Przetargi.pl
Wykonanie usługi, polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Budowa obiektu kubaturowego, na który składa się Zatorskie Centrum Aktywizacji Zawodowej wraz z zagospodarowaniem terenu oraz Centrum Edukacyjno-Konferencyjne, Wystawiennicze i Turystyczne Doliny Karpia w Zatorze, zgodnie z zasadą zaprojektuj i wybuduj, wraz uzyskaniem pozwolenia na budowę i decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.

Burmistrz Zatora ogłasza przetarg

  • Adres: 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8412215 , fax. 33 84 10 206
  • Data zamieszczenia: 2013-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Zatora
    Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1 1
    32-640 Zator, woj. małopolskie
    tel. 33 8412215, fax. 33 84 10 206
    REGON: 00053107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zator.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi, polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Budowa obiektu kubaturowego, na który składa się Zatorskie Centrum Aktywizacji Zawodowej wraz z zagospodarowaniem terenu oraz Centrum Edukacyjno-Konferencyjne, Wystawiennicze i Turystyczne Doliny Karpia w Zatorze, zgodnie z zasadą zaprojektuj i wybuduj, wraz uzyskaniem pozwolenia na budowę i decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres obowiązków Inspektora nadzoru wchodzą w szczególności następujące prace: 1. Nadzór nad właściwym wykonaniem dokumentacji technicznej i jej akceptacja w imieniu Zamawiającego, poprzez m. in. : - uczestniczenie w naradach z Zamawiającym i Wykonawcą, dotyczących kolejnych etapów projektowania obiektów (ok. 10 spotkań w siedzibie Zamawiającego), - opiniowanie i pomoc Zamawiającemu w opiniowaniu poszczególnych rozwiązań projektowych, proponowanych przez Wykonawcę (krótkie ustne opinie), - przedkładanie ew. kontrpropozycji, dotyczących poszczególnych rozwiązań projektowych, o ile będzie to celowe, ekonomiczne lub w inny sposób podniesie walory danego rozwiązania, - sprawdzenie kosztorysów inwestorskich co do ich kompletności, zgodności z projektem, ilości robót itp. - końcowe zaopiniowanie projektu budowlanego, przed jego złożeniem w starostwie z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę, oraz końcowe sprawdzenie projektu wykonawczego przystąpieniem do realizacji obiektów, - wykonanie innych czynności, nie wymienionych w niniejszej SIWZ, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowego wykonania i zatwierdzenia dokumentacji technicznej realizowanych obiektów, po ich uzgodnieniu z Zamawiającym. 2. Nadzór nad robotami budowlanymi związanymi z budową obiektów wraz z zagospodarowaniem terenu poprzez m. in. : - udział w protokolarnym przekazaniu przez Zamawiającego Wykonawcy robót placu budowy, - sporządzanie miesięcznych sprawozdań o postępie robót realizowanych przez Wykonawcę. - zapewnienie stałego kontaktu Zamawiającego z Inspektorem, na każdym etapie robót budowlanych i w okresie zgłaszania wad. - rozwiązywanie razem z Zamawiającym wszelkich problemów i sporów związanych z realizacją robót, w szczególności w zakresie zamiennych rozwiązań i materiałów, wad dokumentacji projektowej dla ww. inwestycji, rozliczaniem zrealizowanych robót budowlanych. - w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady lecz nie dłużej niż przewiduje to umowa, Inspektor będzie uczestniczył w nadzorowaniu inspekcji gwarancyjnych i rozwiązywaniu sporów. - reprezentowanie Zamawiającego wobec Wykonawcy robót oraz innych jednostek biorących udział w procesie inwestycyjnym. Zamawiający zastrzega konieczność wcześniejszego informowania o planowanych działaniach Inspektora nadzoru i uzyskania ich akceptacji przez Zamawiającego. - sprawdzanie posiadanych przez Wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących wbudowanych materiałów i urządzeń. - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania robót budowlano - montażowych. - bieżący odbiór robót zakrytych i zanikających. - uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz usuniętych wad. - udział w naradach technicznych z udziałem kierownika budowy, przedstawiciela Wykonawcy robót oraz przedstawicieli Zamawiającego. - co najmniej 3 razy w tygodniu - pobyt na budowie inspektora z danej branży. - rozliczanie Wykonawcy robót pod względem rzeczowym i finansowym, w tym zatwierdzanie harmonogramów rzeczowo-finansowych, kosztorysów powykonawczych, faktur itp. - nadzorowanie i dopilnowanie zaleceń komisji odbiorowej i usunięcia, przez Wykonawcę robót, stwierdzonych usterek dających się naprawić. - zatwierdzanie proponowanych metod wykonania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe zaproponowane przez Wykonawcę robót. - pisemne opiniowanie i rekomendowanie wszystkich zmian w dokumentacji projektowej służącej do realizacji robót budowlanych w ramach ww. zadania inwestycyjnego, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych. - uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich ew. zmian dotyczących zakresu i wartości robót budowlanych. - sprawdzenie poprawności opracowania dokumentacji powykonawczej oraz ocena jej zgodności z faktycznie wykonanymi robotami budowlanymi. - dopilnowanie, aby umowa z Wykonawcą robót została wykonana w terminie, ewentualnie zawiadomienie Zamawiającego o zagrożeniach wpływających na przesunięcie terminu realizacji robót. - egzekwowanie od Wykonawcy robót przekazania Zamawiającemu instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń, oraz przeszkolenia obsługi. - wykonywanie dokumentacji fotograficznej placu budowy, poszczególnych elementów robót budowlanych, również z czynności odbiorowych i archiwizowanie, za pomocą zdjęć w formie cyfrowej z pisemnymi komentarzami dla Zamawiającego - koordynowanie prac inspektorów nadzoru oraz pozostałych osób wchodzących w skład personelu Inspektora nadzoru. - zgłaszanie projektantowi/Wykonawcy robót uwag Zamawiającego i dokonywanie z nimi stosownych uzgodnień lub wyjaśnień. - udział w szacunku i wycenie szkód powstałych przy realizacji zadania Inwestycyjnego. - pomoc i obecność podczas końcowego rozliczenia zadania inwestycyjnego. - kontrola Wykonawcy robót w zakresie bieżącego utrzymania czystości dróg dojazdowych oraz terenu przyległego do placu budowy. - wstrzymanie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - przygotowanie materiałów koniecznych do dokonania odbioru końcowego, - udział w odbiorze końcowym. - dopilnowanie wykonania przez Wykonawcę robót jego obowiązków wynikających z umowy zawartej z Zamawiającym. - wykonanie innych czynności, nie wymienionych w niniejszej SIWZ, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowego wykonania i odbioru obiektów, po ich uzgodnieniu z Zamawiającym. 3. Czynności nadzoru na etapie rękojmi za wady, m. in. : - udział w przeglądach gwarancyjnych (przynajmniej raz w roku), oraz sporadycznie w razie potrzeby na wezwanie Zamawiającego. - egzekwowanie od Wykonawcy inwestycji terminowego usunięcia potwierdzonych wad, zgodnie z zapisami umowy zawartej pomiędzy Gminą Zator, a Wykonawcą, - protokolarne stwierdzenie usunięcia wad przez wykonawcę inwestycji, - w razie sporu z Wykonawcą inwestycji kompletowanie dokumentacji będącej w posiadaniu Inspektora nadzoru i doręczenia jej Zamawiającemu, - współuczestnictwo na wniosek Zamawiającego w dochodzeniu od Wykonawcy inwestycji roszczeń dotyczących rękojmi za wady. W powyższych czynnościach będą uczestniczyły osoby, które uczestniczyły w realizacji umowy i są wymienione w umowie jako członkowie zespołu Inspektora nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca biorący udział w przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł w jednej z form dopuszczalnych ustawą, przed terminem składania ofert (oryginał dokumentu złożony przed terminem składania ofert u Skarbnika Zatora, kopia dołączona do oferty). W przypadku wpłaty gotówkowej - wpływ środków przed terminem składania ofert na rachunek Zamawiającego nr : 60 8136 0000 0000 1544 2000 0170 Bank Spółdzielczy w Zatorze. Gwarancja wadialna powinna wskazywać przesłanki utraty wadium, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja wadialna powinna wskazywać przesłanki utraty wadium, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zator.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach