Przetargi.pl
Wykonanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego rekonstrukcji średniowiecznego grodziska i budowy turystycznej infrastruktury towarzyszącej w Owidzu gmina Starogard Gdański

Gmina Starogard Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 562 50 67 , fax. (058) 562 46 41
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starogard Gdański
    ul. Sikorskiego 9 9
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. (058) 562 50 67, fax. (058) 562 46 41
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogardgd.ug.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego rekonstrukcji średniowiecznego grodziska i budowy turystycznej infrastruktury towarzyszącej w Owidzu gmina Starogard Gdański
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiot zamówienia. wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej, budowlano-wykonawczej : na wykonanie : wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego rekonstrukcji średniowiecznego grodziska i budowy turystycznej infrastruktury towarzyszącej w Owidzu gmina Starogard Gdański w g. załączonego Programu funkcjonalnego opracowania powinny zawierać: - część projektową (opisową i rysunkową) dla wszystkich niezbędnych branż. - część kosztową, - aktualną mapę do celów projektowych - uzyskanie pozwolenia na budowę Dokumentacja składać powinna się z następujących opracowań, obejmujących branże: a) architektoniczną z projektem zagospodarowania terenu, b) projekt kolorystyki i aranżacji wnętrz oraz elewacji budynków, c) technologiczną, ( kotłowni oraz mini kuchni i zapleczem) d) konstrukcyjną, e) instalacji wentylacyjnej , f) instalacji wewnętrznej wod.-kan. i c.o., g) instalacji elektrycznej wewnętrznej, h) instalacji monitoringu terenu i pomieszczeń, i) przyłącza wod.- kan. j) kanalizację deszczową terenu z przyłączeniem do istniejącego rowu i dalej do rzeki, k) instalacje ochrony p-poż l) instalacji systemu sygnalizacji włamań i napadu, m) instalację telefoniczną, n) projekt drogowe; parkingów placów, dróg lokalnych , komunikacji po terenie grodziska i podgrodzia wraz z projektami organizacji ruchu, o) oświetlenia ulicznego, parkingu i terenu komunikacji wewnętrznej, p) kosztorysy inwestorskie wykonane w 3 egzemplarzach, q) przedmiary wykonane w 3 egzemplarzach r) Zbiorcze zestawienie kosztów dla całości i z podziałem dla poszczególnych etapów. - specyfikacje techniczne - badania geotechniczne w zakresie niezbędnym - inwentaryzacje w zakresie niezbędnym do projektowania, 1. Założenia dla grodziska - na terenie grodu należy zaprojektować: 1) bramę wjazdową, 2) wieżę bramną, o wymiarach w rzucie 3x3 m i wysokości 8 m 3) częstokół z pali drewnianych okalający gród, o długości palisady 351 m 4) wał drewniano - kamienno - ziemny okalający gród, o pow 647m 5) wieżę( z dawną funkcją mieszkalną), posadowioną na kamiennym fundamencie, o wym 4x4 i wysokości 10 m 6) kilka chałup- chat słowiańskich wym. ( - 10 szt. ) z funkcją wystawienniczą, 7) miejsce na ognisko, 8) stylowy obiekt, będący w stanie pomieścić od 20 do 40 osób. 9) Wieżę strażniczą o wym 4x4 i wysokości 8m 2. Założenia dla podgrodzia - na podgrodziu należy zaprojektować: 1) drogę wewnętrzną prowadzącą do wzgórza grodziska. Obecnie istniejąca droga jest drogą dojazdową do 7 posesji znajdujących się za grodziskiem - należy zaprojektować zapewnienie dojazdu do posesji w innym miejscu drogą, 2) parking na autobusy (10 pojazdów) i samochody osobowe (około50 szt.), 3) amfiteatr na 300 do 500 widzów ze sceną i zapleczem socjalno - sanitarnym, z wykorzystaniem wzniesienia przed grodziskiem, 4) przystań z pomostem nad rzeką Wierzycą i obiektem z wypożyczalnią kajaków, z zapleczem socjalno - sanitarnym, 5) plac na imprezy masowe typu pokazy, turnieje rycerskie itp. , 6) miejsca dla stylizowanych obiektów o charakterze usług komercyjnych (6-8 szt.), 7) budynek wystawienniczo- dydaktyczny z zapleczem socjalno-sanitarnym, o powierzchni użytkowej około 1160 m? , wg poniższego programu : a. część administracyjno - biurowa ( 30 m? ), b. część wystawowa ( 100 m? ), c. sala konferencyjna na 50 osób (100 m? ), d. punkt informacji + sklepik z pamiątkami ( 20 m? ), e. toalety dla turystów ( 50 m? ), f. 2 - 3 pokoje zaplecza socjalno- gościnnego ( 60 m? ), g. Pomieszczenia z funkcja do wydawania posiłków i kuchnią do prowadzenia warsztatów kulinarnych ( do 100 m? ), pomieszczenia gospodarcze. Budynek ten wyposażony ma być w instalacje sanitarne, ogrzewanie z własnej kotłowni, instalacje monitoringu, komputerowe, instalcje sygnalizacji włamania, p-poż 8) tor łuczniczy, 9) pole namiotowe z budynkiem zaplecza socjalno - sanitarnego i gospodarczego. 10) Miejsca na usytuowanie stylizowanych obiektów tymczasowych z punktami zasilania i poboru energii elektrycznej oraz wody 6-8 miejsc na potrzeby sezonowych usług tymczasowych lub w czasie trwania imprez. 11) Chaty słowiańskie z funkcja edukacyjną i wystawienniczą - 5 szt. Założenia wspólne dla terenu grodziska i podgrodzia; wszystkie obiekty kubaturowe; drewniane o konstrukcji zrębowej. Kryte strzechą. 12) ciągi komunikacyjne, oświetlenie terenu, drogi dojazdowe, instalacje i sieci wod-kan, zabezpieczenia p-poż, monitoringu itp. 13) Mała architektura; ogrodzenia, ławki, kosze na śmieci, zieleń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest spełnienie kryteriów określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1.2. Oferta będzie podlegać ocenie po spełnieniu formalnych wymogów określonych w rozdziale 6.3 oraz spełnieniu następujących minimalnych kryteriów kwalifikacyjnych: 1.3. W ciągu ostatnich trzech lat od daty ogłoszenia niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej 1 usługę projektową o tożsamym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego przetargu - projekt budowlano-wykonawczy wielobranżowy budowy obiektów: muzealnych, turystycznych lub przebudowy obiektów zabytkowych z elementami konstrukcji drewnianych o wartości zamówienia nie niższej niż 100 tys. Zł. Realizacja tego projektu musi być potwierdzona referencjami lub protokołami odbioru prac projektowych. Wykazane prace wykraczające poza wymagany charakter nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert. Dotyczy to również wykazanych opracowań nie potwierdzonych referencjami lub protokołami odbioru. 1.4. Dysponowanie osobami z uprawnieniami budowlanymi branży architektonicznej, konstrukcyjnej i sanitarnej oraz elektrycznej. Należy załączyć potwierdzone kopie uprawnień budowlanych poświadczone za zgodność z oryginałem oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Izby Architektów lub Izby Inżynierów Budownictwa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę zawierającą wykonanie całego zakresu zamówienia. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 2.2. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą w złotych. 2.3. Ofertę stanowi formularz ofertowy i inne dokumenty, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków. Aby oferta była kompletna należy złożyć: 2.4.Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w Załączniku nr 1, wraz z Oświadczeniami Wykonawcy, w którym znajdują się następujące oświadczenia (a - i) oraz zaświadczenia (j - l): a) Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi; b) Oświadczenie, że Wykonawca posiada pozwolenia i uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jeżeli ustawy nakładają na strony obowiązek posiadania takich pozwoleń i uprawnień; c) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia; d) Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. f) Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że przyjmuje je bez zastrzeżeń; g) Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się, w razie utrzymania się przy przetargu, podpisać umowę; h) Oświadczenie, że Wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania prac w wymaganym czasie; i) Oświadczenie, że Wykonawca obejrzał miejsce pod projektowaną infrastrukturę, j) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87 poz. 605); k) Referencje potwierdzające wykonanie projektu o tożsamym charakterze co przedmiot zamówienia l) Kopie uprawnień budowlanych oraz wpisów o przynależności do właściwej Izby Zawodowej Uwaga: Dokumenty wymienione w pkt. j, k, l, mogą być przedstawione w formie oryginału lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych w niniejszym rozdziale oświadczeń i dokumentów lub którzy złożą wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starogardgd.ug.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach