Przetargi.pl
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. „Budowa leśniczówki Sycowice”

Nadleśnictwo Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Bankowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 852 042 , fax. 683 852 042
  • Data zamieszczenia: 2017-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Sulechów
    Bankowa 2
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 683 852 042, fax. 683 852 042
    REGON: 97004018400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.zielonagora.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. „Budowa leśniczówki Sycowice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. „Budowa leśniczówki Sycowice”, które obejmuje realizację: obiektów kubaturowych wchodzących w skład zespołu (budynek leśniczówki pełniący funkcję mieszkalną, administracyjną oraz gościnną w technologii drewnianej szkieletowej, budynek gospodarczy w technologii tradycyjnej murowanej oraz altana), pełnego uzbrojenia terenu, kompletnego zagospodarowania terenu (w tym m.in. chodniki, drogi wewnętrzne, parkingi, place, tereny zieleni, plac gospodarczy wraz z ogrodzeniem, elementy małej architektury) działki nr ewid. 45/1 położonej w Sycowicach, gmina Czerwieńsk (teren objęty jest decyzją o warunkach zabudowy). Powierzchnia działki objęta opracowaniem: 2.522,58 m2, powierzchnia zabudowy łącznie: 436,50 m2 (w tym leśniczówka: 200,20 m2, budynek gospodarczy 188,40 m2, altana: 47,90 m2), suma powierzchni utwardzonych: 617,80 m2 (w tym: komunikacja pieszo-jezdna 494,30 m2, powierzchnia parkingów: 123,50 m2), powierzchnia zieleni: 1.468,28 m2. 2) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: w zakresie projektowania: - na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ opracowanie dokumentacji projektowej tj. m.in. projektu budowlano-wykonawczego oraz wszelkich innych dokumentów niezbędnych do: a) uzyskania zgodnie z obowiązującym prawem dokumentu zezwalającego na realizację inwestycji (pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę), b) wykonania robót budowlanych, o których mowa w SIWZ, c) Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym dokumentację projektową o której mowa powyżej, przed złożeniem jej w Starostwie Powiatowym, natomiast po zatwierdzeniu jej przez Starostwo Powiatowe, ma obowiązek dostarczyć ją do Zamawiającego, w formie pisemnej, w ilości 5 egz., w wersji elektronicznej w ilości 1 egz. - uzgodnienie dokumentacji z Inspektorami branżowymi z ramienia Zamawiającego oraz z właścicielami infrastruktury (np. ENEA S.A.), - opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w zakresie umożliwiającym oddanie i dopuszczenie do użytkowania wykonanych obiektów, w zakresie wykonania robót budowlanych: - budowa osady leśnictwa Sycowice, - uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania obiektów do użytkowania. 3) Działka objęta inwestycją położona jest w miejscowości Sycowice i graniczy z działkami o zabudowie mieszkaniowej. W bezpośrednim sąsiedztwie zlokalizowane są sieci. Teren działki 45/1 jest obecnie niezabudowany, płaski i zadrzewiony (wycinka drzew leży po stronie Zamawiającego). Teren nieogrodzony i nieuzbrojony w media. 4) Projektowany budynek jest parterowy z poddaszem użytkowym, niepodpiwniczony, łączący w sobie funkcję mieszkalną z pomieszczeniami techniczno-gospodarczymi, część gościnną oraz funkcję biurową- kancelaria Leśnictwa. Na parterze części mieszkalnej budynku zlokalizowano: wiatrołap, pokój dzienny z aneksem kuchennym i dostępem na taras zewnętrzny, wc, spiżarnię, kotłownię i klatkę schodową. Na poddaszu części mieszkalnej zlokalizowane zostały 2 pokoje mieszkalne (sypialnie), łazienka oraz garderoba. W ramach kancelarii Leśnictwa zaprojektowano pomieszczenie kancelarii leśniczego, łazienkę przystosowaną dla niepełnosprawnych, poczekalnię oraz wiatrołap. Na parterze w część gościnnej zaprojektowano jadalnię wraz z kuchnią do zewnętrznego cateringu i tarasem oraz pokój i sanitariat dla osoby niepełnosprawnej. Na piętrze przewidziano dwa pokoje z łazienkami, pom. gospodarcze oraz powierzchnię komunikacyjną. Do kancelarii umożliwiony jest dostęp dla osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim. 5) Informacje podstawowe charakteryzujące obiekt OBIEKT A- Budynek leśniczówki – parterowy, niepodpiwniczony z poddaszem użytkowym, w kształcie litery L. Dach leśniczówki – dwuspadowy o kącie nachylenia 30 st. Budynek ten będzie pełnił funkcję: mieszkalną z pomieszczeniem technicznym (kotłownia dla całego budynku), gościnną, biurową – kancelaria Leśnictwa. OBIEKT B Budynek gospodarczy (pom. gospodarcze, chłodnia, garaż, drewutnia, budy dla psów) - parterowy, niepodpiwniczony, przykryty dachem dwuspadowym o nachyleniu 40st. OBIEKT C Altana - w formie wiaty zadaszonej dachem dwuspadowym o nachyleniu 40 st. z miejscem na ognisko. 6) Budynek leśniczówki będzie wykonany w technologii drewnianej. Budynek powinien być zaprojektowany i wykonany z takich materiałów i wyrobów oraz w taki sposób, aby nie stanowiły zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników, w szczególności w wyniku: - wydzielania się gazów toksycznych, - obecności szkodliwych pyłów lub gazów w powietrzu - niebezpiecznego promieniowania, - zanieczyszczenia lub zatrucia wody lub gleby, - nieprawidłowego usuwania dymu i spalin oraz nieczystości i odpadów w postaci stałej lub ciekłej, - występowania wilgoci w elementach budowlanych lub na ich powierzchniach, - niekontrolowanej infiltracji powietrza zewnętrznego, - przedostawania się gryzoni do wnętrza, - ograniczenia nasłonecznienia i oświetlenia naturalnego. 7) Zamawiający dopuszcza zastosowanie elementów ścian konstrukcyjnych nośnych oraz elementów konstrukcyjnych ścianek działowych z drewna litego KVH. 8) Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 2 i 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 9) Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. 10) Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym oraz rozporządzeniami wydanymi na jego podstawie. 11) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 40.000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na etapie składania ofert wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest przedłożyć oświadczenia wstępnie potwierdzające, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 6.1. SIWZ, tj.: 1) oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania (według wzoru – załącznik nr 4 do SIWZ). 2) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (według wzoru – załącznik nr 3 do SIWZ). 3) wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych ((warunki wskazane w pkt 6.1. ppkt 3) lub sytuacji finansowej (warunki wskazane w pkt 6.1. ppkt 2)) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ). Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu. Z treści przedstawionego przez wykonawcę wraz z ofertą dokumentu musi jednoznacznie wynikać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W oparciu o treść ww. dokumentu, Zamawiający będzie oceniał, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1. ppkt 1 i 2. 3. Zamawiający żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1. ppkt 1. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1. ppkt 1 i 2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Każdy Wykonawca, który złoży ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (wg wzoru – załącznik nr 6 do SIWZ) z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców. 6. Jeżeli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 8.6. ppkt 1 lit. a), b), c), d). 7. Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 8.6. ppkt 1 lit. a), b), c), d) dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 8. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w: 1) pkt 8.6. ppkt 1 lit. a), b) i d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) pkt 8.6. ppkt 1 lit. c) - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp. 10. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.7. ppkt. 1 lit. b) oraz ppkt 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 8.7. ppkt 1 lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 8.7., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 8.8. SIWZ stosuje się odpowiednio. 12. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 13. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum): a) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; c) wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy; d) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów; e) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna; f) dokumenty, o których mowa w pkt 8.6. ppkt 1 lit. a), b), c) i d) obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 14. W przypadku wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio, z zastrzeżeniem, że do odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia dokumentów, o którym mowa w pkt 8.1. należy załączyć: 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - odrębnie dla każdego ze wspólników oraz odrębnie dla spółki.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach