Przetargi.pl
Wykonanie usługi w zakresie szkoleń dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie Pomysł na aktywność

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łasinie ogłasza przetarg

  • Adres: 86-320 Łasin, ul. Radzyńska 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 466 47 12 , fax. 56 466 47 12
  • Data zamieszczenia: 2014-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łasinie
    ul. Radzyńska 2 2
    86-320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 466 47 12, fax. 56 466 47 12
    REGON: 00052741100036
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi w zakresie szkoleń dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie Pomysł na aktywność
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE SZKOLENIA/KURSY DLA 52 OSÓB, A W TYM: A. Szkolenia dla 2 osób na n.w. kursach - termin wykonania od 01 maja do 30 czerwca 2014r.: 1)Kurs pracownika administracyjnego z obsługą komputera 100h dla 2 Beneficjentów Ostatecznych (dalej zwanych BO) w terminie od 01 maja do 30 czerwca 2014r. Celem kursu jest przygotowanie do wykonywania pracy w charakterze pracownika administracyjno-biurowego. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r., poz. 186 z późn. zm.) (zwane dalej Rozporządzeniem MEN). 2)Poradnictwa zawodowego w celu przygotowania do podjęcia stażu/zatrudnienia dla 2 BO w wymiarze 8h zajęć grupowych w okresie od 01 maja do 30 czerwca 2014r. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia MEN. 3)Pośrednictwa pracy jako wsparcie ułatwiające wejście na rynek pracy dla 2 BO w wymiarze 8h zajęć grupowych w okresie od 01 maja do 30 czerwca 2014r. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia MEN. B.Szkolenie dla 27 osób na n.w. kursach - termin wykonania od 01maja do 31 sierpnia 2014r.: 1)Kurs operatora koparko-ładowarki - wszystkie typy, klasa III, liczba godzin 202 h (teoria i praktyka) dla 5 BO. Program szkolenia powinien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. (Dz. U. nr 118, poz.1263) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych oraz zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie na prowadzenie szkoleń dla operatorów koparko-ładowarek. Wymagane dokumenty potwierdzające uzyskane kwalifikacje w zawodzie operatora koparko-ładowarek: Książka Operatora Maszyn Roboczych oraz Świadectwo wydane przez IMBiGS w Warszawie, po ukończeniu szkolenia i zdaniu egzaminów. 2)Kurs na wózek jezdniowy z bezpieczną wymianą butli gazowych propan - butan, łącznie 67h (w tym: 47h teoria, 20h praktyka) dla 3 BO Celem szkolenia w zakresie obsługi wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli gazowych propan butan jest nabycie uprawnień do obsługi wózków jezdniowych. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia MEN. 3)Kurs magazyniera (40h) z obsługą wózków jezdniowych z bezpieczną wymiana butli gazowych propan - butan (67h: 47h teoria, 20h praktyka), łącznie 107 h dla 7 BO Celem szkolenia magazyniera jest przyuczenie do wykonywania pracy na stanowisku magazyniera oraz nadzorującego pracę magazynu poprzez nabycie umiejętności w zakresie: organizacji pracy w magazynach, poznanie podstaw zagospodarowania magazynu i technologii magazynowania, prowadzenia dokumentacji magazynowej, obiegu dokumentów i towarów w magazynie, obsługi programów magazynowych. Celem szkolenia w zakresie obsługi wózka jezdniowego z bezpieczną wymiana butli gazowych propan butan jest nabycie uprawnień do obsługi wózków jezdniowych. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia MEN. 4)Kurs spawacza metodą MAG (135)- 145h(teoria i praktyka) dla 2 BO Program szkolenia powinien być zgodny z wytycznymi nr W-07/IS-02 opracowanymi przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. Wymagane dokumenty: Książka Spawacza oraz Certyfikat wydane przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach po ukończeniu szkolenia i zdaniu egzaminów. 5)Kurs - rusztowania budowlano - montażowe, metalowe (80h: 48h teoria, 32h praktyka) wraz z kursem ogólnobudowlanym(120h: teoria 40h, praktyka 80h), łącznie 200 h dla 3 BO Program szkolenia powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń mechanicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) oraz zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Wymagane dokumenty: Książka Operatora Maszyn Roboczych oraz Świadectwo Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego po ukończeniu szkolenia i zdaniu egzaminów, a w przypadku kursu ogólnobudowlanego zaświadczenie zgodne z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia MEN. 6)Kurs ogrodnika terenów zielonych 60h(teoria 24 h, praktyka 36h). Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się na terenie miasta i gminy Łasina dla 6 BO. Miejsce zajęć praktycznych i teoretycznych wskazuje Wykonawca. Celem szkolenia jest wyposażenie w wiadomości i wykształcenie umiejętności niezbędnych do wykonywania prac ogrodniczych przy zakładaniu i pielęgnowaniu terenów zieleni oraz do zaprojektowania i zagospodarowania zielenią ogrodów. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia MEN. 7)Kurs operatora pił mechanicznych do ścinki drzew w zakresie III klasy uprawnień 44h (32h, 12h praktyki) dla 1 BO Program szkolenia zgodny z Rozporządzeniem ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych , budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118 poz. 1263) oraz zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Wymagane dokumenty: Książka Operatora Maszyn Roboczych wydanych przez IMiBS w Warszawie. C.Szkolenie dla 23 osób na n/w kursach - termin wykonania od 08 września do 05 grudnia2014r.: 1)Profesjonalny sprzedawca z modułami Podstawowych Zagadnień Higieny (10h), obsługą kas i urządzeń fiskalnych (16h), BHP (8h), teoria sprzedawcy (24h) i praktyki (120h), łącznie 178h dla 6 BO Kurs powinien obejmować następujące zagadnienia: skuteczne techniki sprzedaży, standardy obsługi klienta, negocjacje handlowe. praktyki powinny odbywać się w odpowiednich miejscach dla tego rodzaju kursu. Program szklenia powinien być zgodny z przepisami obowiązującego prawa. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia MEN. 2)Kurs grafika komputerowego, łącznie 100h dla 1 BO Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy w zawodzie grafika komputerowego. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia MEN. 3)Kurs małej gastronomii (40 h teorii, 120 h praktyki) dla 9 BO Celem szkolenia jest nabycie podstawowych umiejętności niezbędnych do wykonywania zawodu kucharza małej gastronomii. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia MEN. 4)Opiekuna-ki osób starszych i dzieci, 160 h (40h teorii, 120 h praktyk w przedszkolu oraz w szpitalu-Domu Pomocy Społecznej) dla 4 BO Celem szkolenia jest przygotowanie słuchaczy do pełnienia roli opiekuna osoby starszej, dziecka. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia MEN. 5)Kurs fryzjerstwa 160h(teoria 40h, praktyka 120) dla 2 BO Zajęcia praktyczne winny odbywać się w zakładach fryzjerskich bądź w miejscu spełniającym wymogi dla kursu. Celem kursu jest nabycie umiejętności pielęgnacji i stylizacji włosów, organizacji salonu fryzjerskiego. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia MEN. 6)Kurs pracownika administracyjnego z obsługą komputera 100h dla 1 BO Celem kursu jest przygotowanie do wykonywania pracy w charakterze pracownika administracyjno-biurowego. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia MEN. D.Szkolenie dla 52 osób na n.w. kursach - termin wykonania od 01 maja do 09 grudnia 2014r.: 1)Trening kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze 40h w okrasie od 01 maja do 09 grudnia 2014r. dla 52 BO, przy czym w każdym miesiącu musi odbyć się 5h zajęć, Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia MEN. 2)Zajęcia z doradcą zawodowym-trenerem pracy w zakresie aktywnego poszukiwania pracy w wymiarze 40h w okrasie od 01 maja do 09 grudnia 2014r. dla 52 BO, przy czym w każdym miesiącu musi odbyć się 5h zajęć, Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia MEN. 2.W RAMACH REALIZACJI ZAMÓWIENIA WYKONAWCA POWINIEN: 1)zapewnić dowóz 46 uczestników szkoleń-kursów, w tym osób niepełnosprawnych spod budynku Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łasinie na miejsce szkoleń-kursów, jak również powrót z miejsca szkolenia przed budynek siedziby MGOPS w Łasinie. Szkolenia-kursy powinny odbywać się nie dalej niż w odległości 40 kilometrów od Łasina. W przypadku kursu ogrodnik terenów zielonych zajęcia praktyczne i teoretyczne dla 6 osób winny odbywać się na terenie miasta i gminy Łasina.Miejsce zajęć praktycznych i teoretycznych wskazuje Wykonawca. 2)prowadzić szkolenia w dniach od poniedziałku do soboty, od godz. 9.00 w wymiarze nie przekraczającym 8 godzin dydaktycznych dziennie (godz. dydaktyczna=45 minut); 3)ubezpieczyć osoby skierowane na szkolenia-kursy; 4)pokryć koszt niezbędnych badań koniecznych do odbywania kursu zawodowego. Koszty badań należy wliczyć w koszt szkolenia i ująć w kalkulacji kosztów kursu. Uczestnicy kursu przed przystąpieniem do zajęć powinni zostać skierowani przez Wykonawcę na niezbędne badania; 5)zapewnić opiekuna podczas przewozu osób na badania lekarskie i podczas powrotu z tych badań; 6)zapewnić zestaw materiałów pomocniczych, w tym podstawowe materiały piśmiennicze niezbędne do prowadzenia notatek, tj. zeszyt i długopis oraz dostęp do sprzętu dydaktycznego niezbędnego do prawidłowego przebiegu szkolenia i przygotowania do egzaminu końcowego. Materiały szkoleniowe powinny być opatrzone w logo, zgodnie z wytycznymi oznaczenia projektu PO KL, po zakończeniu szkolenia materiały te przejdą na własność każdego uczestnika; 7)udostępnić uczestnikom kursów odzież ochronną i obuwie, jeżeli tego wymaga specyfika kursu; 8)prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia-kursu (w tym: dziennik zajęć zawierający dane dotyczące wymiaru godzin, tematów zajęć, listy obecności uczestników, protokoły egzaminacyjne, rejestr certyfikatów i świadectw ukończenia szkoleń-kursów, dokumentację zdjęciową itp.); 9)zapewnić lokal w celu odbywania zajęć teoretycznych i praktycznych poszczególnych szkoleń-kursów dla 52 osób; 10)z wyłączeniem osób objętych kursami/szkoleniami określonymi w niniejszym Rozdziale ust. 1 lit. A pkt 2 i 3 oraz ust. 1 lit. D pkt 1 i 2 - zapewnić pełne wyżywienie - obiad jednodaniowy, bufet kawowy dla 52 uczestników pozostałych szkoleń-kursów zawodowych; 11)dostarczyć Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia/kursu w terminie 5 dni roboczych od daty zakończenia listy obecności, protokoły egzaminacyjne wraz z kserokopią wydanych zaświadczeń, świadectw, rejestry certyfikatów itp.; 12)niezwłocznie poinformować Zamawiającego o wszelkich zmianach mających wpływ na przebieg realizacji szkolenia; 13)przekazać Zamawiającemu po zakończeniu szkoleń-kursów: a)imienny wykaz osób, które ukończyły szkolenie, b)imienny wykaz osób, które nie ukończyły szkolenia, 13)potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu-szkolenia; 14)udostępnić Zamawiającemu na jego żądanie dokumenty dotyczące etapu w realizacji szkoleń-kursów; 15)poddać się kontroli dokonywanej przez Zamawiającego lub przez Instytucję Wdrażającą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji projektu systemowego Pomysł na aktywność. 3.W RAMACH REALIZACJI ZAMÓWIENIA WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO: 1)świadczenia usług przez wykładowców i instruktorów posiadających odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia szkoleń-kursów; 2)bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności na szkoleniu-kursie osób skierowanych; 3)umieszczenia obowiązujących logotypów zgodnie z wytycznymi PO KL na dokumentach dotyczących realizacji szkoleń-kursów; 4)umieszczania informacji na budynkach i pomieszczeniach szkoleniowych o prowadzeniu projektu systemowego Pomysł na aktywność; 5)prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych kierowanych do opinii publicznej, informujących o finansowaniu realizacji projektu systemowego pn. Pomysł na aktywność przez Unię Europejską zgodnie z wytycznymi oznaczania projektu PO KL.; 6)informowania uczestników Projektu pn. Pomysł na aktywność o współfinansowaniu Projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4.INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA: 1)czas trwania egzaminu nie może być ujęty w liczbie godzin programu kursu; 2)w okresie trwania zajęć teoretycznych i praktycznych Wykonawca ma obowiązek zapewnić kursantom warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 3)zamawiający ma prawo wnieść uwagi do przedstawionego w dniu podpisania umowy harmonogramu szkoleń, które Wykonawca winien uwzględnić. Harmonogram szkoleń/kursów winien być uzgodniony przez obie strony; 4)do umowy wykonawca dołącza w dniu podpisania umowy harmonogramy zajęć, z wyszczególnieniem wykładowców i instruktorów prowadzących zajęcia, terminy oraz miejsce odbywania zajęć; 5)wszystkie szkolenia i zajęcia praktyczne winny być prowadzone przez wykładowców i instruktorów posiadających odpowiednie wykształcenie kierunkowe oraz doświadczenie w realizacji szkoleń i treningów; 6)usprawiedliwienia nieobecności uczestników może dokonać jedynie przedstawiciel Zamawiającego na podstawie dostarczonych mu dokumentów; 7)Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiety badającej poziom zadowolenia słuchaczy, która stanowi załącznik nr 2 do projektu umowy dla osób biorących udział w szkoleniach oraz odrębnej ankiety badającej poziom zadowolenia uczestników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach