Przetargi.pl
Wykonanie prac instalacyjnych niezbędnych do demontażu starego dźwigu szpitalnego o udźwigu 1600 kg i montażu nowego urządzenia - dźwigu w istniejącym szybie w Domu Pomocy Społecznej w Lyskach

Zarząd Powiatu w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, 3 Maja 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324161313
  • Data zamieszczenia: 2023-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Rybniku
    3 Maja 31
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 324161313
    REGON: 276285170
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac instalacyjnych niezbędnych do demontażu starego dźwigu szpitalnego o udźwigu 1600 kg i montażu nowego urządzenia - dźwigu w istniejącym szybie w Domu Pomocy Społecznej w Lyskach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy.2. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie prac instalacyjnych niezbędnych do demontażu starego dźwigu szpitalnego o udźwigu 1600 kg i montażu nowego urządzenia - dźwigu w istniejącym szybie w Domu Pomocy Społecznej w Lyskach, realizowanego jest w ramach projektu „Dostępny samorząd - granty" realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 dla zadania pn. Poprawa dostępności w budynkach użyteczności publicznej w Powiecie Rybnickim. Przedmiot zamówienia będzie obejmować:1) demontaż istniejącego dźwigu;2) dostawę oraz montaż nowego dźwigu osobowego - windy, zgodnie ze wskazanymi poniżej minimalnymi wymogami:Parametry dźwigu:a) dźwig szpitalno-osobowy wg EN 81.20/50, b) napęd hydrauliczny,c) przełożenie 2 : 1, d) udźwig minimum 1 600 kg,e) wysokość podnoszenia 8 500 mm,f) prędkość minimum 0,44 m/s, g) ilość przystanków - 4,h) ilość drzwi kabinowych - 2,i) ilość drzwi szybowych - 4,j) kabina przelotowa (S x G x H) 1400 x 2400 x 2150 mm,k) szyb (S x G) 2000 x 2950 mm,l) podszybie 1200 mmm) nadszybie 3400 mmOpis dźwigu:a) hydraulika dostosowana do udźwigu min 1600 kg i prędkości min 0,44 m/s. agregat umieszczony w pomieszczeniu istniejącej maszynowni przy szybie dźwigub) rama 2-1, prowadnice,c) kabina - ściany i sufit stal nierdzewna INOX ( fakturowana lub równoważna ), d) oświetlenie punktowe LED, bukowe odboje na ścianach (1 rząd), e) podłoga: guma szara, f) lustro ½, g) poręcz nierdzewna pod lustrem na bocznej ścianie, h) 1x panel dyspozycji naprzeciwko lustra, i) kurtyna świetlnaj) drzwi kabinowe 1200 x 2000 2AT - stal nierdzewna INOX, próg albuminowy k) drzwi szybowe 1200 x 2000 2AT - stal nierdzewna INOX, próg aluminiowy,l) sterowanie mikroprocesorowe, zjazd awaryjny do najbliższego przystanku, zbiorczość góra-dół,m) maszynownia w oddzielnym pomieszczeniu,n) wąż hydrauliczny 6 m,o) olej hydrauliczny – wg. zaleceń producenta p) zawór proporcjonalny 3) sprawdzenie i wykonanie brakujących instalacji elektrycznych;4) podciągnięcie instalacji do maszynowni dźwigu;5) sprawdzenie i kontrola instalacji przed jej oddaniem do użytkowania;6) prace okołobudowlane, związane z odnowieniem szybu dźwigowego - gruntowanie oraz podwójne malowanie farbą emulsyjną akrylową powierzchni szybu ok. 134 m2 oraz obróbkę nowych drzwi szybowych;7) uczestniczenie przy odbiorze przez Urząd Dozoru Technicznego;8) ocenę zgodności oraz rejestrację dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego, 9) szkolenie oraz przekazanie dźwigu do konserwacji firmie wskazanej przez zamawiającego bez utraty gwarancji na na wykonany przedmiot zamówienia.Dla celów porównawczych oraz ewentualnej kalkulacji oferty zamawiający w załączniku nr 7 do SWZ przedstawia podstawowe parametry istniejącego dźwigu oraz zdjęcia poglądowe windy, szybu oraz przedsionków. Jednocześnie zamawiający zaleca wizję lokalną w Domu Pomocy Społecznej w Lyskach, przy ul. Rybnickiej 7, 44-295 Lyski, w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-14.00 po umówieniu się pod numerem 32 4300006.UWAGA: przedmiot zamówienia nie obejmuje konserwacji. Zamawiający zastrzega sobie wybór firmy konserwującej po swojej stronie. 3. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji był taki sam jak okres rękojmi. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na minimum 24 miesiące, maksimum 60 miesięcy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy. 4. Jeżeli w SWZ zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych (w rozumieniu art. 101 ust. 4 ustawy Pzp), zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne”, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równoważny” lub „równoważne” nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia.5. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych wymaganiach normatywnych; podane w opisie przedmiotu zamówienia normy należy rozumieć jako preferowany typ w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych; nie są one wiążące i można dostarczyć przedmiot zamówienia równoważny, który spełnia co najmniej takie same lub lepsze normy, będzie tożsamy tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniży określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach