Zakład Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg
- Adres: 62-200 Gniezno, Ul. Sobieskiego 16
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 426 04 26 , fax. 61 426 16 87
- Data zamieszczenia: 2016-04-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Zieleni Miejskiej
Ul. Sobieskiego 16 16
62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
tel. 61 426 04 26, fax. 61 426 16 87
REGON: 36343952000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ ZADANIA POD NAZWĄ: REWITALIZACJA PARKU IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI ORAZ PARKU IM. PREZYDENTA RYSZARDA KACZOROWSKIEGO BĘDĄCYCH HISTORYCZNYM UKŁADEM URBANISTYCZNYM MIASTA GNIEZNA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie kompleksowego zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja Parku im. Tadeusza Kościuszki oraz Parku im. Prezydenta Ryszarda Kaczorowskiego będących historycznym układem urbanistycznym Miasta Gniezna. wraz z realizacją odpowiednich obiektów budowlanych małej architektury oraz montażem i uruchomieniem urządzeń technologicznych zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, przepisami prawa polskiego (w tym miejscowego) i europejskiego oraz zgodnie z warunkami technicznymi. 2. Zakres prac do wykonania w ramach zamówienia: 2.1. Zadanie nr 1: Rewitalizacja Parku im. Tadeusza Kościuszki: I etap: wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego (na podstawie koncepcji załączonej do programu funkcjonalno-użytkowego) i wykonawczego, wykonanie projektów i rysunków zamiennych (w stosunku do projektu budowlanego i projektu zagospodarowania terenu w przypadku konieczności), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski w podziale na elementy do celów rozliczeniowych oraz uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych, pozwoleń i uzgodnień pozwalających na roboty budowlane. II etap: realizacja robót budowlanych na podstawie powyższej dokumentacji projektowej (po zatwierdzeniu dokumentacji projektowej lub jej części ostatecznym pozwoleniem na budowę/zgłoszeniem), a także wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2.2. Zadanie nr 2: Rewitalizacja Parku im. Prezydenta Ryszarda Kaczorowskiego: I etap: wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego (na podstawie koncepcji załączonej do programu funkcjonalno-użytkowego) i wykonawczego, wykonanie projektów i rysunków zamiennych (w stosunku do projektu budowlanego i projektu zagospodarowania terenu w przypadku konieczności), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski w podziale na elementy do celów rozliczeniowych oraz uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych pozwoleń i uzgodnień pozwalających na roboty budowlane. II etap: realizacja robót budowlanych na podstawie powyższej dokumentacji projektowej (po zatwierdzeniu dokumentacji projektowej lub jej części ostatecznym pozwoleniem na budowę/zgłoszeniem), a także wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego wraz z załącznikami, wytycznych do warunków wykonania i odbioru robót sporządzonych przez Zamawiającego 4. Osoby wymienione w pkt. III.3.4) 1.3.1., 1.3.2. i 1.3.5. ogłoszenia będą zatrudnione u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania zatrudnienia ww. osób poprzez przedstawienie Zamawiającemu: umów o pracę, raportów ZUS ZUA oraz miesięczne raporty RCA/RSA, ewidencji czasu pracy przy wykonaniu zamówienia, ze wskazaniem ilości godzin przepracowanych każdego dnia danego miesiąca i czynności. Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentacji, o której mowa wyżej, Wykonawca jest zobowiązany składać Zamawiającemu. 5. Wymienione w pkt. III.3.4) ogłoszenia osoby nie wyczerpują wymagań dla rzetelnego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy i powinny być traktowane jako minimalne wymagania Zamawiającego. Wykonawca powinien zapewnić swoim specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, którzy mogą być niezbędni do właściwego wykonania umowy (np. dodatkowi kierownicy danej branży, radca prawny, ekspert p.poż, administrator, itp.). Wykonawca uwzględni w ofercie każdą konieczność uzupełnienia zespołu specjalistów wynikającą z przepisów prawa, decyzji, uzgodnień i porozumień, które są niezbędne do kompleksowej realizacji zamówienia. Kompletne wynagrodzenie całego personelu oraz wszelkie koszty związane z obsługą muszą być zawarte w cenie oferty Wykonawcy. 6. Wykonawca przez cały czas okres realizacji umowy, zobowiązany będzie do posiadania polisy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 1.500.000,00 zł. 7. Wykonawca przystępując do niniejszego zamówienia publicznego oświadcza, że zapoznał się z terenem objętym opracowaniem projektowym i nie wnosi żadnych uwag. Powyższe wykonawca oświadcza w załączniku nr 1 do siwz. 8. Wykonawca winien wskazać w formularzu ofertowym czy zamówienie będzie wykonywane samodzielnie czy przy pomocy podwykonawców - ze wskazaniem części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (załącznik nr 1 do siwz). Na podstawie art. Ustawy Pzp Zamawiający wymaga aby prace z zakresu nasadzeń materiału roślinnego oraz nawierzchni były wykonywane bezpośrednio przez wykonawcę bez angażowania podwykonawców. 9. Teren wykonywania prac w ramach przedmiotu umowy znajduje się w obszarze historycznego układu urbanistycznego miasta Gniezna. Wobec powyższego dokumentację projektową oraz realizację zamówienia należy uzgodnić z właściwym konserwatorem zabytków, w zakresie wynikającym z przepisów prawa powszechnie obowiązującego. 10. Zamawiający przekaże wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa, mapę do celów projektowych, po podpisaniu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąttysięcyzłotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi na wykonane roboty
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umgniezno.bip4.e-zeto.eu/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej polegającej na rozbudowie budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Tomyślu.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dotyczących regulacji cieków wodnych na terenie miasta Kalisza w podziale na 2 Części.
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie strukturalnej sieci LAN oraz dedykowanej sieci elektrycznej w budynku Starostwa Powiatowego w Kaliszu
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy Pl. Wolności 17 w Poznaniu
Dodano: 2016-07-27 - Prace projektowe na potrzeby rozbudowy Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy
Dodano: 2016-07-26 - opracowanie dokumentacji projektowej pomieszczeń w budynku Coll. Chemicum UAM przy ul. Grunwaldzkiej 6 w Poznaniu [2 części]
Dodano: 2016-07-21 - Remont oddziału wewnętrznego Szpitala Średzkiego Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej w formule: zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-07-12 - Wykonanie dokumentacji pełnobranżowej projektowo - kosztorysowej dla inwestycji Rozbudowa budynku Hospicjum Palium o oddział Medycyny Paliatywnej wraz z niezbędną infrastrukturą Poznań Os. Rusa 55. Postępowanie przetargowe prowadzone jest przez Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Długa 1/2 na podstawie udzielonego pełnomocnictwa
Dodano: 2016-06-22 - wykonanie dokumentacji projektowej budowy budynku zakwaterowania dla słuchaczy na terenie COSSW w Kaliszu - nr sprawy 2/i/16
Dodano: 2016-06-17 - Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej polegającej na rozbudowie budynku Szkoły Podstawowej w Borui Kościelnej poprzez budowę nowego budynku szkoły wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2016-06-01