Przetargi.pl
wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj robót remontowo-budowlanych w zakresie inwestycji pn. „MODERNIZACJA BUDYNKU B. SZPTALA POWIATOWEGO W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ W CELU PRZYWRÓCENIA USŁUG"

Powiat Średzki ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3175646(7) , fax. 0-71 3175649
  • Data zamieszczenia: 2020-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Średzki
    ul. Wrocławska 2
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3175646(7), fax. 0-71 3175649
    REGON: 93193476200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj robót remontowo-budowlanych w zakresie inwestycji pn. „MODERNIZACJA BUDYNKU B. SZPTALA POWIATOWEGO W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ W CELU PRZYWRÓCENIA USŁUG"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego w trybie zaprojektuj i wybuduj - modernizacja budynku b. szpitala powiatowego w Środzie Śląskiej , w celu przywrócenia usług, w zakresie dostosowania pomieszczeń szpitala na potrzeby poradni chirurgii ogólnej i poradni chirurgii urazowo- ortopedycznej wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu i infrastrukturą techniczną oraz remontem dachu i elewacji budynku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace wchodzące w zakres procesu budowlanego począwszy od wykonania dokumentacji projektowej (projektu budowlanego oraz projektów wykonawczych) poprzez uzyskanie pozwolenia na budowę, realizację robót budowlanych i dostawę niezbędnego sprzętu, wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i audytu dopuszczenia placówki lecznictwa zbiorowego – zgodnie z załączonym PROGRAMEM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYM. 1) projekt budowlano-wykonawczy wraz z kosztorysami należy wykonać maksymalnie do 3 miesięcy od podpisania umowy ( liczba egz. 5 szt.). 3. Planowany zakres inwestycji obejmuje: • Przebudowę części istniejących pomieszczeń szpitala dla potrzeb ambulatorium chirurgicznego i ortopedycznego • Utwardzenie placu wraz z jego odwodnieniem na dz. nr 188 i 8/1dr AM-18. • Wykonanie zadaszenia nad placem • Stanowisko do pretriażu • Przebudowę i rozbiórkę wskazanych ogrodzeń • Remont wskazanych elewacji wraz ze ścianami fundamentowymi i piwnic • Remont (wykonanie nowego pokrycia) dachów płaskich • Remont izolacji kanałów na poziomie dachów płaskich • Przegląd i uruchomienie dźwigów osobowych i platformy osobowej • Przegląd i uruchomienie agregatu prądotwórczego • Przegląd i uruchomienie instalacji gazów medycznych • Przegląd i uruchomienie instalacji pożarowej i oddymiającej klatki schodowe • Rozbiórka istniejącego zadaszenia nad kontenerami odpadów komunalnych • Wykonanie nowego zadaszenia odpadów komunalnych 5. Z uwagi na fakt, iż wynagrodzenie z tytułu realizacji danego zamówienia ma charakter ryczałtowy, Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej obiektów objętych zamówieniem – celem rzetelnego oszacowania kosztów projektu oraz robót budowlanych. • w celu dokonania wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie termin z Panem Bogusławem Nowakiem – tel. 71 3968943, tel. kom. 601161258.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ jeśli dotyczy: 2.2. zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach