Przetargi.pl
Remont stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Łącku

Urząd Gminy w Łącku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-520 Łąck, ul. Gostynińska 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3841405
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Łącku
    ul. Gostynińska 2 2
    09-520 Łąck, woj. mazowieckie
    tel. 024 3841405
    REGON: 00053892300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Łącku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres realizacji zadania obejmuje: remont kuchni tzn. wymiana glazury, obudowa kanałów wentylacyjnych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w kuchni, wymiana okna podawczego, malowanie pomieszczeni kuchennych wraz z zapleczem, wymiana rur co, grzejników, instalacji wod-kan, zlewozmywaków kwasoodpornych 4 sztuki, założenie kilmatyzatorów (2 sztuki).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: b. Pieniądzu na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w siwz; BANK SPÓŁDZIELCZY STARA BIAŁA O/ŁĄCK Nr konta 40 9038 1014 2600 3216 2000 0010 c. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm). Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeżeli pieniądze znajdą się na koncie zamawiającego w terminie składania ofert. 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w siwz zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust 2 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium w przypadkach przewidzianych w art. 46 Pzp. 4. Zamawiający wymaga załączenia do oferty oryginału dowodu wniesienia wadium lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. 1.1 prowadzą działalność w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej.; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. 2.1 zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. 2.2 dysponują osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do kierowania robotami i posiadającymi aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego, 3.1 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania warunków udziału w przetargu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do złożonej oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, ?- załącznik nr 2 do siwz, 3. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3 do siwz , ( załączyć kopie uprawnień osób przewidzianych do zaangażowania w realizację zamówienia oraz nadzoru nad jego wykonawstwem wraz z zaświadczeniem o przynależności do samorządu zawodowego) 4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 3 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5. informację dot. podwykonawców - załącznik nr 4 do siwz, (jeżeli nie są przewidziani proszę wpisać nie dotyczy) 6. oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 do siwz 7. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty opatrzone formułą za zgodność z oryginałem i datą potwierdzenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.lack.bipgminy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach