Przetargi.pl
Dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych

Szpital Powiatowy im. M. Kajki ogłasza przetarg

  • Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Wolności 12
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7412127 , fax. 089 7412127
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. M. Kajki
    ul. Wolności 12 12
    11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7412127, fax. 089 7412127
    REGON: 51093834900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-mragowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów dezynfekcyjnych wymienionych załączniku Nr 1 do SIWZ. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:33.63.16.00-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 24.45.50.00-8 - Środki odkażające 24.45.70.00-2 - Środki grzybobójcze Wszystkie materiały będące przedmiotem zamówienia muszą odpowiadać przepisom zawartym w: 1. Ustawa z dnia 30.03.2001r. o kosmetykach - Dz. U. nr 42 poz. 473 ze zmianami: Dz. U. z 2003r. nr 73 poz. 659, Dz. U. z 2003r. nr 208 poz. 2019, Dz. U. z 2004r. nr 213 poz. 2158. 2. Ustawa z dnia 27.07.2001r. o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - Dz. U. nr 126 poz. 1379 z późniejszymi zmianami; ostatnia zmiana: Dz. U. z 2007r. nr 75 poz. 492. 3. Ustawa z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne - Dz. U. nr 126 poz. 1381 [tekst jednolity Dz. U. z 2004r. nr 53 poz. 533] ze zmianami: Dz. U. z 2004r. nr 92 poz. 882, Dz. U. z 2005r. nr 94 poz. 787, Dz. U. z 2007 r. nr 75 poz. 492. 4. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 11.08.2005r. w sprawie określenia grup produktów leczniczych oraz wymagań dotyczących dokumentacji wyników badań tych produktów - Dz. U. nr 160 poz. 1358, rozdz. 5. Ustawa z dnia 06.09.2001r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - Dz. U. nr 126 poz. 1382 z późniejszymi zmianami; ostatnia zmiana: Dz. U. z 2007r. nr 75 poz. 492. 6. Ustawa z dnia 13.09.2002r. o produktach biobójczych - Dz. U. nr 175 poz. 1433 ze zmianą: Dz. U. z 2005r. nr 180 poz. 1491 [tekst jednolity Dz. U. z 2007r. nr 39 poz. 252]. 7. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17.01.2003r. w sprawie kategorii i grup produktów biobójczych według ich przeznaczenia - Dz. U. nr 16 poz. 150. 8. Ustawa z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych - Dz. U. nr 93 poz. 896. 9. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 30.04.2004r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia - Dz. U. nr 100 poz. 1027 ze zmianą: Dz. U. z 2007r. nr 86 poz. 580. 10. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 03.11.2004r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia - Dz. U. nr 251 poz.2514 ze zmianami: Dz. U. z 2005 r. nr 200 poz. 1658, Dz. U. z 2007r. nr 86 poz. 581. 11.Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 03.07.2002r. w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego - Dz. U. nr 140 poz. 1171 ze zmianą: Dz. U. z 2005 r. nr 2 poz. 8. Warunki ogólne: 1. Zamawiający dopuszcza wyłącznie preparaty odkażające do rąk i skóry, których użycie nie wymaga innych czynności przygotowawczych np. rozcieńczania oprócz uzupełniania i wymiany wkładów. 2. Zamawiający dopuszcza wyłącznie preparaty, których ilość wymagana do jednorazowego higienicznego odkażania rąk nie przekracza 3 ml w czasie 30 s. 3. Zamawiający dopuszcza wyłącznie preparaty myjące, odkażające i pielęgnujące do rąk w opakowaniach dostosowanych do posiadanego systemu dozowania (Dermados-pakiet I/ Sterisol system - pakiet VI). Wymagana opinia producenta dozowników, potwierdzająca, że opakowania oferowane przez Wykonawcę są dopasowane do w/w systemu dozowania. 4. W celu ujednolicenia warunków oceny wartości ofert Zamawiający wprowadza następującą klasyfikację właściwości użytkowych preparatów do dezynfekcji narzędzi i powierzchni: -B - preparat bakteriobójczy (Staphylococcus aureus, Pseudomonas aeruginosa) -Tbc - preparat prątkobójczy (Mycobacterium tuberculosis); -F - preparat grzybobójczy (Candida albicans); -V - preparat o pełnej wirusobójczości, (poliomyelitis, adenowirus); -S - preparat sporobójczy (tlenowe i beztlenowe tj.: Bacillus subtilis i/lub Bacillus cereus, Clostridium sporogenes) 5. Zamawiający wymaga, aby skuteczność (stężenie, spektrum i czas) działania, proponowanych preparatów do dezynfekcji narzędzi i powierzchni, oprócz ulotek informacyjnych, prospektów i instrukcji użycia były potwierdzone dokumentami z wykonanych badań potwierdzających skuteczność produktów dezynfekcyjnych wykonanych metodami uznanymi międzynarodowo lub opisanymi w Polskich Normach lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub badaniami PZH. 6. Zamawiający wymaga, aby skuteczność mikrobójcza preparatów dezynfekcyjnych była potwierdzona metodami przewidzianymi do określania skuteczności środków właściwych dla danej grupy użytkowników (obszar medyczny) i danego zastosowania. 7. Na podstawie Ustawy Prawo Farmaceutyczne z dn. 06.wrzesnia 2001 (Dz. U. z 2004 r. Nr 53, poz. 533, z późn. zm.) Art.72 pkt.1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał Koncesję hurtowni farmaceutycznej na obrót produktami leczniczymi (preparaty do dezynfekcji rak, skóry i błon śluzowych). 8. Zamawiający wymaga dostarczenia w ofercie aktualnych kart charakterystyki oferowanych produktów, w języku polskim wydaną przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający wymaga dostarczenia (pakiet IX) przy każdej dostawie aktualnego świadectwa jakości produktu oraz odbioru pustych opakowań po produkcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336316008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 PZP: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu według kryterium: spełnia/nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Wykonawca mający swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej: składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych potwierdzone dokumentami; a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.5.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24.5.2006r. Nr 87, Poz. 605). b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp (w punkcie w jakim dotyczy danego Wykonawcy ze względu na formę organizacyjną jaką przyjmie w obrocie gospodarczym)wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (§ 1 ust. 1 pkt 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.5.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24.5.2006 r. Nr 87, Poz. 605). c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (§ 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.5.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24.5.2006 r. Nr 87, Poz. 605). d) dokument dopuszczający do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r.) - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi - dotyczy preparatów będących wyrobami medycznymi (z podaniem pakietu i pozycji, których dotyczy); e) pozwolenie na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego - dotyczy produktów biobójczych (z podaniem pakietu i pozycji, których dotyczy); f) dokumenty określające spektrum i czas działania w zastosowaniu w obszarze medycznym w warunkach praktycznych oferowanego preparatu - dotyczy preparatów, dla których Zamawiający określił spektrum i czas działania; g) etykiety oraz ulotki informacyjne - dotyczy wszystkich preparatów; h) opinia producenta endoskopów (Pentax) o możliwości zastosowania oferowanego preparatu - dotyczy Pakietu V oraz w Pakiecie VIII poz. 1 preparatów do mycia i dezynfekcji endoskopów i) karty charakterystyki substancji niebezpiecznych;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-mragowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach