Przetargi.pl
Wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami Laski Wielkie, Łoje, Makosieje, Laski Małe, Sypitki, Kucze, Stacze, Romoty, Czyńcze, Pisanica, Mazurowo, Kulesze - według opracowanej dokumentacji technicznej, gm. Kalinowo, woj. warmińsko-mazurskie.

Gmina Kalinowo ogłasza przetarg

  • Adres: 19-314 Kalinowo, ul. Mazurska 11
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 621 87 60 , fax. 087 621 87 77
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kalinowo
    ul. Mazurska 11 11
    19-314 Kalinowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 621 87 60, fax. 087 621 87 77
    REGON: 79067111300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalinowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami Laski Wielkie, Łoje, Makosieje, Laski Małe, Sypitki, Kucze, Stacze, Romoty, Czyńcze, Pisanica, Mazurowo, Kulesze - według opracowanej dokumentacji technicznej, gm. Kalinowo, woj. warmińsko-mazurskie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji kanalizacyjno-wodociągowej o nazwie jak wyżej, wykonywanej według opracowanej dokumentacji technicznej. Zakres rzeczowy inwestycji określa dokumentacja techniczna, która między innymi przewiduje wykonanie: Sieci kanalizacji sanitarnej, w skład której wchodzą następujące elementy: - przepompownie sieciowe - 16 szt. - pompownie domowe - 45 szt. Kolektory ciśnieniowe: - z rur PE100 DN90 SDR17, długość: 20.313,3 mb; - z rur PE100 DN63 SDR17, długość: 7.869,6 mb; Kolektory grawitacyjne: - zaprojektowany, z rur PVC DN200 SDR41, długość: 9.514,5 mb - remontowany, z rur PVC DN200 SDR41, długość : 160,0 mb - komora zasuw - szt. 7 Studnie rewizyjne: - betonowe ?1200 zaprojektowane - 113 szt. i remontowane - 10 szt. - PP Dn425mm - 215 szt. Zasuwy DN80 - 90 szt., DN50 - 53 szt. Zawory odpowietrzające DN80 - 2 szt. Zestawy płuczące (hydranty DN80) - 42 szt. i DN50 - 8 szt. Przykanaliki szt. 182, w tym: - kolektory grawitacyjne PVC DN160 SDR41, długość: 3.352,4 mb - studzienki rewizyjne PP DN315mm - 102 szt. Sieć wodociągowa: - Rurociąg PE100 DN160 SDR17, długość: 18.218,9 mb - Rurociąg PE100 DN110 SDR17, długość: 9.967,6 mb - Rurociąg PE100 DN90 SDR17, długość : 2.972,7 mb - Rurociąg TS DN180 SDR11, długość : 200,0 mb - Hydrant ppoż. nadziemny DN80 - szt. 88 - Hydrant ppoż. podziemny DN80 - szt. 43 - Zasuwa ?150 - szt. 46 - Zasuwa ?100 - szt. 25 - Zasuwa ?80 -szt. 15 Przyłącza wodociągowe: szt. 142 Rurociąg PE80 DN40 SDR11, długość: 3.302,7mb, szt. 127 Rurociąg PE80 DN50 SDR11, długość: 1 266,3mb, szt. 14 Rurociąg PE80 DN63 SDR11, długość: 7,50mb, szt. 1 NWZ150/32, szt. 77 NWZ150/40, szt. 10 NWZ100/40, szt. 6 NWZ100/32, szt. 31 ZW ?32, szt. 7 ZW ?40, szt. 2 Studnia wodomierzowa betonowa ?1000mm, szt. 2 Reduktor ciśnienia, szt. 142 Zestaw wodomierzowy, szt. 284
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wg zasady spełnia/ nie spełnia) na podstawie dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są obowiązani przedłożyć: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( w tym zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; 2. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy - Pzp - zał. nr 2; 3. wykaz co najmniej czterech usług w zakresie nadzoru inwestorskiego ( Zał. nr 4) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (czyli nadzór budowlany w branży sanitarnej wodno-kanalizacyjnej), o wartości usługi nadzoru nie mniejszej niż 40 tys. złotych brutto każda, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. W przypadku spółek cywilnych, gdzie nie ma osoby upoważnionej do reprezentowania spółki, dokumenty wyżej wymienione muszą być potwierdzone przez wszystkich wspólników. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia do oferty pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.kalinowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach