Uniwersytet Szczeciński ogłasza przetarg
- Adres: 70-453 Szczecin, al. Jana Pawła II
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4441151 , fax. 91 4441065
- Data zamieszczenia: 2020-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Szczeciński
al. Jana Pawła II 31
70-453 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4441151, fax. 91 4441065
REGON: 00120877700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/usz
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYDANIE MONOGRAFII NAUKOWEJ: INNOWACJE I ZARZĄDZANIE” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Parametry zamówienia: • objętość: ok. 7,5 arkusza wydawniczego • format: B5 170/240 mm • papier offset 80g/m • strony w kolorze: brak • okładka: miękka • nakład: 30 szt. Zakres usługi: • recenzja wydawnicza • korekta • skład i łamanie tekstów wraz z nanoszeniem poprawek • projekt i wykonanie okładki • udostępnienie wersji pdf (z możliwością wyszukiwania tekstu) monografii w celu udostępnienia na stronie internetowej • ISBN: nadaje wydawnictwo Książka zawiera 289109 znaki ze spacjami (w tym 20 tabel i 26 rysunków) Termin wydania i dostarczenia publikacji do uczelni: do 17.08. 2020 r. Wykonawca zobowiązany jest do wysłania wymaganej liczby egzemplarzy publikacji do należnych bibliotek z wykazu bibliotek uprawnionych do otrzymywania egzemplarza obowiązkowego 2 szt. Redakcja, skład, łamanie, korekta – rozumienie i uszczegółowienie działań Oczekiwania względem grafika: Grafik dokonuje złożenia i złamania tekstu,. czyli w odpowiednim programie – organizuje tekst, dobiera czcionki, tworzy spisy treści, nadaje najtrafniejszy graficzny wygląd przyszłej książce. Projekt okładki – uzgodnić z autorem publikacji. Oczekiwania względem korektora: Korektor wyłapuje ewentualne błędy (ortograficzne, gramatyczne, interpunkcyjne, literówki) i nanosi stosowne poprawki. Zajmuje się również odpowiednim rozlokowaniem tabel, wykresów i rysunków. Zwraca szczególną uwagę na dzielenie wyrazów, akapitów, na tzw. „wiszące literki” (jednoliterowe wyrazy na końcu linijki). I ogólnie zwraca uwagę na to, czy wszystko wygląda poprawnie pod względem typograficznym i edycyjnym. Wykonawca zobowiązany jest do wysłania wymaganej liczby egzemplarzy publikacji do należnych bibliotek z wykazu bibliotek uprawnionych do otrzymywania egzemplarza obowiązkowego. Wykonawca musi figurować na liście wydawnictw wymienionych w Komunikacie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 17 grudnia 2019 r. w sprawie wykazu wydawnictw publikujących recenzowane monografie naukowe – Zamawiający samodzielnie dokona weryfikacji, czy Wydawnictwo znajduje się na wymienionej liście. Brak Wydawnictwa na wymienionej liście będzie skutkował odrzuceniem oferty. Zgodnie z wykazem wydawnictw naukowych (Komunikat Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 18 stycznia 2019 r. w sprawie wykazu wydawnictw publikujących recenzowane monografie naukowe) monografie naukowe będą otrzymywać punkty zgodnie z tym, w jakim wydawnictwie zostaną wydane: Poziom II – 36 wydawnictw na poziomie II (200 pkt). Poziom I – 677 wydawnictw polskich i zagranicznych na poziomie I (80 pkt) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 PZP. Dokument pełnomocnictwa winien zostać złożony w postaci elektronicznej, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznej kopii, poświadczonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza. 3. Formularz ofertowy (załącznik nr 1). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wydanie publikacji na temat: Ekonomiczne wyzwania współczesnego świata red. D. Kopycińska, T. Bernat
Dodano: 2020-12-02 - Usługa druku i dostawa kalendarzy uniwersyteckich na 2021rok
Dodano: 2020-09-10 - Wydanie monografii dr hab. Ewy Krok, pt.: „Partycypacja obywatelska”
Dodano: 2020-09-07 - Wydanie monografii dr Magdaleny Ławickiej, pt.: „ Rozwój relacji uczelni publicznych z przedsiębiorstwami – ujęcie modelowe
Dodano: 2020-08-05 - Wydanie monografii naukowej pt. Zarządzanie różnorodnością w organizacji
Dodano: 2020-06-22 - PRZYGOTOWANIE WYDAWNICZE I DRUK OPRACOWANIA NAUKOWEGO AUTORSTWA KATARZYNY WŁODARCZYK I WOJCIECHA JARECKIEGO – MONOGRAFII – DOTYCZĄCEGO PROBLEMATYKI KOMPETENCJI OBYWATELI UKRAINY NA POLSKIM RYNKU PRACY
Dodano: 2020-05-22 - Świadczenie usług poligraficznych dla Uniwersytetu Szczecińskiego w zakresie druku i dostawy książek oraz czasopism specjalistycznych w okresie od 01.06.2020r. do 31.05.2021r.
Dodano: 2020-03-31 - świadczenie usług poligraficznych dla Uniwersytetu Szczecińskiego (druku i dostawa ulotek, zaproszeń, plakatów, teczek, wizytówek, listowników, notesów, czasopism promocyjnych oraz innych materiałów drukowanych) w okresie do dnia 01.01.2020 roku do dnia 31.12.2021 roku
Dodano: 2019-11-18 - świadczenie usług poligraficznych dla Uniwersytetu Szczecińskiego (druku i dostawa ulotek, zaproszeń, plakatów, teczek, wizytówek, listowników, notesów, czasopism promocyjnych oraz innych materiałów drukowanych) w okresie do dnia 01.01.2020 roku do dnia 31.12.2021 roku
Dodano: 2019-11-04 - świadczenie usług poligraficznych dla Uniwersytetu Szczecińskiego w zakresie druku i dostawy książek oraz czasopism specjalistycznych w okresie od 01.06.2019 roku do 31.05.2020 roku
Dodano: 2019-03-18