Miasto Poznań ogłasza przetarg
- Adres: 61841 Poznań, Plac Kolegiacki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
- Data zamieszczenia: 2018-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17
61841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
REGON: 63125782200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w roku 2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych MOPR w niżej wymienionych placówkach: - ul. Cześnikowska 18, o powierzchni 1.055,15m2 - ul. Cześnikowska 18B, o powierzchni 327,10m2 - ul. Matejki 50 – III piętro o powierzchni 616,04m2 - ul. Matejki 50 – II piętro o powierzchni 35,70m2 - ul. Matejki 50 – parter o powierzchni 208,00m2 - ul. Długosza 18A, o powierzchni 338,44m2 - os. Piastowskie 81, o powierzchni 454,65m2 - ul. Gronowa 22, o powierzchni 458,60m2 - ul. Opolska 58, o powierzchni 325,25m2 - ul. Dolna Wilda 20, o powierzchni 93,00m2 - ul. Garczyńskiego 15/17, o powierzchni 38,42m2 - os. Powstańców Warszawy 1B o powierzchni 106,80m² - ul. Kościuszki 103 o powierzchni 481,90 m² - os. Kosmonautów 4 o, o powierzchni 64,80m2 Przedmiot umowy będzie realizowany w dni robocze obowiązujące u Zamawiającego w godzinach: - poniedziałek - od 16.00 do 20.00 - wtorek, środa, czwartek – od 15.30 do 20.00 - piątek – 15.00 – 20.00 Usługi określone w załączniku nr 2 do wzoru umowy Wykonawca wykonywał będzie z dołożeniem należytej staranności, przy użyciu własnego sprzętu, narzędzi materiałów oraz środków czystości i środków higieny (z wyłączeniem papieru toaletowego, mydła i ręczników papierowych), których koszt wliczony jest w cenę usług. O stwierdzonych przypadkach nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie na bieżąco informował pisemnie (faksem lub e-mailem) Wykonawcę. Do wykonania usług Wykonawca zaangażuje niezbędną liczbę pracowników wyposażonych w odpowiedni sprzęt, narzędzia, materiały oraz środki czystości i higieny. W przypadku nieobecności pracownika realizującego usługę Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępstwa we własnym zakresie przez osobę, która przeszła przeszkolenie w takim samym zakresie co osoba zastępowana. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odpowiadał za właściwe zabezpieczenie pomieszczeń w trakcie i po zakończeniu sprzątania, a w szczególności zamknięcie drzwi i okien, wyłączenie oświetlenia, zabezpieczenie kluczy i pomieszczeń przed dostępem osób trzecich oraz zabezpieczenie budynku przez załączenie alarmu kodem wyjściowym. W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie Zamawiającego, a za ich działania i zaniechania działań będzie odpowiadał jak za działania bądź zaniechania własne. Wykaz podstawowych prac porządkowych oraz częstotliwość ich wykonywania przedstawiony jest w załączniku nr 2 do wzoru umowy. Pozostałe informacje dotyczące obiektów w których będzie wykonywana usługa sprzątania przedstawione są w załączniku nr 1 do wzoru umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: • Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; • Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – załącznik nr 1a do SIWZ; • Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – załącznik nr 1b do SIWZ; • Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń Polskiego Teatru Tańca
Dodano: 2024-05-17 - Usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
Dodano: 2024-04-18 - Sprzątanie pomieszczeń wewnątrz budynku Poznańskiego Centrum Świadczeń
Dodano: 2024-04-15 - Sprzątanie pomieszczeń wewnątrz budynku Poznańskiego Centrum Świadczeń
Dodano: 2024-02-02 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości i porządku wraz z utrzymaniem czystości na terenach zewnętrznych realizowana dla Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim.
Dodano: 2023-12-18 - Świadczenie usługi utrzymania czystości w budynkach i na terenach zewnętrznych Sądów Rejonowych w Jarocinie, Pleszewie i Ostrzeszowie
Dodano: 2023-12-12 - Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu oraz w Radiu Centrum w Kaliszu.
Dodano: 2023-11-28 - Sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz terenu na zewnątrz budynków Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, w okresie od 16.07.2023 r. do 15.07.2024 r.
Dodano: 2023-06-11 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych
Dodano: 2023-02-20 - Usługa w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w budynku Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych w Poznaniu
Dodano: 2023-02-07