Przetargi.pl
Wykonanie usługi zarządzania, koordynacji i nadzoru merytorycznego (menedżera projektu) nad realizacją projektu Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami.

Biuro Informatyki Urzędu Miasta Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48 42 6384409 , fax. +48 42 6384418
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Informatyki Urzędu Miasta Łodzi
    ul. Piotrkowska 104 104
    90-926 Łódź, woj. łódzkie
    tel. +48 42 6384409, fax. +48 42 6384418
    REGON: 47205763200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi zarządzania, koordynacji i nadzoru merytorycznego (menedżera projektu) nad realizacją projektu Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zarządzaniem, koordynacją i nadzorem merytorycznym (menedżera projektu) nad realizacją projektu Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami (Akronim projektu: CKzM) realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 (Oś Priorytetowa IV Społeczeństwo Informacyjne - Działanie IV.2 E-usługi publiczne) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz publikacją jego wyników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i technicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia przedstawionych w punkcie 9. warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z podanych warunków będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 1. Dla warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia zawartego w formularzu Oświadczenie wykonawcy oraz udokumentowanie faktu zarejestrowania działalności gospodarczej o ile jest to wymagane przez odrębne przepisy. 2. Dla warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia zawartego w formularzu Oświadczenie wykonawcy oraz: 2.1. Udokumentowanie wykonania co najmniej jednego zakończonego projektu z zakresu zarządzania projektem informatycznym, którego celem było wdrożenie usług publicznych realizowanych za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub systemu klasy CRM a zarządzany projekt miał wartość nie niższą niż 2,5 mln złotych i został zrealizowany dla miasta na prawach powiatu o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 200 tys. lub innej porównywalnej pod względem liczby klientów oraz stopniu złożoności organizacji jednostki administracji publicznej. 2.2. Dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresie zarządzania projektami z zakresu wdrażania projektów teleinformatycznych polegających na integracji systemów dziedzinowych i udostępnianiu elektronicznych usług publicznych za pomocą wielokanałowej platformy usług (dostęp za pomocą różnych rodzajów mediów: poczta elektroniczna, telefon komórkowy, itp.) lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób o ww. doświadczeniu. 2.3. Dysponowanie minimum jedną osobą posiadająca doświadczenie w zarządzaniu projektami polegającymi na wdrażaniu systemu klasy CRM i zostały zrealizowane dla miasta na prawach powiatu o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 200 tys. lub innej porównywalnej pod względem liczby klientów oraz stopniu złożoności organizacji, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób o ww. doświadczeniu. 2.4. Dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą certyfikat potwierdzający pozytywne zdanie egzaminu z zakresu metodyki zarządzania projektami Prince2. Egzamin powinien być przeprowadzony przez organizację zarządzającą daną metodyką lub inny upoważniony przez nią podmiot. 2.5. Dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą wiedzę i doświadczenie w zakresie stosowania Kodeksu Postępowania Administracyjnego w jednostkach administracji publicznej lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób o ww. wiedzy i doświadczeniu. 2.6. Dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą wiedzę i doświadczenie związane z pełnieniem funkcji specjalisty ds. prawnych (lub równoważnej) w projekcie informatycznym realizowanym ze środków unijnych lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób o ww. doświadczeniu. 2.7. Dysponowanie minimum jedną osobą (specjalista ds. zamówień publicznych) posiadająca doświadczenie w zakresie realizacji zamówień publicznych w projektach informatycznych realizowanych z udziałem środków unijnych lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób o ww. doświadczeniu. 2.8. Dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresie rozliczania projektów informatycznych realizowanych z udziałem środków unijnych lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób o ww. doświadczeniu. 2.9. Dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresie promocji i informacji w projektach informatycznych realizowanych z udziałem środków unijnych lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób o ww. doświadczeniu. Każda z osób wykazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia może jednocześnie spełniać nie więcej niż dwa warunki posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. W przypadku wspólnego ubiegania się przez dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wykonawcy mogą spełniać powyższe warunki wspólnie. 3. Dla warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i technicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia zawartego w formularzu Oświadczenie wykonawcy. 4. Dla warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia zawartego w formularzu Oświadczenie wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnione i podpisane Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2. Dokument ustanawiający pełnomocnika, o którym mowa w art. 23, ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Dokument ten załączają tylko wykonawcy występujący wspólnie. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z podaną datą wystawienia lub potwierdzenia przez urząd wystawiający odpis. Data ta nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy od terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, dokument ten składa każdy z wykonawców. 4. Wykaz osób proponowanych do realizacji zamówienia, spełniających wymagania zawarte w punkcie 10 ppkt 2.3. i 2.4. niniejszej specyfikacji - wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji, dodatkowo dla spełnienie warunku zawartego w punkcie 10 ppkt 2.2. wymagane jest dostarczenie kserokopii certyfikatu. 5. Wykaz prac wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - spełniających wymagania zawarte w punkcie 10 ppkt 2.1 i 2.2 niniejszej specyfikacji - wg załącznika nr 5 do niniejszej specyfikacji wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ust. 3 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się odpowiednich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww. dokument-dokumenty- oświadczenie mają być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach