Przetargi.pl
Wykonanie, ustawianie i utrzymanie emaliowanych tablic z nazwami ulic na terenie miasta Bydgoszczy w 2010 r.

Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 85-830 Bydgoszcz, ul. Toruńska 174a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5822723 , fax. 052 5822363
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej
    ul. Toruńska 174a 174a
    85-830 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5822723, fax. 052 5822363
    REGON: 09047697100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie, ustawianie i utrzymanie emaliowanych tablic z nazwami ulic na terenie miasta Bydgoszczy w 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art. 2 ust. 8 UPZP oraz art. 3 pkt. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm./ - dalej UPB. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: Opisane w SIWZ roboty budowlane polegają na całorocznym utrzymaniu, wykonaniu i ustawieniu emaliowanych tablic z nazwami ulic na terenie miasta Bydgoszczy w 2010 r. UTRZYMANIE polega na wymianie tablic i słupków, wymianie i naprawie obejm od tablic, malowaniu, prostowaniu i kotwieniu słupków, przenoszeniu tablic np. ze słupków na latarnie i odwrotnie, myciu tablic. Wykonawca, na podstawie comiesięcznych przeglądów ulic, będzie określał i zgłaszał potrzeby w zakresie braku tablic, konieczności wymiany starych, zniszczonych tablic i słupków. Następnie Wykonawca przedstawi miesięczny zakres robót do zaakceptowania Inspektorowi Nadzoru i po zaakceptowaniu prac przystąpi do ich wykonania. Pozostałe roboty Zamawiający będzie zlecał w formie pisemnej. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają następujące dokumenty, stanowiące integralną część SIWZ: 1. specyfikacja techniczna wykonania, ustawienia i utrzymania tablic oraz rysunki techniczne, 2. wzór kosztorysu ofertowego zawierający przedmiar robót, 3.wzorze umowy. Realizacja tego zamówienia to sukcesywne wykonywanie zakresu robót opisanych w kosztorysie ofertowym według bieżących potrzeb Zamawiającego. Dokumenty wymienione w pkt. 1-3 stanowią załączniki do SIWZ i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.zdmikp.bydgoszcz.pl, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332908
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego na podstawie art. 22 UPZP, tj.: 1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem, w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonaniem minimum jednej roboty budowlanej o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 PLN odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: 1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100). 2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 UPZP Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych przez Wykonawcę do oferty. 2. Zgodnie z art. 26. ust. 3 UPZP, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 UPZP, lub którzy złożyli oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 UPZP, zawierające błędy, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Nie złożenie powyższych dokumentów w wyznaczonym terminie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o zamówienie publiczne. 3. Zgodnie z art. 26. ust. 4 UPZP, Zamawiający wzywa wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust.1 pkt.1 UPZP. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), spełniają warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1. warunki udziału określone w pkt. 10.1.1. do 10.1.2. SIWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie w związku z tym: - podlegają one zsumowaniu, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 UPZP, określonych na podstawie art. 22 UPZP składa pełnomocnik do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. warunek udziału określony w pkt. 10.1.3. SIWZ każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełniać oddzielnie w związku z tym, każdy z wykonawców składa: - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - wymagane dokumenty potwierdzające nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 10.1. SIWZ, wykonawca składa przez dołączenie do oferty, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (tj. osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu) następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 UPZP (wg wzoru Zamawiającego), 2. na potwierdzenie warunku Nr 1 (opisanego w pkt. 10.1.1. SIWZ): 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości potwierdzającej spełnienie warunku udziału określonego w pkt. 10.1.1. SIWZ oraz daty i miejsca wykonania (wg wzoru Zamawiającego), 2) dokumenty potwierdzające (np. referencja, protokół odbioru końcowego robót), że roboty budowlane przedstawione, w wykazie, o którym mowa w pkt. 11.1.2.1) SIWZ zostały wykonane należycie. 3. na potwierdzenie warunku Nr 2 (opisanego w pkt. 10.1.2. SIWZ): 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 11.1.1. SIWZ). 4. na potwierdzenie warunku Nr 3 (opisanego w pkt. 10.1.3. SIWZ): 1) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP (wg wzoru Zamawiającego) 2) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. (Składając oświadczenie lub dokumenty stwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia należy brać pod uwagę przesłanki wykluczenia określone w art.24 ust.1 pkt. 1-9 UPZP, a także okoliczności wskazane w art. 24 ust. 2 pkt. 1 UPZP. Każdy Wykonawca musi złożyć oświadczenie lub dokumenty właściwe dla formy prawnej prowadzonej działalności). Wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz.605 z późn. zm.). Potwierdzenie, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego: Celem potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dołącza do składanej oferty przykładową tablicę wraz z obejmą na słupek ? 180 mm wykonaną wg zaleceń pkt. I specyfikacji technicznej wykonania tablic, zawierającą w treści imię i nazwisko osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z pkt. 16.6. SIWZ. Zgodnie z art. 26. ust. 3 UPZP, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt.2 UPZP, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 2 UPZP, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu, lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie złożenie powyższych dokumentów w wyznaczonym terminie skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.89 ust.1 pkt. 2 UPZP. Zgodnie z art. 26. ust. 4 UPZP, Zamawiający wzywa wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust.1 pkt.2 UPZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach