Urząd Miasta Imielin ogłasza przetarg
- Adres: 41-407 Imielin, ul. Imielińska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2255505, 32 2254137 , fax. 32 2254119
- Data zamieszczenia: 2018-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Imielin
ul. Imielińska 81
41-407 Imielin, woj. śląskie
tel. 32 2255505, 32 2254137, fax. 32 2254119
REGON: 27258687400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imielin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj" windy zewnętrznej w budynku komunalnym przy ul. Imielińskiej 87 w Imielinie.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa i montaż zewnętrznego dźwigu osobowego, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Dźwig będzie służył do przemieszczania osób (w tym niepełnosprawnych na wózkach), między kondygnacjami budynku komunalnego Gminy Imielin, przy ul. Imielińskiej 87. Zamówienie obejmuje część projektową i wykonawczą. 2. Część projektowa zamówienia polega na opracowaniu przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji projektowej obejmującej: 1) projekty budowlane wielobranżowe, 2) projekty wykonawcze, 3) przedmiary robót, 4) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 5) ewentualne inne opracowania, np. opinie, ekspertyzy niezbędne do wykonania projektów. 3. Dokumentację należy wykonać zgodnie ze sporządzonym programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ. 4. Sporządzona dokumentacja zostanie przedstawiona Zamawiającemu do akceptacji. 5. Dokumentacja musi posiadać niezbędne uzgodnienia i decyzje administracyjne, w tym pozwolenie na budowę i użytkowanie (w przypadku określenia takiego wymogu w pozwoleniu na budowę). 6. Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu dokumentację w wersji papierowej – w 4 egzemplarzach i w wersji elektronicznej – 1 sztuka CD. 7. Część wykonawcza zamówienia obejmuje wykonanie przez Wykonawcę całego zakresu robót w oparciu o sporządzoną dokumentację oraz uzyskanie wszelkich uzgodnień, odbiorów i zezwoleń, niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia obejmujący który stanowi program funkcjonalno-użytkowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 14.02.2018r. do godz. 10:55.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Formularz ofertowy wg. wzoru. - Dowód wniesienia wadium (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). - Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SIWZ). Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1 ww. ustawy, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i wymiana dźwigu osobowego/windy w istniejącym szybie windowym Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z.o.o
Dodano: 2024-06-05 - Modernizacja kabin windowych w budynkach: O/Chorzów ul. gen. H. Dąbrowskiego 45, O/Chorzów ul. Lwowska 2, Inspektorat w Katowicach ul. gen. J. L. Sowińskiego 2
Dodano: 2024-04-17 - Wymiana dźwigu osobowego na urządzenie dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2024-03-08 - Zaprojektowanie oraz dostawa i wymiana dźwigu elektrycznego w istniejącym szybie w budynku DPS Racibórz
Dodano: 2023-06-13 - Wykonanie prac instalacyjnych niezbędnych do demontażu starego dźwigu szpitalnego o udźwigu 1600 kg i montażu nowego urządzenia - dźwigu w istniejącym szybie w Domu Pomocy Społecznej w Lyskach
Dodano: 2023-05-04 - Dostawa i montaż windy osobowej w istniejącym szybie w budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Miedzianej 3 w Myszkowie
Dodano: 2022-10-13 - Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego dźwigu osobowego (windy) w istniejącym szybie w budynku Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach przy ul. Derkacza 10
Dodano: 2022-09-28 - Dostawa i montaż windy osobowej w istniejącym szybie w budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Miedzianej 3 w Myszkowie
Dodano: 2022-09-13 - Wymiana dźwigu osobowego w budynku nr 5 Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu
Dodano: 2020-10-21 - Adaptacja i przebudowa pomieszczeń Miejskiej biblioteki publicznej w Ustroniu im. Jana Wantuły
Dodano: 2020-09-21