Przetargi.pl
Roboty remontowe budynku szkoły

Publiczne Gimnazjum Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-101 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Młodzieżowa 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7753210 , fax. 022 7753210
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczne Gimnazjum Nr 2
    ul. Młodzieżowa 3 3
    05-101 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7753210, fax. 022 7753210
    REGON: 01556297600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ndmpg2.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Publiczne Gimnazjum

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe budynku szkoły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty remontowe budynku szkoły
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca robót zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze robót spełniając warunki specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót , wymagania ustawy Prawo budowlane , Polskich norm , zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej . b) Koszty związane z zagospodarowaniem i utrzymaniem placu budowy oraz koszty wykonania robót tymczasowych należą w całości do Wykonawcy robót . c) Wykonawca będzie pokrywał koszty zużycia wody i energii dla potrzeb budowy . d) Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z wywozem i utylizacją materiałów powstałych z demontażu e) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku w trakcie trwania robót oraz uporządkowania terenu i pomieszczeń po ich zakończeniu i likwidacji zaplecza . f) Materiały powinny odpowiadać wymaganiom ustawy Prawo budowlane w zakresie dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie oraz spełniać wymagania wysokiej jakości . g) Wykonawca wyrazi zgodę na 30 dniowy termin płatności faktury. h) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum : - 60 miesięcy na pokrycie dachu - 36 miesięcy na pozostałe roboty licząc od daty podpisania przez strony protokółu odbioru końcowego ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności . Warunek spełnią Wykonawcy , którzy prowadzą działalność gospodarczą obejmującą zakresem rzeczowym przedmiotowe zamówienie i załączą do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający dokument . b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków Wykonawcy złożą : - oświadczenie , że spełniają warunki udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 - załącznik nr 2 do SIWZ - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich prac oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeśli w wykazie Wykonawca wykazał inne osoby którymi będzie dysponował - dokumenty stwierdzające , że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane (branża budowlana i elektryczna ) do kierowania robotami budowlanymi , określone przepisami Prawa budowlanego oraz zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzające ich przynależność do tej izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej aktualnego na dzień składania ofert - wykaz z ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , robót polegających na pokryciu dachu z papy termozgrzewalnej w co najmniej 3 obiektach , o wartości nie mniejszej niż 150 000 złotych w każdym ( załącznik nr 4 do SIWZ ) z załączeniem referencji inwestor a lub generalnego wykonawczy lub innego dokumentu np. protokół odbioru robót - dowód wniesienia wadium ..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ndmpg2.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach