Przetargi.pl
Projekt techniczny spójnego systemu informatycznego w ramach realizacji Projektu `Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami`

Biuro Informatyki Urzędu Miasta Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48 42 6384409 , fax. +48 42 6384418
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Informatyki Urzędu Miasta Łodzi
    ul. Piotrkowska 104 104
    90-926 Łódź, woj. łódzkie
    tel. +48 42 6384409, fax. +48 42 6384418
    REGON: 47205763200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt techniczny spójnego systemu informatycznego w ramach realizacji Projektu `Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami`
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie Projektu technicznego (zaprojektowanie) spójnego systemu informatycznego w ramach realizacji Projektu `Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami` (Akronim projektu: CKzM). Projekt wykonywany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 (Oś Priorytetowa IV Społeczeństwo Informacyjne - Działanie IV.2 E-usługi publiczne) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. --- Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia będzie oceniany na podstawie przedstawionego wykazu prac. Spełnieniem warunku będzie udokumentowanie wykonania co najmniej jednego projektu technicznego systemu informatycznego wspierającego działanie centrum komunikacji z mieszkańcami wykonanego dla jednostki administracji publicznej obsługującej co najmniej 300 tys. Klientów. W przypadku wspólnego ubiegania się przez dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wykonawcy mogą spełnić powyższy warunek wspólnie. 2. Pozostałe warunki udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie oświadczenia wykonawcy zawarte w treści formularza ofertowego. Spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz prac obejmujących projekty techniczne systemów informatycznych wspierających działanie centrum komunikacji z mieszkańcami wykonane dla jednostek administracji publicznej obsługujących co najmniej 300 tys. Klientów - wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie. Wzór wykazu został zamieszczony w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. --- Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawny z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: 1. Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia. Wzór oświadczenia został zamieszczony w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wzór oświadczenia dla osób fizycznych został zamieszczony w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, dokument ten składa każdy z wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentu wymienionego w ust. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę, nie wydaje się odpowiednich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww. oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach