Miasto Rybnik ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, ul. B. Chrobrego 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4223011 , fax. 032 4224124
- Data zamieszczenia: 2015-01-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
ul. B. Chrobrego 2 2
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 032 4223011, fax. 032 4224124 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie podziałów, wycen nieruchomości oraz wznowienie i stabilizacja znaków granicznych: Zadanie 1: Wykonanie podziałów 23 nieruchomości. Zadanie 2: Wykonanie podziałów 100 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. Zadanie 3: Wznowienie i stabilizacja maksymalnie do 100 znaków granicznych. Zadanie 4: Wykonanie maksymalnie do 30 podziałów nieruchomości w różnych celach. Zadanie 5: Wykonanie wycen 40 nieruchomości. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie podziałów, wycen nieruchomości oraz wznowienie i stabilizacja znaków granicznych z podziałem na 5 zadań: Zadanie 1: Wykonanie podziałów 23 nieruchomości (wg wykazu nr 1) w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogę publiczną - ulicę Jarzynową w trybie art. 93 ust. 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami w związku z art. 97 ust. 3 lit. 1; w zakresie podziału mieści się wykonanie wstępnego projektu podziału, projektu podziału, wykazu synchronizacyjnego - jeżeli w księdze wieczystej dzielona nieruchomość posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków oraz wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi; w ofercie należy uwzględnić możliwość przeprowadzenia rozgraniczeń podczas wykonywania podziałów. Zadanie 2: Wykonanie podziałów 100 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne (wg wykazu nr 2) w trybie art. 96 ust. 1b ustawy o gospodarce nieruchomościami w związku z art. 73 ust. 3a ustawy - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną; w zakresie podziału mieści się wykonanie projektu podziału, wykazu synchronizacyjnego - jeżeli w księdze wieczystej dzielona nieruchomość posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków; Zamawiający przewiduje, możliwość przeprowadzenia rozgraniczeń podczas wykonywania podziałów; jeżeli w trakcie pomiarów okaże się, że podział jest niezasadny, wówczas dopuszcza się możliwość udzielenia zlecenia zastępczego. Zadanie 3: Wznowienie i stabilizacja maksymalnie do 100 znaków granicznych, w tym także wyznaczenie punktów granicznych ujawnionych uprzednio w ewidencji gruntów i budynków i ich stabilizacja; realizacja umowy następować będzie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy; jedno zlecenie obejmować będzie wznowienie lub wyznaczenie co najmniej 4 punktów granicznych w ramach jednej nieruchomości a z czynności tych Wykonawca sporządzi protokół. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepełnej realizacji zamówienia, jednocześnie gwarantuje zlecenie minimum 70 znaków granicznych. Zadanie 4: Wykonanie maksymalnie do 30 podziałów nieruchomości w różnych celach; w zakresie podziału mieści się wykonanie wstępnego projektu podziału (w razie takiej konieczności), projektu podziału, wykazu synchronizacyjnego (jeżeli w księdze wieczystej dzielona nieruchomość posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków) oraz wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi; w ramach wykonania jednego podziału należy przyjąć powstanie najwyżej trzech nowych działek geodezyjnych; Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia rozgraniczeń podczas wykonywania podziałów; wykonanie podziałów następować będzie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepełnej realizacji zamówienia, jednocześnie gwarantuje zlecenie minimum 25 podziałów. Zadanie 5: Wykonanie wycen 40 nieruchomości (wg wykazu nr 3) w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste nieruchomości. Obowiązkiem Wykonawcy dla zadania 5 jest: - zgromadzenie we własnym zakresie istotnych dokumentów wykorzystanych przy sporządzaniu operatu szacunkowego opisujących stan i przeznaczenie nieruchomości a także dokumentów pozwalających ocenić cechy podobne i wyróżniające nieruchomość szacowaną i nieruchomości przyjęte do porównania, - usuwanie wszelkich nieprawidłowości, udzielanie niezbędnych wyjaśnień i w razie konieczności potwierdzanie aktualności sporządzonego operatu szacunkowego. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703320007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: TERMIN
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości gruntowych zajętych podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Regulacja koryta cieku Bruśnik w km 0+000-0+350 w miejscowości Łodygowice (od ujścia do ul. Wiklinowej) gm. Łodygowice oraz w km 2+500-3+200 w miejscowości Rybarzowice (pomiędzy ul. Kościelna i ul. Brzoskwiniową) gm. Buczkowice (w zakresie km 0+000-0+350 oraz 2+467-2+844), przeznaczonych do wykupu na rzecz Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-25 - Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości gruntowych zajętych podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Regulacja koryta cieku Sarkandrowiec w km 0+000-2+000 w m. Cieszyn, gm. Cieszyn, przeznaczonych do wykupu na rzecz Skarbu Państwa
Dodano: 2016-03-10 - Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych przeznaczonych do wykupu na rzecz Skarbu Państwa, zajętych podczas realizacji zadań inwestycyjnych
Dodano: 2016-02-09 - Utrzymanie i zarządzanie dwoma szaletami miejskimi położonymi: - w Rudzie Śląskiej Kochłowicach przy ul. Oświęcimskiej - w Rudzie Śląskiej Nowym Bytomiu przy ul. Pokoju-Chorzowskiej
Dodano: 2015-12-10 - Utrzymanie i zarządzanie dwoma szaletami miejskimi położonymi: - w Rudzie Śląskiej Kochłowicach przy ul. Oświęcimskiej - w Rudzie Śląskiej Nowym Bytomiu przy ul. Pokoju-Chorzowskiej
Dodano: 2015-11-04 - Wykonanie wycen i podziałów nieruchomości z podziałem na 4 zadania: Zadanie 1 - Wykonanie podziałów 53 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogę publiczną - ulica Wincentego Witosa, Zadanie 2 - Wykonanie wycen 13 nieruchomości, Zadanie 3 - Wykonanie wycen 23 nieruchomości, Zadanie 4 - Wykonanie wycen 39 nieruchomości.
Dodano: 2015-07-16 - Wykonanie podziałów nieruchomości: Zad. 1: Wykonanie podziałów 35 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. Zad. 2: Wykonanie podziałów 6 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne.
Dodano: 2014-11-12 - Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych zajętych podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Regulacja koryta cieku Boguniówka w km 0+000 - 1+800 w m. Cieszyn, gm. Cieszyn, przeznaczonych do wykupu na rzecz Skarbu Państwa.
Dodano: 2014-11-06 - Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych zajętych podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Regulacja koryta cieku Krzywaniec Górecki w km 1+850 - 3+150 w m. Górki Małe, gm. Brenna, przeznaczonych do wykupu na rzecz Skarbu Państwa
Dodano: 2014-10-06 - Opracowanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości zajętych pod obwałowaniami cieku Iłownica w m. Ligota, gm. Czechowice - Dziedzice w związku z realizacją inwestycji pn. Nadbudowa istniejących i budowa nowych wałów przeciwpowodziowych rzeki Iłownica wraz z regulacją cieku w km 6+702 - 8+404 w m. Ligota, woj. śląskie
Dodano: 2014-09-10