Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 73-110 Stargard, ul. Andrzeja Struga
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 915 784 750 , fax. 91 577 15 35
- Data zamieszczenia: 2020-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Andrzeja Struga 29
73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
tel. 915 784 750, fax. 91 577 15 35
REGON: 81119296000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.stargard.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa handlowego - spółka ze 100 % udziałem Gminy-Miasta Stargard
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie zabudowy pomieszczeń łazienek w lokalach mieszkalnych, wymiany opraw oświetleniowych i zasilania , remontu klatki schodowej i holu wejściowego , remontu stolarki schodowej i wymiany instalacji gazowej w budynku przy ul. Marii Konopnickiej 8 w Stargardzie , - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie zabudowy pomieszczeń łazienek w lokalach mieszkalnych, wymiany opraw oświetleniowych i zasilania , remontu klatki schodowej i holu wejściowego , remontu stolarki schodowej i wymiany instalacji gazowej w budynku przy ul. Marii Konopnickiej 8 w Stargardzie Przedmiot zamówienia jest podzielony na zadania : • ZADANIE I – zabudowa pomieszczeń łazienek w lokalach mieszkalnych , • ZADANIE II –wymiana opraw oświetleniowych i zasilania , • ZADANIE III – remont klatki schodowej i holu wejściowego, • ZADANIE IV- wymiana instalacji gazowej, • ZADANIE V- remont stolarki schodowej, i obejmuje w przypadku zadań I, II, IV 1) roboty ujęte w przedmiarach robót, w ilościach rzeczywistych przekraczających ilości założone przedmiarami robót - są robotami mieszczącymi się w przedmiocie zamówienia podstawowego i nie wykraczającymi poza określenie przedmiotu zamówienia - o ile ich wykonanie niezbędne jest dla osiągnięcia zamierzonego dokumentacją projektową celu (rezultatu), 2) wszystkie roboty nie przewidziane w cenie oferty (a w tym roboty nie ujęte w przedmiarach robót) niezbędne do wykonania zamówienia, nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia są objęte przedmiotem zamówienia, a ich wykonanie odbywa się w ramach zamówienia podstawowego (w ramach umowy podstawowej), 3) dopuszcza się w szczególnie uzasadnionych, wyjątkowych przypadkach ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, czyli rezygnacji z wykonywania wybranych robót lub ich części, które były pierwotnie przewidziane w przedmiarach robót lub w dokumentacji projektowej w sytuacji gdy wykonanie danych robót, zwanych dalej robotami zaniechanymi, będzie w sposób oczywisty zbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a zbędność zaniechanych robót ujawniona została dopiero podczas realizacji zamówienia. 4) w przypadku zadania III i V – roboty wynikające z opisu przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie opisuje tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty - zgodne ze wzorem załącznika 2c SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont elewacji – ściana wschodnia w S.U. MUSZELKA w Kołobrzegu
Dodano: 2024-04-05 - Remont holu na parterze w obiekcie dydaktycznym Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Henryka Pobożnego 11 w Szczecinie
Dodano: 2024-03-27 - Dostosowanie budynku CAM nr 5 do wymagań w zakresie ochrony przeciwpożarowej wraz z modernizacją korytarzy oraz klatek schodowych
Dodano: 2023-03-31 - REMONT BUDYNKU BIUROWEGO w Zakładzie Doświadczalnym Oceny Odmian w Rarwinie
Dodano: 2023-02-22 - Przebudowa łazienek dla pacjentów w budynku Szpitala
Dodano: 2022-11-30 - Remont 6 (sześciu) łazienek w pokojach części hotelowej Domu Pracy Twórczej Akademii Morskiej w Szczecinie, Świnoujście ul. Komandorska 5, wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2022-11-10 - Remont Biura ds. Osób z Niepełnosprawnościami z pomieszczeniami przyległymi przy ul. Szczerbcowej 4” w ramach projektu „Akademia dostępności” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Dodano: 2022-09-19 - Remont klatki schodowej w budynku Studenckiego Domu Marynarza Korab Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 8
Dodano: 2022-09-07 - Remont części parteru w Studenckim Domu Marynarza PASAT Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 9
Dodano: 2022-08-12 - REMONT POMIESZCZEŃ BUDYNKU BIUROWEGO w Zakładzie Doświadczalnym Oceny Odmian w Rarwinie
Dodano: 2022-08-09