności związanej z realizacją prac budowlanych u Zamawiającego oraz do terminowego opłacania należnych składek ubezpieczeniowych, w zakresie: ryzyk budowlanych np. CAR, EAR lub CWAR z sumą ubezpieczenia nie niższą niż 110% ceny ofertowej brutto; ubezpieczenia kadry, pracowników, współpracowników Wykonawcy oraz każdego Podwykonawcy, dalszego Podwykonawcy, a także wszelkich innych osób realizujących w imieniu i na rzecz Wykonawcy lub Podwykonawcy Roboty. Po podpisaniu umowy, ale przed rozpoczęciem robót budowlanych, w wyznaczonym terminie przez Inwestora Zastępczego, wyznaczony przez Wykonawcę Kierownik budowy przekaże Zamawiającemu: plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, harmonogram wykonywanych robót z rozpisaniem zadań na okresy 1 tygodniowe. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy z materiałów własnych, materiały muszą spełniać rygory opisane w przedmiarach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Remonty pomieszczeń muszą być przeprowadzone zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 roku r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej. Wykonawca będzie zobowiązany do wywozu na swój koszt pozyskanego z rozbiórki złomu do punktu złomu. Roboty budowlane prowadzone będą na podstawie złożonych przez Wykonawcę do przetargu: kosztorysów ofertowych, sporządzonych na podstawie projektu, przedmiarów robót, oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych załączonych do SIWZ w Zał. Nr 1-2. Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający ustala wynagrodzenie kosztory-sowe. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność, że zatrudnieni w odpowiedniej liczbie do zakresu Robót, pracownicy i osoby realizujące w imieniu i na rzecz Wykonawcy Roboty: posiadają kwalifikacje niezbędne do zrealizowania Robót; posiadają aktualne przeszkolenia w zakresie bhp i p.poż., posiadają aktualne badania lekarskie; będą wyposażeni w ubrania robocze i kaski ochronne, zgodnie z wymaganiami bhp i kamizelki odblaskowe z nazwą Wykonawcy. Wykonawca może zlecić wykonanie części robót budowlanych, dostaw lub usług Podwykonawcom na podstawie art. 6471 Kodeksu cywilnego. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania, prowadzenia, nadzorowania i zabezpieczania oraz koordynacji prac realizowanych przez Podwykonawców. Wykonawca ponosi koszty poboru wody i energii elektrycznej w okresie realizacji przedmiotu umowy według stawki zryczałtowanej miesięcznej w wysokości 500,00 zł, która będzie uregulowana przez Wykonawcę po zakończeniu umowy. Wykonawca w okresie prowadzenia prac budowlanych na terenie obiektu PL WAT SP ZOZ odpowiada za zapewnienie i przestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeństwa, higieny pracy oraz przeciwpożarowych; Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na własny koszt wszelkich prób, badań, sprawdzeń i pomiarów technicznych. Zamawiający, zaprasza na spotkanie informacyjne Wykonawców zainteresowanych udziałem w przetargu, w dwóch terminach, w dniu 1 lipca, piątek o godz. 10:00 oraz 6 lipca, środa o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego:Przychodnia Lekarska WAT SP ZOZ ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, w pok. Nr 116; w celu zapoznania uczestników z zakresem przebudowy oraz udzielenia ew. informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz należytej realizacji zamówienia. Tel. osoby do kontaktu 603887555. Po zakończeniu robót Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację powykonawczą: kosztorys powykonawczy, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla wbudowanych i zastosowanych materiałów oraz protokół z pomiarów wykonanej instalacji elektrycznej. Warunki współpracy Stron opisano szczegółowo w projekcie umowy w Zał. Nr 9.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 78 000,00 zł, słownie: siedemdziesiąt osiem tysięcy złotych. Brak potwierdzenia wniesienia wadium, będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawia-jącego: Bank Gospodarstwa Krajowego 35 1130 1017 0020 1460 0520 0006; Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie na rachunku Zamawiającego, jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, a dowód wniesienia wadium zostanie włożony do koperty z ofertą i dokumentami. Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w specyfikacji; musi odpowiadać co do terminu ważności, terminowi związania ofertą określonemu w specyfikacji; musi zawierać w swojej treści wszystkie wymagane ustawą Prawo Zamówień Publicznych okoliczności, o których mowa zarówno w art. 46 ust. 4a, jak i w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, w których gwarant, poręczyciel wypłaci kwotę wadium, Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego, bez protestu gwaranta, poręczyciela; musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta, poręczyciela; do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna w formie oryginału w kopercie z ofertą i dokumentami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie terminu wykonania I etapu przebudowy, podane w dniach
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plwat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach