Przetargi.pl
Wykonanie usługi Koordynacja i nadzór merytoryczny nad innym przedsięwzięciem z zakresu społeczeństwa informacyjnego w Urzędzie Miasta Łodzi

Biuro Informatyki Urzędu Miasta Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48 42 6384409 , fax. +48 42 6384418
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Informatyki Urzędu Miasta Łodzi
    ul. Piotrkowska 104 104
    90-926 Łódź, woj. łódzkie
    tel. +48 42 6384409, fax. +48 42 6384418
    REGON: 47205763200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi Koordynacja i nadzór merytoryczny nad innym przedsięwzięciem z zakresu społeczeństwa informacyjnego w Urzędzie Miasta Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie usług związanych z koordynacją i nadzorem merytorycznym nad innym przedsięwzięciem z zakresu społeczeństwa informacyjnego w Urzędzie Miasta Łodzi oraz publikacja jego wyników. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia znajduje się w załączn
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia zawartego w `Oświadczeniu wykonawcy` oraz udokumentowanie faktu zarejestrowania działalności gospodarczej. 2. Dla warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia zawartego w `Oświadczeniu wykonawcy` oraz: 2.1. udokumentowanie wykonania co najmniej jednego zakończonego projektu z zakresu budowy mechanizmów współdziałania systemów informatycznych administracji publicznej, którego wyniki zostały udostępnione publicznie - w szczególności mogą to być projekty z zakresu tworzenia standardów metadanych i metastandardów dokumentów elektronicznych, magistrali usług sieciowych lub repozytoriów dokumentów elektronicznych; 2.2. dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresie zarządzania projektami z zakresu budowy mechanizmów współdziałania systemów informatycznych administracji publicznej (w szczególności mogą to być projekty z zakresu tworzenia standardów meta danych i meta standardów dokumentów elektronicznych, magistrali usług sieciowych lub repozytoriów dokumentów elektronicznych) lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób o ww. doświadczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się przez dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wykonawcy mogą spełniać powyższe warunki wspólnie. 3. Dla warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i technicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia zawartego w `Oświadczeniu wykonawcy`. 4. Dla warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia zawartego w `Oświadczeniu wykonawcy`.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2. Dokument ustanawiający pełnomocnika, o którym mowa w art. 23, ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Dokument ten załączają tylko wykonawcy występujący wspólnie. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z podaną datą wystawienia lub potwierdzenia przez urząd wystawiający odpis. Data ta nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy od terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, dokument ten składa każdy z wykonawców. 4. Wykaz osób proponowanych do realizacji zamówienia, spełniających wymagania zawarte w punkcie 10 ppkt 2.1 niniejszej specyfikacji - wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji. 5. Wykaz prac wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat spełniających wymagania zawarte w punkcie 10 ppkt 2.2 niniejszej specyfikacji - wg załącznika nr 5 do niniejszej specyfikacji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów wymienionych w ust. 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się odpowiednich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww. dokument/dokumenty/ oświadczenie mają być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena merytoryczna oferty
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach