Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 33 przy ul. Łagodnej 26 w Bielsku-Białej

Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Plac Ratuszowy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4971680 , fax. 33 4971786, 8227539
  • Data zamieszczenia: 2018-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Bielsku-Białej
    Plac Ratuszowy 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 4971680, fax. 33 4971786, 8227539
    REGON: 072181741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.bielsko.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 33 przy ul. Łagodnej 26 w Bielsku-Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 33 przy ul. Łagodnej 26 w Bielsku-Białej, obejmującej w szczególności:  roboty rozbiórkowe i demontażowe,  roboty przygotowawcze,  roboty izolacyjne ścian fundamentowych,  docieplenie ścian zewnętrznych,  roboty tynkarskie i malarskie,  docieplenie dachów,  wymianę stolarki drzwiowej i okiennej,  montaż rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych,  montaż oświetlenia zewnętrznego i instalacji odgromowej budynku,  odtworzenie chodników,  roboty instalacyjne,  prace wykończeniowe wewnątrz budynku,  uporządkowanie terenu robót (najpóźniej w dniu odbioru końcowego). 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa stanowiąca integralną część niniejszej specyfikacji oraz załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie:  dokumentacji projektowej pn.: „Remont budynku w zakresie robót termomodernizacyjnych” (branża ogólnobudowlana, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne) sporządzonej przez biuro projektowe Artea Pracownia Architektoniczna Robert Wizor z siedzibą 44-113 Gliwice ul.Marii Kownackiej nr 2,  projektu wykonawczego węzła cieplnego dla budynku Szkoły Podstawowej nr 33 przy ul. Łagodnej 26 w Bielsku-Białej sporządzonego przez Przedsiębiorstwo Komunalne THERMA Sp. z o.o. z siedzibą 43-300 Bielsko-Biała ul. Grażyńskiego 108,  przedmiarów robót dla poszczególnych branż,  specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Roboty realizowane będą na podstawie przyjętego bez sprzeciwu zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do robót nie wymagających pozwolenia na budowę. Charakterystyka inwestycji: Budynek Szkoły składa się z czterokondygnacyjnego budynku dydaktyczno administracyjnego, podpiwniczonego (segment A) oraz budynku piętrowego, częściowo podpiwniczonego, zawierającego funkcję stołówki z kuchnią, sale dydaktyczne i salę gimnastyczną z zapleczem szatniowym ( segment B). Segmenty połączone są parterowym łącznikiem. Dane ogólne obiektu objętego przedmiotem zamówienia:  powierzchnia zabudowy: 2144m2,  kubatura: 22076 m3,  powierzchnia użytkowa: 4594 m2,  wysokość segmentu A: 13,60m,  wysokość segmentu B: 10,10m Zamierzenie inwestycyjne nie wpływa na zmianę sposobu użytkowania oraz na zmianę warunków ochrony przeciwpożarowej. Budynek jest użytkowany i jest w dobrym stanie technicznym. Realizacja przedmiotowego zamówienia nie pogorszy ani nie spowoduje utrudnień i niedogodności w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Inne uwarunkowania do przedmiotu zamówienia: 1) Podwykonawstwo: a. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. b. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. c. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Ofercie (formularzu Oferta) części zamówienia (wraz z podaniem jej wartości lub procentowej części), której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw firm podwykonawców. d. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. e. W sytuacji konieczności wprowadzenia podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w trakcie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca zobligowany jest dopełnić formalności wynikających z zapisów części XVIII niniejszej SIWZ. 2) Rozwiązania równoważne a. Jeżeli dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych lub treść przedmiaru robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w dokumentacji projektowej. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. b. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga podania w ofercie nazwy (typy, rodzaje) i producentów przyjętych do wyceny i do zastosowania przy realizacji zamówienia (tj. oferowanych) urządzeń i/lub nazwy przyjętych systemów. c. Zastosowane materiały i urządzenia winny być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie. d. W przypadku niewskazania w ofercie rozwiązania równoważnego Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SIWZ. 3) Osoby biorące udział w realizacji zamówienia Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności z zakresu realizacji zamówienia polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy tj.:  prac przygotowawczych i zabezpieczających,  prac ziemnych,  prac rozbiórkowych i demontażowych,  prac murarskich, tynkarskich, malarskich, posadzkarskich,  prac dekarskich,  prac ciesielskich i stolarskich,  prac instalacyjnych sanitarnych i elektrycznych,  robót brukarskich,  prac porządkowych,  dozorowania placu budowy. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 11 Kodeksu pracy. Przedmiot zamówienia należy wykonywać przez osoby posiadające odpowiednie przygotowanie zawodowe stosownie do zakresu realizowanych prac. 4) Zobowiązania Wykonawcy: a. Wykonawca zobowiązany jest do zaplanowania i przeprowadzenia prac w sposób gwarantujący ciągłe funkcjonowanie placówki szkolnej. Zamówienie należy realizować w taki sposób, aby minimalizować uciążliwości związane z prowadzeniem prac. b. Organizując i planując przeprowadzenie robót należy uwzględnić:  realizację robót w czynnym obiekcie szkolnym, tzn. że w trakcie realizacji robót budowlanych w budynku będą odbywały się normalne zajęcia z młodzieżą szkolną. Jedynie w okresie przerwy wakacyjnej w budynku nie będą prowadzone zajęcia,  realizację robót w ten sposób, aby nie korzystać z wejścia głównego do budynku  w porozumieniu z dyrekcją szkoły ustalić dni, w których należy całkowicie zrezygnować z prowadzenia prac lub prowadzić je w sposób nie zakłócający ciszy koniecznej do przeprowadzenia egzaminów i sprawdzianów lub innych wydarzeń. Zakres i rodzaj robót uzgodnić z użytkownikiem obiektu,  realizację robót w taki sposób, aby zachować ciągłość korzystania z ciągów komunikacyjnych w budynku, jak również ciągów pieszych w jego otoczeniu. Ewentualne zmiany w organizacji komunikacji należy uzgodnić z dyrekcją szkoły.  ewentualną konieczność prowadzenia robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne do dochowania terminów umownych. c. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości terenu robót oraz ciągów komunikacyjnych w rejonie prowadzonych robót. d. Prace porządkowe Wykonawca będzie wykonywał na bieżąco. e. W przypadku jakichkolwiek awarii i szkód powstałych na wskutek prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany będzie do natychmiastowego ich usunięcia w sposób docelowy i skuteczny. f. Wykonawca zobowiązany jest do trwałego wydzielenia, odpowiedniego zabezpieczenia i oznakowania miejsca prowadzonych robót oraz odpowiedniego zabezpieczenia narzędzi i urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla osób trzecich w przypadku ich dostępności. g. Wykonawca uzgodni z administratorem obiektu i własnym staraniem zorganizuje swoje zaplecze magazynowe i socjalne. Wykonawca lokalizację zapleczy oraz ewentualną komunikację związaną z wykonywaniem robót na terenie nieruchomości szkoły uzgodni z dyrekcją szkoły. h. Wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia (naprawy) uszkodzonych z winy Wykonawcy dróg dojazdowych i przyległych terenów, i. Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy do chwili zrealizowania przedmiotu umowy Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe w obiekcie oraz na terenie objętym robotami oraz zapewni ochronę znajdującego się tam mienia. Wykonawca zobowiązany jest do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej i prywatnej. Jeżeli w związku z zaniedbaniem, niewłaściwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub prywatnej, to Wykonawca na swój koszt, w sposób docelowy i skuteczny, w trybie natychmiastowym, naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność. Stan naprawianej własności powinien być nie gorszy niż przed powstaniem uszkodzenia. j. Wykonawca zobowiązany jest do:  prowadzenia prawidłowej gospodarki odpadami wytworzonymi w wyniku realizacji przedmiotu umowy oraz do przestrzegania zasad ochrony środowiska (m.in. do zapobiegania powstawaniu odpadów, ograniczenia ich ilości i ich negatywnego oddziaływania na środowisko, zapewnienia ich odzysku oraz prawidłowego unieszkodliwiania).  prowadzenia robót w sposób uwzględniający ochronę gleby, ziemi, powietrza i stanu akustycznego środowiska, istniejącej zieleni oraz w sposób zabezpieczający przed awariami lub incydentami środowiskowymi k. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie prowadzonych robót i przyległym, w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego. l. Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (bhp, p.poż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. m. Wykonawca ma obowiązek dokonać wszelkich sprawdzeń, prób, badań, pomiarów wykonanych robót oraz uzyskać pozytywne protokoły ich odbiorów od stosownych instytucji lub osób, jeśli jest to wymagane przepisami prawa lub innymi przepisami niezbędnymi do prawidłowego użytkowania obiektu. n. Wykonawca zobowiązany jest skompletować wszelkie niezbędne dokumenty odbiorowe (w szczególności protokoły odbioru, wyniki badań, wyniki prób szczelności, dokumentację powykonawczą, itp.). UWAGA: Zamawiający podkreśla, iż podstawę wyceny oferty stanowią: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, zapisy wzoru umowy oraz załączone przedmiary robót dla branż. Wykonawca w przypadku rozbieżności pomiędzy w/w dokumentami, może zwrócić się do Zamawiającego w trybie art. 38 ustawy Pzp celem wyjaśnienia treści specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium na rzecz Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Oferty wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone (art. 89 ust.1 pkt 7b ustawy Pzp). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:  pieniądza;  poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;  gwarancji bankowych;  gwarancji ubezpieczeniowych;  poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem (wyłącza się możliwość wniesienia wadium w gotówce) na rachunek bankowy zamawiającego w Banku PeKaO S.A. Oddział w Bielsku-Białej, ul. ks. Stanisława Stojałowskiego 23, nr 25 1240 4142 1111 0000 4822 9 638. Uwaga! – przy wnoszeniu wadium przelewem dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium; Potwierdzeniem dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku zamawiającego (wpływ środków tj. data księgowania, na rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu. 5. Wadium w postaci dokumentu należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 7, pok. nr 11. 6. Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie ani na uzupełnienie wadium po terminie składania ofert. 7. Gwarancja zapłaty wadium winna spełniać wymagania wynikające z ustawy, 8. w szczególności musi być bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz powinna podlegać prawu polskiemu i być realizowana w Polsce oraz musi być ważna przez cały okres związania ofertą, określony w SIWZ, tj. przez okres nie krótszy niż 30 dni. 9. Zamawiający nie wyraża zgody, aby żądanie zapłaty musiało być przekazane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta gwarancji lub jakiegokolwiek innego banku. 10. W przypadku wadium wnoszonego przez wykonawców występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) w postaci gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej zaleca się, aby z treści gwarancji wynikało, że dotyczy ona wszystkich tych wykonawców występujących wspólnie. 11. Zwrot wadium: a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp); b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, winien przedłożyć Zobowiązanie innych podmiotów, (w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia) na zasobach których Wykonawca będzie polegał. Dokument zobowiązania innych podmiotów winien potwierdzać, iż Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z innymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności musi określać: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą; 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców; 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w Pkt III. 4 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 4. formularz Oferta oraz: a) Kosztorysy ofertowe sporządzone w oparciu o niniejszą SIWZ wraz z załącznikami obejmującymi wycenę poszczególnych elementów zamówienia z cenami jednostkowymi. Wskazanym jest złożenie kosztorysu(-ów) w formie uproszczonej, ale dopuszcza się również kosztorys(-y) w formie szczegółowej. Wskazane jest przestawienie w kosztorysie ofertowym tabeli elementów scalonych i ceny ogółem, zestawienia kosztorysów (w przypadku gdy jest więcej niż jeden kosztorys) oraz składników ceny – w szczególności rg, kp, zysk. Zaleca się sporządzenie kosztorysu na podstawie rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych. b) Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców (w przypadku realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców); c) Wykaz materiałów i/lub urządzeń zamiennych wraz z dowodami w języku polskim potwierdzającymi ich równoważność do tych przyjętych przez Zamawiającego- w przypadku zastosowania materiałów i/lub urządzeń zamiennych (równoważnych) - odpowiednio do opisu w części III pkt 2) niniejszej SIWZ; Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie nazwy (typy, rodzaje) i producentów przyjętych do wyceny i zastosowania przy realizacji zamówienia (tj. oferowanych) urządzeń i/lub nazwy przyjętych systemów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach