Sąd Okręgowy w Toruniu ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Piekary 51
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-56 6105600, 6105665 , fax. 0-56 6105
- Data zamieszczenia: 2009-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Toruniu
ul. Piekary 51 51
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-56 6105600, 6105665, fax. 0-56 6105
REGON: 00057149300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.so.torun.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa: a) komputerów przenośnych - 5 szt.; b) komputerów osobistych typ 1 - 26 szt.; c) komputerów osobistych typ 2 - 8 szt.; d) monitorów ekranowych - 34 szt.; e) drukarek laserowych typ 1 - 2 szt.; f) drukarek laserowych typ 2 - 4 szt.; g) zasilaczy awaryjnych UPS - 5 szt.; h) kart sieciowych do drukarki HP Laser Jet P4014 - 2 szt.; i) urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka laserowa + kopiarka + skaner + fax) - 2 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302313000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielnie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP - Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP. Zamawiający dopuszcza do udziału w licytacji elektronicznej i zaprasza do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. Zaproszenie zostanie wysłane drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o niżej wymienione dokumenty, według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wymienione powyżej warunki udziału postępowania wykonawca spełnił w dniu upływającym na składanie wniosków. Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 23 PZP składanie ofert wspólnych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenia o nie wykluczeniu Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP - Prawo zamówień publicznych oraz spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP - Załącznik 4 i 5 do ogłoszenia; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt posiada deklarację producenta o zgodności z obowiązującymi dyrektywami i normami dającymi podstawę do oznaczenia znakiem CE; g) oświadczenie o zgodności sprzętu z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady WE nr 106/2008 z 15 stycznia 2008 r. w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych (Dz. Urz. WE L 39 z 13 lutego 2008 r.). h) oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę CertyfikatuISO 9001 na cały proces produkcji; i) oświadczenie o zapewnienu gwarancji na sprzęt, określonej przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do ogłoszenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA I MONTAŻ FABRYCZNIE NOWEGO EKRANU DIODOWEGO LED (TELEBIM) WRAZ Z WYPOSAŻENIEM FABRYCZNYM, NA TERENIE KOMPLEKSU SPORTOWEGO ZAWISZA PRZY UL. GDAŃSKIEJ 163
Dodano: 2016-02-29 - Dostawa monitora komputerowego do zastosowań profesjonalnych na potrzeby realizacji Projektu Computer Aided Engineering - kierunek przyszłości FSS/2013/HEI/W/0009
Dodano: 2015-11-02 - Dostawa monitorów komputerowego dla Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Technologiczno - Przyrodniczego
Dodano: 2015-10-29 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2015-02-26 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Działu Współpracy Międzynarodowej
Dodano: 2014-09-25 - Dostawa monitorów LCD
Dodano: 2014-08-28 - Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb nadzoru wizyjnego
Dodano: 2014-05-27 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2014-01-28 - Dostawa 5 szt. monitorów wraz ze stelażami
Dodano: 2014-01-24 - Dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów, oprogramowania i przeprowadzenie szkolenia w ramach realizacji projektu pod nazwą Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Bartniczka.
Dodano: 2013-11-15