Miasto Rybnik ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, ul. B. Chrobrego 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4223011 , fax. 032 4224124
- Data zamieszczenia: 2009-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
ul. B. Chrobrego 2 2
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 032 4223011, fax. 032 4224124 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie wycen i rozgraniczenia nieruchomości - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie wycen i rozgraniczenia nieruchomości:zad.1 - wykonanie maksymalnie do 100 opracowań składających się z :- rzutu odpowiednich kondygnacji budynku wielomieszkaniowego i dokonanie na nich, zgodnie z wymogami przepisów prawa budowlanego, zaznaczeń lokalu mieszkalnego wraz z pomieszczeniami do niego przynależnymi jako załącznika do aktu notarialnego ustanawiającego odrębną własność lokalu mieszkalnego i sprzedaży,- wyceny lokalu mieszkalnego wraz z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem w nieruchomości wspólnej, z jednoczesnym określeniem wartości nakładów dokonanych przez najemcę ; wysokości poszczególnych udziałów w nieruchomości wspólnej są już określone dla każdego lokalu odrębnie,zad.2 - wykonanie rozgraniczenia pomiędzy działkami 890/88, 2032/129 (ulice Jana Kazimierza i Odległa w Rybniku) a działkami 1757/140pół, 2497/140pół (ulice Rogozina i Graniczna w Radlinie).Szczegółowy zakres zawarty jest w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703320007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia;- nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu:a) Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą posiadająca uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (Zad. 1)b) Wykonawca dysponuje, co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej będąca członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (zad. 1). c) Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą posiadająca uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach 1 i 2 (Zad. 2)Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3) - załącznik nr 2,3) oświadczenie o tym, że Wykonawca nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4) (załącznik nr 3),4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (załącznik nr 4),5) uprawnienia.6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (dokument należy dołączyć w sytuacji gdy w załączniku nr 4 Wykonawca wskaże osobę, którą nie dysponuje lecz będzie dysponował).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rybnik.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości gruntowych zajętych podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Regulacja koryta cieku Bruśnik w km 0+000-0+350 w miejscowości Łodygowice (od ujścia do ul. Wiklinowej) gm. Łodygowice oraz w km 2+500-3+200 w miejscowości Rybarzowice (pomiędzy ul. Kościelna i ul. Brzoskwiniową) gm. Buczkowice (w zakresie km 0+000-0+350 oraz 2+467-2+844), przeznaczonych do wykupu na rzecz Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-25 - Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości gruntowych zajętych podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Regulacja koryta cieku Sarkandrowiec w km 0+000-2+000 w m. Cieszyn, gm. Cieszyn, przeznaczonych do wykupu na rzecz Skarbu Państwa
Dodano: 2016-03-10 - Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych przeznaczonych do wykupu na rzecz Skarbu Państwa, zajętych podczas realizacji zadań inwestycyjnych
Dodano: 2016-02-09 - Utrzymanie i zarządzanie dwoma szaletami miejskimi położonymi: - w Rudzie Śląskiej Kochłowicach przy ul. Oświęcimskiej - w Rudzie Śląskiej Nowym Bytomiu przy ul. Pokoju-Chorzowskiej
Dodano: 2015-12-10 - Utrzymanie i zarządzanie dwoma szaletami miejskimi położonymi: - w Rudzie Śląskiej Kochłowicach przy ul. Oświęcimskiej - w Rudzie Śląskiej Nowym Bytomiu przy ul. Pokoju-Chorzowskiej
Dodano: 2015-11-04 - Wykonanie wycen i podziałów nieruchomości z podziałem na 4 zadania: Zadanie 1 - Wykonanie podziałów 53 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogę publiczną - ulica Wincentego Witosa, Zadanie 2 - Wykonanie wycen 13 nieruchomości, Zadanie 3 - Wykonanie wycen 23 nieruchomości, Zadanie 4 - Wykonanie wycen 39 nieruchomości.
Dodano: 2015-07-16 - Wykonanie podziałów, wycen nieruchomości oraz wznowienie i stabilizacja znaków granicznych: Zadanie 1: Wykonanie podziałów 23 nieruchomości. Zadanie 2: Wykonanie podziałów 100 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. Zadanie 3: Wznowienie i stabilizacja maksymalnie do 100 znaków granicznych. Zadanie 4: Wykonanie maksymalnie do 30 podziałów nieruchomości w różnych celach. Zadanie 5: Wykonanie wycen 40 nieruchomości.
Dodano: 2015-01-30 - Wykonanie podziałów nieruchomości: Zad. 1: Wykonanie podziałów 35 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. Zad. 2: Wykonanie podziałów 6 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne.
Dodano: 2014-11-12 - Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych zajętych podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Regulacja koryta cieku Boguniówka w km 0+000 - 1+800 w m. Cieszyn, gm. Cieszyn, przeznaczonych do wykupu na rzecz Skarbu Państwa.
Dodano: 2014-11-06 - Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych zajętych podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Regulacja koryta cieku Krzywaniec Górecki w km 1+850 - 3+150 w m. Górki Małe, gm. Brenna, przeznaczonych do wykupu na rzecz Skarbu Państwa
Dodano: 2014-10-06