Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego dźwigu osobowego (windy) w istniejącym szybie w budynku Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach przy ul. Derkacza 10

DOM POMOCY SPOŁECZNEJ NASZ DOM ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Derkacza 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 232 19 60 , fax. 32 232 19 60
  • Data zamieszczenia: 2022-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ NASZ DOM
    ul. Derkacza 10
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 232 19 60, fax. 32 232 19 60
    REGON: 000665254
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpsn.bip.gliwice.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego dźwigu osobowego (windy) w istniejącym szybie w budynku Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach przy ul. Derkacza 10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn. "Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego dźwigu osobowego (windy) w istniejącym szybie w budynku Domu Pomocy Społecznej „Nasz Dom” w Gliwicach przy ul. Derkacza 10".Przedmiot zamówienia obejmuje demontaż istniejącego dźwigu, dostawę i montaż nowego dźwigu w istniejącym szybie z uwzględnieniem szerokości drzwi wejściowych, zasilania elektrycznego, i innych parametrów potrzebnych dla prawidłowego funkcjonowania dźwigu oraz uruchomienie dźwigu w budynku Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach ul.Derkacza 10, po dokonaniu oceny i dopuszczeniu do użytkowania przez Jednostkę Notyfikowaną (Urząd Dozoru Technicznego).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.UWAGAW związku z tym, iż realizacja przedmiotu zamówienia będzie prowadzona w czynnym obiekcie Domu Pomocy Społecznej, należy zwrócić szczególną uwagę na zapewnienie sprawnego funkcjonowania Zamawiającego oraz ustalić godziny pracy z przedstawicielem Zamawiającego, w którym wykonywane będą prace, przy zachowaniu bezpieczeństwa korzystania z budynku przez pracowników Zamawiającego i użytkowników obiektu. Prace prowadzone mogą być od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do godziny 16.00. Po uprzednim uzgodnieniu istnieje możliwość wykonywania prac w godzinach późniejszych oraz w dni wolne od pracy.Wykonawca ma obowiązek zapewnić bieżące utrzymanie czystości na ciągach komunikacyjnych wykorzystywanych do transportu materiałów oraz na terenie prowadzenia prac i wokół niego.Wymagany termin gwarancji: minimum 36 miesięcy, maksimum 60 miesięcy. Termin gwarancji musi być równy terminowi rękojmi,Wymagany termin rękojmi: minimum 36 miesięcy, maksimum 60 miesięcy. Termin rękojmi musi być równy terminowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymOkreślenie warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówOkreślenie warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.3. Sytuacja finansowa lub ekonomicznaOkreślenie warunku:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.4. Zdolność techniczna lub zawodowaOkreślenie warunku: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę, obejmującą swoim zakresem dostawę i montaż dźwigu osobowego o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.Warunek w zakresie zdolności zawodowej dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniany łącznie dla wszystkich podmiotów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach