Zarząd Powiatu Grudziądzkiego ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Małomłyńska 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 4514400 , fax. 056 4515401
- Data zamieszczenia: 2009-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Grudziądzkiego
ul. Małomłyńska 1 1
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 4514400, fax. 056 4515401
REGON: 87112231000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgrudziadzki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Grudziądzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Grudziądzu w roku 2010 Zakres zamówienia: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych: - Tablice jednorzędowe do 10.000 sztuk; - Tablice dwurzędowe do 100 sztuk; - Tablice motocyklowe do 500 sztuk; - Tablice motorowerowe do 500 sztuk. Na wykonane tablice obowiązuje 3 - letnia gwarancja - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty oraz oświadczenia wymienione w pkt 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz ofertowy. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (referencje). 4. Parafowany projekt umowy. 5. Zezwolenie wojewody na produkcje tablic rejestracyjnych. 6. Ważny certyfikat zgodności produkowanych tablic z warunkami technicznymi. 7. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę - jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji. 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgrudziadzki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostarczenie kompletnego i zmontowanego wyposażenia Budynku Biblioteki w Pruszczu w ramach inwestycji pn. Budowa i wyposażenie Gminnej Biblioteki Publicznej w Pruszczu - WYPOSAŻENIE
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
Dodano: 2015-09-23 - DOSTAWA TABLIC DO JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4503 - SPRAWA NR 16/2015
Dodano: 2015-03-23 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Lipnie
Dodano: 2014-11-19 - DOSTAWA TABLIC KORKOWYCH ORAZ MAGNETYCZNYCH-SUCHOŚCIERALNYCH DO JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4503 - SPRAWA NR 93/2014
Dodano: 2014-08-25 - Dostawa materiałów promocyjnych
Dodano: 2014-08-13 - DOSTAWA TABLIC KORKOWYCH, REKLAMOWYCH I MAGNETYCZNO-SUCHOŚCIERALNYCH - SPRAWA 39/2014
Dodano: 2014-05-07 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2014-04-03 - Dostawa tablic rejestracyjnych w latach 2014-2016 oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji
Dodano: 2014-03-18 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Mogilnie,wykonanych zgodnie z wymogami określonymi ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) oraz z warunkami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów ( Dz. U. Z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) oraz odbiór do złomowania zużytych tablic w latach 2014-2016 na podstawie zlecenia udzielonego przez Zamawiającego.
Dodano: 2013-12-11