Przetargi.pl
Wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Nowy Breń II- rozbudowa i przeciwfiltracyjne zabezpieczenie prawego wału rzeki Nowy Breń w km 2+487-4+319, na długości 1,832 km w miejscowościach: Słupiec, Ziempniów i Otałęż - część II: km 2+487-2+764, na długości 0,277 km w miejscowości Słupiec (woj. małopolskie)

Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Hetmańska 9
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8537 440 , fax. 17 8536421
  • Data zamieszczenia: 2016-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
    ul. Hetmańska 9 9
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 8537 440, fax. 17 8536421
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzmiuw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojewódzka samorządowa jedn. org. nieposiadająca osobowości prawnej (jedn. budżetowa)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Nowy Breń II- rozbudowa i przeciwfiltracyjne zabezpieczenie prawego wału rzeki Nowy Breń w km 2+487-4+319, na długości 1,832 km w miejscowościach: Słupiec, Ziempniów i Otałęż - część II: km 2+487-2+764, na długości 0,277 km w miejscowości Słupiec (woj. małopolskie)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy i zabezpieczenia przeciwfiltracyjnego prawostronnego obwałowania rzeki Nowy Breń na długości 0,277 km na terenie miejscowości Słupiec (Część II). Zamówienie na wykonanie zadania pn.: Nowy Breń II- rozbudowa i przeciwfiltracyjne zabezpieczenie prawego wału rzeki Nowy Breń w km 2+487-4+319, na długości 1,832 km w miejscowościach: Słupiec, Ziempniów i Otałęż - część II: km 2+487-2+764, na długości 0,277 km w miejscowości Słupiec (woj. małopolskie) stanowi jedną z dwóch części zamówienia polegającego na wykonaniu robót budowlanych w obrębie istniejącego wału przeciwpowodziowego zlokalizowanego w zlewni potoku Nowy Breń na terenie powiatów: mieleckiego i dąbrowskiego. 2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze 2. Rozbudowę wału wraz z zabezpieczeniem przeciwfiltracyjnym 3. Drogi eksploatacyjne 4. Przejazd wałowy 5. Prace wykończeniowe 3) Opis zakresów przedmiotu zamówienia: 1. Roboty przygotowawcze W ramach robót przygotowawczych związanych z rozbudową i przeciwfiltracyjnym zabezpieczeniem prawego odcinka wału rzeki Nowy Breń w km 2+487- 2+764, należy wykonać koszenie porostów traw, usunięcie roślinności drzewiastej i zakrzaczeń, geodezyjne roboty pomiarowe, w tym również związane z wyniesieniem projektu w terenie. Wykonawca winien również dokonać prac rozbiórkowych polegających na usunięciu ogrodzenia kolidującego z trasą obwałowania. Ponadto dla potrzeb wykonywania dalszych robót budowlanych należy wykonać tymczasową drogę technologiczną z pełnych płyt drogowych żelbetowych o łącznej powierzchni 750,00 m2. 2. Rozbudowa wału wraz z zabezpieczeniem przeciwfiltracyjnym W celu poprawy zabezpieczenia przed powodzią nie przewiduje się podwyższenia korony obwałowania (nastąpi tylko lokalna korekta rzędnych korony), a jedynie wyłagodzenie oraz zagęszczenie skarpy odwodnej i odpowietrznej, uszczelnienie korpusu i podłoża oraz wykonanie na skarpie odpowietrznej drogi eksploatacyjnej na czas normalnej eksploatacji oraz powodzi. Zgodnie z rozwiązaniami projektowymi, rozbudowa korpusu odcinka prawego wału rzeki Nowy Breń polegać będzie na jego poszerzeniu w kierunku międzywala oraz wykonaniu od strony odpowietrznej ławeczki pod drogę przywałową. Roboty ziemne w tym zakresie będą polegały na: - Zdjęciu wierzchniej warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o gr. 10 cm ze skarp oraz z powierzchni płaskich w ilości 9 127,80 m3, z łącznej powierzchni 9 127,80 m2. Zgromadzony humus należy shałdować i zabezpieczyć na placu budowy, a następnie w dalszej kolejności wykorzystać do humusowania skarp wału oraz pozostałego terenu w granicach linii rozgraniczających inwestycję, - Zdjęciu warstwy gruntu o gr. 40 cm z powierzchni płaskich w ilości 1 502,90 m3 z łącznej powierzchni 3 757,25 m2, - Zagęszczeniu podłoża do osiągnięcia wskaźnika zagęszczenia Is większe lub równe 0,92, - Budowie ławy przywałowej na skarpie odpowietrznej warstwami 25 cm (Is większe lub równe 0, 92), - Wykonaniu nadbudowy skarpy odpowietrznej wału (Is większe lub równe 0.92) od strony odpowietrznej do poziomu projektowanej korony wału, - Zahumusowaniu drogi zielonej, skarpy ławy przywałowej oraz wału. W celu osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych obwałowania, należy dowieźć, a następnie uformować i zagęścić ziemię w łącznej ilości 8 026,20 m3. Ponadto do celów rozbudowy będzie służyła również ziemia zdjęta z terenów płaskich. Pobór ziemi niezbędnej do wbudowania winien odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. Jakość gruntu przeznaczonego do wbudowania podlegać będzie sprawdzeniu przez inspektora nadzoru po uzyskaniu opinii projektanta. Badanie zagęszczenia nasypu (wykonane przez niezależne laboratorium) należy wykonać wg PN-B-12095:1997 pkt. 3.2.3.1. Prawidłowość zagęszczenia konkretnej warstwy nasypu lub podłoża pod nasypem powinna być potwierdzona przez Inspektora wpisem w dzienniku budowy. Pobór próbek gruntu do badania zagęszczenia budowanego wału przeciwpowodziowego należy dokonywać w ilości dwie próbki z każdej nowo sypanej warstwy o grubości 25 cm. Po wykonaniu rozbudowy obwałowania należy dodatkowo wykonać próby zagęszczenia gruntu metodą sondowania w ilości dwie próbki w miejscach wskazanych przez inspektora nadzoru. Parametry techniczne rozbudowanego odcinka wału: - szerokość korony wału 3,00 m - szerokość korony wału w rejonie dowiązania do drogi publicznej 5,00 m - nachylenie skarpy odwodnej 1:3 - nachylenie skarpy odpowietrznej 1;2.5 - szerokość ławy przywałowej 4,00 m Zabezpieczenie przeciwfiltracyjne podłoża i korpusu wału W celu zabezpieczenia przed filtracją podłoża i korpusu wału należy wykonać metodą wgłębnego mieszania pionową przesłonę przeciwfiltracyjną o gr. min. 60 cm i głębokości 8-12 m o powierzchni 2 200,00 m2. Przesłona przeciwfiltracyjna będzie zlokalizowana u stopy skarpy odwodnej oraz w korpusie wału. Przesłonę przeciwfiltracyjną u stopy skarpy odwodnej należy wykonać na odcinku w km 2+570 - 2+764, natomiast w korpusie wału na odcinku w km 2+521 - 2+570. Parametry pionowej przesłony przeciwfiltracyjnej: Przesłona po stwardnieniu winna charakteryzować się minimalną grubością 60 cm oraz wytrzymałością przy jednoosiowym ściskaniu (po 28 dobach) większe 0,5 MPa. Natomiast współczynnik filtracji (po 28 dobach) mniejsze lub równe 1 x 10-8m/s W celu zabezpieczenia przed filtracją korpusu wału należy również na skarpie odwodnej ułożyć geomembranę z folii PEHD lub PVC o gr. 1,5 mm o łącznej powierzchni 2 289,20 m2. Gomembranę należy ułożyć na wyprofilowanej skarpie odwodnej wału o nachyleniu 1:2 na odcinku w km 2+570 - 2+764, a następnie przykryć warstwą ziemi. W części dolnej geomembrana będzie zakotwiona w koronie przeciwfiltracyjnej przesłony pionowej. Przesłonę pionową, na odcinku styku z geomembraną, należy owinąć matą bentonitową o powierzchni 659,60 m2. Docisk do przesłony i uszczelnienie połączenia zapewni korek z gliny ułożony na geomembranie. Grubość korka będzie wynosić 1,0 m. Będzie on wykonany z gliny plastycznej lub miękkoplastycznej w ilości 194,00 m3. Glinę należy układać i ubijać warstwami grubości 15-20 cm. Korek glinowy od strony zasypu należy odseparować geowłókniną separacyjną w ilości 659,60 m2. Mata bentonitowa powinna charakteryzować się parametrem: - masa bentonitu (przy wilgotności bentonitu 12%) - większe 4000 g/m2. Geowłóknina separacyjna powinna charakteryzować się parametrem: - wytrzymałość na rozciąganie - 7-30 kN/m. Parametry geomembrany: - wodoodporna przeznaczona do stosowania w budownictwie hydrotechnicznym (w tym melioracyjnym), - dwustronnie uszorstkowiona lub teksturowana bądź moletowana, Maksymalne naprężenie przy rozciąganiu: - wzdłuż większe lub równe 15 MPa, - w poprzek większe lub równe 15 MPa. Wydłużenie względne przy zerwaniu: - wzdłuż większe lub równe 200%, - w poprzek większe lub równe 200%. Ponadto na odcinku wału w km 2+570 - 2+764 korpus wału o długości 194,00 m zostanie zabezpieczony przed bobrami. W tym celu, na skarpie odwodnej należy ułożyć siatkę ogrodzeniową stalową ocynkowaną z drutu śr. 2.8 mm i oczkach 50 x 50 mm o powierzchni 2 289,200 m2. 3. Drogi eksploatacyjne W celu zapewnienia sprawnej komunikacji podczas prowadzenia akcji przeciwpowodziowych oraz dla celów konserwacji wału, przewiduje się wykonanie utwardzonej drogi serwisowej zlokalizowanej częściowo od strony odwodnej wału (na ławie przywałowej) oraz częściowo po koronie obwałowania. Ponadto w celu umożliwienia komunikacji eksploatacyjnej wału oraz dojazdu właścicieli do nieruchomości w sąsiedztwie wału zaprojektowano nieutwardzone drogi zielone. Droga serwisowa o długości 199,00 m po stronie odpowietrznej (na ławie przywałowej) została zlokalizowana na odcinku w km 2+565 - 2+764. Utwardzenie nawierzchni drogi stanowi podbudowa z klińca i tłucznia kamiennego o gr. 20 cm i szer. 3,40 m ułożona na geowłókninie separacyjnej o gramaturze 150g/m2. Nawierzchnię drogi stanowi warstwa tłucznia o gr. 20 cm. Szerokość pasa jezdnego wynosi 3,00 m, zaś szerokości nieutwardzonych poboczy wynoszą 0,50 m każdy. Droga serwisowa na koronie wału o długości 44,00 m została zlokalizowana na odcinku w km 2+521 - 2+565. Utwardzenie nawierzchni drogi stanowi podbudowa z klińca i tłucznia kamiennego o gr. 20 cm i szer. 3,40 m ułożona na geowłókninie separacyjnej o gramaturze 150g/m2. Szerokość pasa jezdnego wynosi 3,00 m, zaś szerokość nieutwardzonych poboczy wynosi 0,75 m każdy. Drogi zielone będą stanowiły pasy terenu obsiane mieszankami traw o szerokości 3,00 m przebiegające wzdłuż dolnej krawędzi skarpy odwodnej wału oraz po stronie odpowietrznej, tj. wzdłuż dolnej krawędzi skarpy ławy przywałowej. 4. Przejazd wałowy W celu zapewnienia komunikacji w trakcie prowadzenia akcji przeciwpowodziowych należy wykonać przejazd wałowy w formie 2 szt. zjazdów wałowych zlokalizowanych w km 2+582 - 2+622 oraz w km 2+566 - 2+604. Zjazd w km 2+582 - 2+622 umożliwi komunikację z drogi przywałowej przebiegającej po koronie wału na drogę zieloną w międzywalu. Zjazd w km 2+566 - 2+604 umożliwi komunikację z drogi przywałowej przebiegającej po koronie wału na drogę eksploatacyjną na zawalu. Zjazdy wałowe o długości 40,00 m każdy zostaną utwardzone w takiej samej technologii jak droga serwisowa przebiegająca po stronie odpowietrznej wału i po jego koronie. 5. Prace wykończeniowe Prace wykończeniowe będą obejmowały m.in.: - obsianie mieszankami traw korony i skarp obwałowania oraz dróg zielonych po obu jego stronach - montaż zamykanego szlabanu na drodze serwisowej w km wału 2+530 - montaż 2 szt. słupków hektometrowych - koszenie pielęgnacyjne obwałowania - utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych (tzn. zarysu inwestycji w punktach charakterystycznych) znakami granicznymi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452464007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 złotych. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 46 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Miejsce i sposób wniesienia wadium: - Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto nr 52 1020 4391 0000 6102 0159 2096 w Banku PKO BP S.A. RCK Rzeszów, ul. Rejtana 53B, 35-326 Rzeszów z dopiskiem: Wadium na przetarg na: wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Nowy Breń II- rozbudowa i przeciwfiltracyjne zabezpieczenie prawego wału rzeki Nowy Breń w km 2+487-4+319, na długości 1,832 km w miejscowościach: Słupiec, Ziempniów i Otałęż - część II: km 2+487-2+764, na długości 0,277 km w miejscowości Słupiec (woj. małopolskie). - Kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. Warunkiem uznania wpłaty wadium będzie wpływ przekazanych środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. - Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach wyszczególnionych w art. 45 ust. 6 ustawy w oryginale złożyć w siedzibie Zamawiającego (Rzeszów, ul. Hetmańska 9) przed upływem terminu składania ofert, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi i gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzmiuw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach