Przetargi.pl
Na wykonanie dostaw sprzętu medycznego jednorazowego użytku w ilości i asortymencie wg Załącznika nr 2 do SIWZ dla Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Bydgoszczy.

Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 85-667 Bydgoszcz, ul. Chodkiewicza 44
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3262100 , fax. 052 3262101
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego
    ul. Chodkiewicza 44 44
    85-667 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3262100, fax. 052 3262101
    REGON: 00089894800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsd.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Na wykonanie dostaw sprzętu medycznego jednorazowego użytku w ilości i asortymencie wg Załącznika nr 2 do SIWZ dla Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Bydgoszczy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w ilości i asortymencie określonym w Formularzu cenowym (Zał. nr 2 do SIWZ) - asortyment pogrupowany wg CPV w następujących pakietach: -Pakiet 1- Strzykawki jednorazowego użytku ( CPV 33141310-6) -Pakiet 2 - Igły iniekcyjne ( CPV 33141320-6) -Pakiet 3 - Kaniule dożylne ( CPV 33141220-8), 33100000-1 -Pakiet 4 - Cewniki ( CPV 33141200-2) -Pakiet 5 - Przyrządy do przetaczań ( CPV 33194100-7) -Pakiet 6 - Rurki tracheostomijne ( CPV 33171000-9) -Pakiet 7 - Jednorazowe maski krtaniowe ( CPV 33171000-9) -Pakiet 8 - Filtry mechaniczne ( CPV 33100000-1) -Pakiet 9 - Rurki ustno-gardłowe ( CPV 33171000-9) -Pakiet 10 - Rurki intubacyjne ( CPV 33171000-9) -Pakiet 11 - Ostrza do skalpela ( CPV 33141320-9) -Pakiet 12 - Dreny do ssaka ( CPV 33141640-8) -Pakiet 13 - Nici chirurgiczne ( CPV 33141121-4) -Pakiet 14 - Zestaw do odsysania w układzie zamkniętym( CPV 33171000-9) -Pakiet 15 - Zestawy do wkłuć centralnych ( CPV 33141220-8 ) -Pakiet 16 - Systemy bezigłowe (CPV 33157110-9) -Pakiet 17 - Filtry do płynów i żywienia pozajelitowego (CPV 33194100-7) -Pakiet 18- Układ rur jednorazowych z workiem do respiratora (CPV 33171000-9) -Pakiet 19 - Dreny do opłucnej z trokarem (CPV 33141642-2) -Pakiet 20 - Nakłuwacze (CPV 33141320-9) -Pakiet 21 - Folia osłonowa na sprzęt medyczny - sterylny (CPV 33100000-1) -Pakiet 22 - Zestawy infuzyjne do przetaczań przy użyciu wolumetrycznej pompy infuzyjnej - GRASEBY(CPV 33190000-8) -Pakiet 23 - Sprzęt pozostały(CPV 33100000-1,33171100-1)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331413106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy : a)spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: -posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, będącej przedmiotem zamówienia; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; -dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp) 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowania zostanie dokonana wg formuły: spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp należy dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b)Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy 2.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć: a)Deklaracje zgodności dla wyrobu medycznego oznakowanego CE, świadectwo dopuszczenia do obrotu i do używania, wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych lub dokument równoważny ( zgodnie z art. 4 i 5 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych- Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm. ); b)Próbki wyrobów medycznych oferowanych w następujących pakietach: -Pakiet nr 1 - Strzykawki jednorazowego użytku -poz. 7-8. po 1 sztuce -Pakiet nr 2 - Igły iniekcyjne -po 1 sztuce dla każdej pozycji -Pakiet nr 4 - Cewniki - poz. 1-9 po 1 sztuce -Pakiet nr 5 - przyrządy do przetaczań - poz. 1-6 po1 sztuce -Pakiet nr 6 - Rurki traheostomijne -1 szt. -Pakiet nr 8 - Filtry mechaniczne - min. po 1 sztuce dla każdej pozycji -Pakiet nr 10 - Rurki intubacyjne -. po 1 sztuce z grupy ( grupa rurek - opisana tłustym drukiem) -Pakiet nr 20- Nakłuwacze - poz.3 min. po1 sztuce -Pakiet nr 23 - Sprzęt pozostały - poz. 1 min. po 1 sztuce c)Opisy (załączone odpowiednie katalogi, materiały źródłowe producenta, ulotki itp ), potwierdzające że oferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego zawarte w poszczególnych pakietach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsd.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach