Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wykonywanie obowiązków menadżera projektu pn. Rozwój infrastruktury edukacyjnej Gminy Rząśnia poprzez budowę budynku Szkoły Podstawowej wraz z salą sportową w miejscowości Biała

Gmina Rząśnia ogłasza przetarg

  • Adres: 98-332 Rząśnia, ul. Kościuszki 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6317122 , fax. 044 6317129
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rząśnia
    ul. Kościuszki 16 16
    98-332 Rząśnia, woj. łódzkie
    tel. 044 6317122, fax. 044 6317129
    REGON: 59064793100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzasnia.eobip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wykonywanie obowiązków menadżera projektu pn. Rozwój infrastruktury edukacyjnej Gminy Rząśnia poprzez budowę budynku Szkoły Podstawowej wraz z salą sportową w miejscowości Biała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie obowiązków menadżera projektu pn. Rozwój infrastruktury edukacyjnej Gminy Rząśnia poprzez budowę budynku Szkoły Podstawowej wraz z salą sportową w miejscowości Biała. Inwestycja stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia została dofinansowana ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa V, Działanie V.3 - Infrastruktura edukacyjna. Wartość projektu objętego dofinansowaniem wynosi 13.800.000,00zł brutto. Menadżer projektu zobowiązany jest do zarządzania, kontrolowania i nadzoru nad realizacją całości realizacji projektu w celu zapewnienia jego prawidłowej, terminowej realizacji oraz rozliczenia finansowego zgodnymi z obowiązkami Zamawiającego wynikającymi z umowy o dofinansowanie.Zakres obowiązków menagera jest następujący: a)sporządzanie kompletnych wniosków o płatność i ich dostarczenie do Instytucji Zarządzającej - Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi. b)kontrola wydatków kwalifikowanych, c)sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalnym i merytorycznym oraz ich opisanie pod względem kwalifikowalności wydatku w odniesieniu do podręcznika kwalifikowalności wydatków objętych dofinansowaniem Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 przyjętego uchwałą Zarządu Województwa Łódzkiego oraz Krajowymi wytycznymi dotyczącymi kwalifikowania wydatków w ramach funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności w okresie programowania 2007-2013 (Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia). d)przygotowanie zbiorczych sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, rocznych i końcowych z realizacji projektu zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie, e)nadzorowanie procesu realizacji Projektu zgodnie wnioskiem o dofinansowanie i zawartą umową o dofinansowanie, f)koordynowanie organizacji i przebiegu monitoringu projektu, g)pisemne opiniowanie i przedstawianie Zamawiającemu zagrożeń mogących powstać w toku realizacji projektu, h)czynny udział w kontrolach i audytach przeprowadzanych przez instytucje do tego upoważnione, i)koordynowanie działań w zakresie informacji i promocji projektu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi promocji projektów UE dla beneficjentów RPO Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 oraz Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1083/2006, Rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1828-2006 oraz Rozporządzeniem (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, j)organizowanie (zwoływanie, przygotowanie porządku obrad i materiałów do dyskusji) z częstotliwością wynikającą z aktualnych potrzeb jednak nie mniejszą niż 1 raz na miesiąc, zebrań zespołu koordynacyjnego złożonego z upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy, Nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego oraz innych zainteresowanych podmiotów. k)przeprowadzenie procedur związanych ze zmianą harmonogramu realizacji projektu (jeśli zajdzie taka konieczność) a także w razie konieczności wprowadzenia zmian w umowie o dofinansowanie - przeprowadzenie całokształtu spraw związanych z wdrożeniem tych zmian, l)opiniowanie zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia w następujących postępowaniach przetargowych: -postępowaniu o udzielenie zamówienia na wykonywanie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacja robót budowlanych, -postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawę i montaż wyposażenia sportowego, -postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawę i montaż wyposażenia szkolnego i meblowego, -postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawę i montaż wyposażenia kuchni i stołówki. m)dyspozycyjność - obowiązek przebywania (kontroli) na terenie realizacji projektu minimum 10 razy w miesiącu, n)pisemne opiniowanie (ewentualnych) roszczeń wykonawcy robót budowlanych, dostawców wyposażenia: szkolnego, kuchni i stołówki lub sportowego i poszukiwanie rozwiązań kompromisowych dla wszystkich stron.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych. 2.Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a)wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, zamawiający uzna wykonywanie funkcji menadżera projektu lub równoważnie kierownika projektu, inwestora zastępczego lub osoby zarządzającej projektem dla inwestycji dofinansowanych ze środków UE, Organizacji Międzynarodowych, Międzynarodowych Instytucji Finansowych w wartości inwestycji minimum 10.000.000zł brutto każda. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: a) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z sumą ubezpieczenia minimum 1.000.000,00 zł. 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5)Oferowane przez nich usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (referencje, protokoły odbioru, umowy itp.) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z sumą ubezpieczenia minimum 1.000.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzasnia.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach